Rare bassen

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Afbeelding
12-snarig EN roze!!
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Danthaman
Berichten: 3936
Lid geworden op: 31 mei 2006, 18:19

Bericht door Danthaman »

Afbeelding
Alles Is Simpel...
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22172
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Rare is Engels voor zeldzaam.
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13376
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

BassAgent schreef:@Flip: Zelfs de kop is verkeerd-om! Dat noem ik nou nog eens oog voor detail 8)
Nee, de kop is zoals hij oorspronkelijk hoorde! De eerste V's, Explorers, Modernes en Futura's uit de jaren '50 hadden ongeveer zo'n gevorkte kop.
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

gasbitarist schreef:Wel een heel lang verhaal om te rechtvaardigen dat deze
bas-met-de-lelijkste-brug-ooit $2250 dollar per snaar kost.
Vind de bas eigenlijk best mooi, en die brug ach, das gewoon om de neckdive tegen te gaan :P
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2766
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Toch zonde, als dat vleesmes er niet opgezeten zou hebben zou het volgens mij nog een prima te bespelen basgitaar zijn....
Zou ie er nog zo een kunnen maken? :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Dàt is het enige dat ik verwijderd heb aan die bas : dat zwarte bandje (sneed inderdaad in mijn hand, van de rest heb ik geen last). Maar ik gebruik 'm eigenlijk niet meer (is decoratie aan de muur geworden :-))
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2766
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Ik vind die metalen strip er toch een stuk gevaarlijker uit zien :D

Speelt dat nou een beetje, zo'n peter steele ketting?
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Dat metalen stuk zit nét buiten het bereik van mijn hand en vormt geen probleem...
De bespeelbaarheid valt best mee maar vanaf de 11de fret is hij niet meer te gebruiken (geen frets en vrijwillig stukken gefreesd uit het fretboard)
Ketting is eigenlijk best leuk en beinvloedt indirect je spelen omdat het wat stoerder oogt :wink:
Ik heb er nog mee opgetreden en de klank was wat "Stranglers"-achtig en vooral met plectrum heel robuust maar ik zou nu de hals wat moeten laten rechten... Ik stel dat maar uit omdat ik er niet meer op speel.
what fools these mortals be
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

wombatboter schreef:Dat metalen stuk zit nét buiten het bereik van mijn hand en vormt geen probleem...
De bespeelbaarheid valt best mee maar vanaf de 11de fret is hij niet meer te gebruiken (geen frets en vrijwillig stukken gefreesd uit het fretboard)
Ketting is eigenlijk best leuk en beinvloedt indirect je spelen omdat het wat stoerder oogt :wink:
Ik heb er nog mee opgetreden en de klank was wat "Stranglers"-achtig en vooral met plectrum heel robuust maar ik zou nu de hals wat moeten laten rechten... Ik stel dat maar uit omdat ik er niet meer op speel.
Bovendien had ie onlangs nog maar 3 snaren viel mij op... Toch iets TE Stranglers-achtig gespeeld....? :wink:
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2766
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Ow, hoorde dat niet bij het ontwerp dan? :D Volgens mij is dat ding niet "te stranglers-achtig" te bespelen... als ie stevig in elkaar zit :D

Toch binnenkort maar mijn neefje op mijn collectie loslaten?
Gebruikersavatar
Thunder
Berichten: 3547
Lid geworden op: 14 jul 2007, 17:51

Bericht door Thunder »

Afbeelding
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Bericht door rensbass »

Ik had 'm geel gemaakt!
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Zalmkaas. :shock:
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

rensbass schreef:Ik had 'm geel gemaakt!
Zo'n type heeft wombatboter dus....
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Plaats reactie