Musicstore Keulen

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Musicstore Keulen

Bericht door Brave Bass »

Kent iemand de Musicstore in Keulen? Wat kan ik verwachten van de basafdeling? Veel uitgebreider dan Feedback R'dam? Ik ga de winkel namelijk voor het eerste een bezoekje brengen over 1,5 week.
Jesus is the way
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

ik ben er zelf nooit geweest maar 't zou een gigantisch uitgebreide winkel moeten zijn
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Ik heb eerlijk gezegd geen id, maar test vooral de Fame bassen eens uit! Ik ben nl. wel benieuwd! 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

Ik ga binnenkort met school naar Keulen, khoop dat we wat vrije tijd krijgen en anders sneak ik gewoon weg. Hoe dan ook, ik moet en zal zo'n fame bas uitproberen en ik ga ook zo'n Fenderkopie van E 99,- proberen. K zal naderhand een zo uitgebreid mogelijke uitleg proberen te geven
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Koel! Wat heb ik toch een kl*te school :(
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Bericht door Brave Bass »

Ach guys ik ben werkende en dat is ook niet alles...Weinig tijd over om te spelen met m'n vrouwtje (in dit geval mn Warwick met haar slanke hals) en m'n vette kerel (mn JB)( Nee....ik ben wel hetero :wink:)

Ik zal zeker die Fame bassen eens uitproberen. Daarnaast ga ik ook s kijken naar die nieuwe Behringer combo voor thuis die 30 watter, hier heb ik een goeie recensie over gelezen in de Gitaarplus. Kost maar 115 eurootjes. Dus alles wat beter is dan matig is gewonnen toch?

Ik zal wat laten horen over die Fame bassen. Ik heb weer jeuk naar een 5string dus who knows?? :roll: Ik zag zelfs dat er MEC elementen inzaten....is wel heeeeeeeeeeel erg goed alternatief voor duur lees Warwick
Jesus is the way
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Jupz zitten MEC pu's en EQ's in... 8) :shock:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

het is gewoon een warwick kloon, met dezelfde onderdelen erin!
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
basdroom
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 nov 2003, 08:22

Bericht door basdroom »

Ben twee maanden geleden in Keulen geweest. Schrik niet van het toch kleine assortiment aan basgitaren en dat ze bijna allemaal slecht zijn afgesteld. Qua prijs is het zeer aantrekkelijk!!
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Das wel zwaar minder......hoe moet je in hemelsnaam weten of je een bas lekker vind als 'ie slecht is afgesteld...... :?
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

nog niet verkochte exemplaren in een winkel hangen 'r meestal gewoon in fabrieksafstelling bij, da's wel jammer ja. Want daar is niet langer dan 20 sec. naar gekeken waarschijnlijk in de fabriek.
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

De verstuurde bassen van Musicstore zijn wel goed afgesteld.........maja.......daar heb je niezo veel aan als je niet weet hoe die speelt........
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Bericht door Brave Bass »

Ai da's inderdaad jammer. Bij Feedback is alles wel redelijk afgesteld zodat je in ieder geval redelijke indruk krijgt. Bij EMI in Eindhoven vind ik trouwens de versterkers wel top. Er staat een hoop, bassen op dat moment weer iets minder maar goed ik zie wel ben wel benieuwd
Jesus is the way
Gebruikersavatar
arabesque-bass
Berichten: 577
Lid geworden op: 15 okt 2003, 08:31

Bericht door arabesque-bass »

Musik Store heeft een leuk site, mooie catalogus maar de winkel valt een beetje tegen. Hij is inderdaad groot maar er staat relatief weinig. Die exclusieve dingen op de site en in de winkel zijn onbetaalbaar of op bestelling.... Het is wel leuk om een vergelijkend warenonderzoek te doen. Als bassist kun je beter naar Bassmatters gaan.
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Tja....of Musik-Produktiv das wel een groooooooot winkeltje 8) :wink:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Plaats reactie