Beginner

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
punksan
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2008, 15:58

Beginner

Bericht door punksan »

hooooi,,,,
ik wil BasGitaar gaan spelen
weet iemand een goede gitaar om mee te starten
hoeft niet extreem duur te zijn ofzo:P :P
k heb al wel een luek niet al te duur setje gevonden.. maar weet niet zeker of het wat is.. https://www.thehouseofmusic.nl/bassen.htm#8
hopelijk kan iemand me helpen 8)
Weckl
Berichten: 288
Lid geworden op: 20 jun 2006, 18:46

Bericht door Weckl »

Welkom!
Heb je hier al een keer gekeken?
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Welkom Punksan!

Het ligt er een beetje aan wat je wil.
Als je sowieso nog niet zeker weet of je door wil gaan met bassen, dan is zo'n setje van 180 euro best. Maar verwacht er geen wonderen van....
Als je al weet dat je door wil gaan met bassen en iets zoekt waar je enkele jaren mee vooruit kunt (ook in een bandje bijv!) dan zou ik iets beters zoeken en ietsje meer geld uitgeven.
Kun je iets meer vertellen over je budget, het genre dat je wil gaan spelen (hoewel je nick een giveaway is lijkt het), wil/heb je les, heb je al een basisniveau (speel je bijv. al een ander instrument), heb je band-aspiraties, etc.?

En kijk inderdaad ook eens in andere topics naar antwoorden op soortgelijke vragen als de jouwe.
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
punksan
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2008, 15:58

Bericht door punksan »

nou ik zou het graag leren en weet niet zeker of ik er door mee wil gaan maar als ik het leuk vind ga ik er meer door, genre is rock,punk ongeveer en ben nog aan het sparen maar budget zeker niet boven de 300 uit. en als ik het leuk vind denk ik zeker wel aan les nemen.
Lindaas
Berichten: 218
Lid geworden op: 31 jan 2005, 18:25

Bericht door Lindaas »

je kan het beste beginnen met dit forum af te stropen en zo al je antwoorden op je vragen vinden.
Gebruikersavatar
JeroenJzzBss
Berichten: 162
Lid geworden op: 16 feb 2008, 18:39

Bericht door JeroenJzzBss »

punksan schreef:nou ik zou het graag leren en weet niet zeker of ik er door mee wil gaan maar als ik het leuk vind ga ik er meer door, genre is rock,punk ongeveer en ben nog aan het sparen maar budget zeker niet boven de 300 uit. en als ik het leuk vind denk ik zeker wel aan les nemen.
Volgens mij is bassen alleen leuk als je er iets van snapt, en meestal gaat dt het snelst. Dus ik zou zeker lessen nemen.
Eden Time Traveler
Eden 210XLT
Fender JB USA
Modulus FleaBass4
Plaats reactie