Wie heeft een Ibanez en welke?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

RD500 schreef:Ik heb een RD500... wel een fijne bas maar ik ga hem toch verkopen binnenkort
dan moet je wel je nick aanpassen..........
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
DOc
Berichten: 152
Lid geworden op: 03 jul 2006, 21:59

Bericht door DOc »

Had graag de btb versie willen hebben,is alleen weer niet verkrijgbaar in linkshandig :roll: zelfs met een fikse bijbetaling willen ze hem nog niet linkshandig maken :x
Gebruikersavatar
bluezbazz
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 jul 2006, 19:01

Bericht door bluezbazz »

ik heb een BTB 555 NT

lekkere bas, een blijvertje?

maar ooit, als ik later groot ben, wil ik een echte Fender jazzbass in brown sunburst.

vinden de meisjes leuk, zo'n echte Fender :)
home made PJ bass
Fender jazzbass aktief(vintage white)
Fender 60s jazzbass sunburst
Ibanez BTB 555 natural
Hartke HA 3500+Ashdown 4x10
Ibanez SW35 huisversterkertje

Ik heb een kleintje, daarom speel ik bas..
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

Oke veel Ibanez'jes! Ben dus duidelijk niet de enige! Maar goed over die ATK basjes, het schijnen echt monsters te zijn en ze zien er best monsterlijk uit! Wat zijn de leukere oplagen en voor wat voor stijlen is het vooral flex? Klinkt ie ook goed met plectrum?
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4352
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Die krengen staan er bekend om dat ze met plectrum goed zijn. Ik heb de nieuwe serie geprobeerd en die is excellent.
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

Unlord schreef:Die krengen staan er bekend om dat ze met plectrum goed zijn. Ik heb de nieuwe serie geprobeerd en die is excellent.
De nieuwe AK300?
Ik vind hem zo mooi die sunburst versie! 8)
BramSLW
Berichten: 168
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:08

Bericht door BramSLW »

jaja, ik heb ook een ibanez! en het is wel een BTB 06 limited edition. Ik wil nie stoefen maar het is een pracht ding! :lol:
The Curse Of Millhaven

*Ibanez BTB06ltd *LTD EC 404 *MARKBASS little tube 800 *Ampeg SVT410HLF
Gebruikersavatar
JelleHC
Berichten: 170
Lid geworden op: 08 mar 2007, 18:33

Bericht door JelleHC »

heb een SR 400, heerlijk dingetje maar die word over een maandje of 2 vervangen voor een ESP LTD Viper 404 8)
Trace Elliot heerscht :yes:
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

JelleHC schreef:heb een SR 400, heerlijk dingetje maar die word over een maandje of 2 vervangen voor een ESP LTD Viper 404 8)
SR 400, soundgear serie über lauw al die SR gitaren :P iedereen in dit topicie heb wel een SR gehad of heeft er 1 8)
Gebruikersavatar
JelleHC
Berichten: 170
Lid geworden op: 08 mar 2007, 18:33

Bericht door JelleHC »

inderdaad niet bepaalt origineel om een soundgear te hebben :P mja 2 maandjes en dan heb ik me ESP :D
Trace Elliot heerscht :yes:
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

JelleHC schreef:inderdaad niet bepaalt origineel om een soundgear te hebben :P mja 2 maandjes en dan heb ik me ESP :D
niet origineel maar wel vet! :jam: :yes: :thumbsup:
Haico

Bericht door Haico »

HJvK schreef:Oke veel Ibanez'jes! Ben dus duidelijk niet de enige! Maar goed over die ATK basjes, het schijnen echt monsters te zijn en ze zien er best monsterlijk uit! Wat zijn de leukere oplagen en voor wat voor stijlen is het vooral flex? Klinkt ie ook goed met plectrum?
Ik vind mijn ATK300 uit '97 het beste. Die heeft een iets dunnere hals dan de anderen.
Klinkt goed voor bijna alles. Ze hebben zowel iets van een Jazz bass en een MusicMan in zich. Hij is misschien wat te agressief voor rustige jazz muziek.
Waanzinnig met een plectrum... alleen jammer dat ik niet met een plectrum kan spelen. :(

MEER IBANEUZ!!!
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

Haico schreef:
HJvK schreef:Oke veel Ibanez'jes! Ben dus duidelijk niet de enige! Maar goed over die ATK basjes, het schijnen echt monsters te zijn en ze zien er best monsterlijk uit! Wat zijn de leukere oplagen en voor wat voor stijlen is het vooral flex? Klinkt ie ook goed met plectrum?
Ik vind mijn ATK300 uit '97 het beste. Die heeft een iets dunnere hals dan de anderen.
Klinkt goed voor bijna alles. Ze hebben zowel iets van een Jazz bass en een MusicMan in zich. Hij is misschien wat te agressief voor rustige jazz muziek.
Waanzinnig met een plectrum... alleen jammer dat ik niet met een plectrum kan spelen. :(

MEER IBANEUZ!!!
Ok dan! is zo'n atk duur? een nieuwe is ongeveer 400-500 toch? en een wat oudere? Het lijkt me een kickass oldskool gitaar :)
Haico

Bericht door Haico »

HJvK schreef:Ok dan! is zo'n atk duur? een nieuwe is ongeveer 400-500 toch? en een wat oudere? Het lijkt me een kickass oldskool gitaar :)
Gemiddeld 300 op 2e hands websites... Dan zijn ze wel gemaakt in Japan. Topkwaliteit! Ik heb de nieuwe nog niet in mijn handen gehad en ik weet niet waar ze gemaakt worden.

Nu gaan we het weer over Iba's in het algemeen hebben. :)
Erik B.
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 okt 2005, 21:49

Bericht door Erik B. »

Ik ook:
BTB 515 WNF (japan)
GWB 35 een hele fijne fretless :thumbsup:
Plaats reactie