GESTOLEN Fender Precision

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Grace
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:27

Bericht door Grace »

@ gilles: misschien wel, niet aan gedacht:-)
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14280
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Maakt natuurlijk op zich niet zoveel uit, kwijt is kwijt :x Maar, indien de dief wél wist wat ie stal, zou het misschien kunnen zijn dat ie 'm zou refinishen, en hem zelf gebruiken? In dat geval vind je 'm minder gemakkelijk terug, denk ik...
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Fender
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:40

Bericht door Fender »

Beter hadden ze de auto gestolen en die bas laten liggen :?
Fender
Jack

Bericht door Jack »

gilles schreef:Maakt natuurlijk op zich niet zoveel uit, kwijt is kwijt :x Maar, indien de dief wél wist wat ie stal, zou het misschien kunnen zijn dat ie 'm zou refinishen, en hem zelf gebruiken? In dat geval vind je 'm minder gemakkelijk terug, denk ik...

+1
als de dief het niet wist duikt een lefty P wel weer op,
wist hij het wel sorry, dan ziet de eigenaar 'm niet meer terug. :x
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

William Sanders schreef:Je zit vlak bij Nederland, en ik denk eerder (met alle respect voor m'n Nederlandse vrienden hier) dat men raprap over de grens gaat, omdat men daar het gevoel heeft van "veiliger" te zijn.
En Duitsland, dan? Daar wonen duitsers en die hebben wel eerder hier dingen weggehaald die niet van hen waren... (incl. m'n familie...)

Hey Grace, ik zit wel een end uit de buurt (Nederland - Den Haag), maar ik zal ook m'n oogjes en oortjes openhouden.
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

HNZ schreef:En Duitsland, dan? Daar wonen duitsers en die hebben wel eerder hier dingen weggehaald die niet van hen waren... (incl. m'n familie...)
Welja, daar hebben de Hollanders ook een naam in hoog te houden dus wat dat betreft kunnen we de hand in eigen boezem steken. Lekker relevant trouwens :roll: .

On Topic: Dit is vet balen en de nachtmerrie voor elke muzikant. Ook ik zal m'n ogen open houden.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

AmericanIdiot schreef:Lekker relevant trouwens
JAZEKER!

Veel oost-europeanen komen en gaan via onze oosterburen en ze komen niet voor de tulpen...
Grace
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:27

Bericht door Grace »

Echt balen!
We hebben al een nieuwe bass besteld, want als ze nog opduikt, dan zal het niet dadelijk zijn maar over enkele maanden.

Hoop echt dat we ze vinden, heb het vriendje nog nooit zo ongelukkig gezien.

Bedankt voor de reacties!
Gebruikersavatar
Talisman
Berichten: 315
Lid geworden op: 14 jan 2006, 16:52

Bericht door Talisman »

Thunder schreef:Ik zal ook opletten, ik ben als mede-lefty toch zowiezo altijd aan het neuzen naar linkshandige bassen.
+ 1

Zou toch wel moeten opvallen als deze middels internet aangeboden gaat worden lijkt mij.
Zorg dat je uniek bent-speel linkshandig !

Warwick Thumb NT 5
Pedulla Series II 5
Trace Elliot Quatra Valve
Vanderkley 210NT
Vanderkley 112MNT

https://www.snakedrive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

Als het zo dicht bij Tongeren is, zou ik ook uitkijken in provincie Luik... weet wel geen sites ofzo van de walen...
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

The Fourth Horsemen schreef:Als het zo dicht bij Tongeren is, zou ik ook uitkijken in provincie Luik... weet wel geen sites ofzo van de walen...
In Wallonië hebben ze nog geen internet man :roll: Alles communicatie gebeurd daar via TamTam & Postduiven :lol:

Mja, in het Luikse, en de streken rond Charleroi zitten wel criminele bendes, maar die hebben het meer op dure wagens enzo
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Grace
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:27

Bericht door Grace »

Hey! bedankt weer voor de reactie.
Mijn vriend heeft het op de myspace van enkele bevriende bands in het luikse laten zetten.
Plaats reactie