Lag aan de afstelling destijds misschien? Mijn RS924 leent zich er prima voor. Op de actieve toonregeling na zijn die volgens mij identiek.wombatboter schreef: ↑05 okt 2018, 11:56Was mijn tweede bas die ik ooit kocht na mijn eerste Stagg Rickenbacker...het stoorde me vooral dat je er niet op kon slappen. Iets in de bas had die veerkracht niet om percussief te klinken, bizar
Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)
Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)
Volgens mij stond deze vorige week nog voor de helft op MP bij de vorige verkoper. Hij is wel in hele mooie staat! Ik vond de ergonomie niet fijn (dikte van de hals en hoe ver je moet reiken voor de laagste noten), anders had ik vanwege de sound wel nee geboden. Soms mis ik die van mij.Heinz schreef: ↑05 okt 2018, 13:02Zo laag..? Dat is echt een koopje dan... Deze bassen werden destijds gemaakt door Momose in Japan, niet de minste bouwer.wombatboter schreef: ↑05 okt 2018, 11:09Je vindt ze wel vaker nog goedkoper..paar keer al voor 250 euro zien passeren hier in Belgie
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
- wombatboter
Ik hoorde altijd veel meer hout dan de snaren..heel raarLeftyJ schreef: ↑06 okt 2018, 13:05Lag aan de afstelling destijds misschien? Mijn RS924 leent zich er prima voor. Op de actieve toonregeling na zijn die volgens mij identiek.wombatboter schreef: ↑05 okt 2018, 11:56Was mijn tweede bas die ik ooit kocht na mijn eerste Stagg Rickenbacker...het stoorde me vooral dat je er niet op kon slappen. Iets in de bas had die veerkracht niet om percussief te klinken, bizar
what fools these mortals be
Inderdaad een koopje voor die prijs!Heinz schreef: ↑05 okt 2018, 13:02Zo laag..? Dat is echt een koopje dan... Deze bassen werden destijds gemaakt door Momose in Japan, niet de minste bouwer.wombatboter schreef: ↑05 okt 2018, 11:09Je vindt ze wel vaker nog goedkoper..paar keer al voor 250 euro zien passeren hier in Belgie
Ik zie de actieve versie (ES924) vaak passeren rond 350-400 euro en dan raken ze ook snel verkocht...
€1000 is wel belachelijk veel.
- badastronaut
prachtig!
Jouw bas lijkt best wel op een......
Zijn de knopjes VVT passief en bas,mis,treble actief? Pracht ding inderdaad.
- trippy demon
Wat ik jammer vind is dat de body zo'n mooie rondingen heeft en de kop dan zo hoekig is, verder een hele sjieke basic vorm en daar houd ik wel van, teveel knopjes (en actief) dan weer niet...
+ + + LOST IN SPACE + + +
Rickenbacker 4003, Epi Thunderbird Pro IV, Traynor YBA 200 + Traynor1510
EB-0 GT makeover
Rickenbacker 4003, Epi Thunderbird Pro IV, Traynor YBA 200 + Traynor1510
EB-0 GT makeover
- basloze fret
Schitterende bas en nog enigszins betaalbaar voor een F bas.
Kost-ie dan?basloze fret schreef: ↑10 okt 2018, 20:19Schitterende bas en nog enigszins betaalbaar voor een F bas.
- basloze fret
Oooooo!? Doet u er maar twee...
Zal ik ze inpakken of eet u ze hier op?