''Fenderbouwer'' uit Amsterdam bekend?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

''Fenderbouwer'' uit Amsterdam bekend?

Bericht door Brave Bass »

Hallo allemaal,

Ik heb verleden jaar tweedehands een handgebouwde JB gekocht, Marcus Miller look a like. Superbas met Seymour Duncans en een ietwat verlaagd brugje met Schaller stemmechanieken.

Nu heeft de verkoper de naam wel gezegd van de bouwer maar die weet ik dus niet meer :oops: Opgeschreven en helaas weer s te goed opgeruimd?

Anyway, kent iemand deze bouwer. Ik wil m zoveel vragen over deze bas...Het schijnt dat hij vooral veel met Fenders doet en nabouwt en en en.....zovoort....Ik heb gezocht maar nog niet kunnen vinden. Wie kan mij helpen? :?
Jesus is the way
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Hmm, geen idee. Het was zeker niet toevallig Markovich? Die doet erg goed werk en zit in Amsterdam..
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Bericht door Brave Bass »

Nee die was het niet. Ik weet nog dat de verkoper zei dat hij een echte freak was, en niet onder de gevestigde bouwers staat. :cry:
Jesus is the way
Æ

Bericht door Æ »

Kan je geen contact opnemen met de persoon van wie je die bas hebt gekocht? Misschien dat íe nog weet wie je bedoelt.
Ik heb btw geen idee.
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Bericht door Brave Bass »

:oops: die weet ik ook niet meer. Ik zit al te peinzen hoe zn band ook alweer heette....Ik ben zelf Indo en die jongen was dat ook...en zn band ook maar shit ....hoe heette die band nou :(
Jesus is the way
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Brave Bass schreef::oops: die weet ik ook niet meer. Ik zit al te peinzen hoe zn band ook alweer heette....Ik ben zelf Indo en die jongen was dat ook...en zn band ook maar shit ....hoe heette die band nou :(
Misschien moet je onder hypnose :lol:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

waarom wil je hem zonodig bereiken?
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Bericht door Brave Bass »

:D Da's scherp ogemerkt... :wink: En zet me wel aan t denken. Mja ik heb wat vragen over de pick ups en de houtsoorten die gebruikt zijn enzo....Wat betreft de houtsoorten kan ik terecht bij een kennis die gitaarbouwer in Schiedam is (De Gier) De pickups wordt wat lastiger denk ik
Jesus is the way
Brave Bass
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:28

Bericht door Brave Bass »

O ja en wat de hypnose betreft.....dat lijkt me niet zo'n heel lekker idee.
Ik blijf liever zoeken......dan zal ik vinden :wink: [/quote]
Jesus is the way
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

He jammer....leek me wel koel om te zien :lol: ....naja veel geluk met je zoektocht :wink:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Plaats reactie