Wal topic

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
wenge
Berichten: 283
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:39

Bericht door wenge »

Deze is zelfs nog duurder (wel een extra hals, maar nog veel te duur!): https://www.bassdirect.co.uk/bass_guitar ... _1988.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ook heel apart hout.[/quote]
vreemd wel dat de cavity sticker spreekt over Honduras mahogany facings, terwijl de bas een walnut topje heeft :?:
Remember, if it runs amuck...call the Duck
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

bastaart schreef:erg mooie bas inderdaad, apart hout. Ik denk trouwens niet dat zijn solid body meer waard is dan een gewone MK1. Dit zijn gewoon de prijzen die ze bij die winkel altijd vragen volgens mij.
Vandaar ook de `smiley`. Neemt niet weg dat Dommel´d een speciale Wal heeft met die solid body.
Er zijn er maar heel weinig van gemaakt. Maar die van hem is niet meer origineel. Dat scheelt ook weer. :mrgreen:

@wenge: het zijn wel degelijk Honduras mahogany facings. Dus wat er op het plaatje staat klopt.
Het is er eentje van de Vannerman twins. Echt 'n zeldzaam exemplaar, ik zou hem in ieder geval graag willen hebben.
Riposa il giorno per dormire la notte.
Gebruikersavatar
Dommel'd
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 feb 2009, 21:15

Bericht door Dommel'd »

Ach, om waarde maak ik me niet zo druk, eerlijk is eerlijk ik verkoop hem nog niet al krijg ik er het 10 voudige voor ;) (bij 11 zal ik toch ook gaan twijfelen :lol: )
Gebruikersavatar
eus
Berichten: 441
Lid geworden op: 31 aug 2010, 19:01

Bericht door eus »

Kort baslijntje https://youtu.be/PdOwG5Qqy5Y" onclick="window.open(this.href);return false;
https://eugenevugts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
JoostT
Berichten: 684
Lid geworden op: 22 aug 2010, 00:44

Bericht door JoostT »

Heb ineens last van enorme GAS naar een Wal nav dit filmpje:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=odwndhacnqY[/youtube]

Maar ik blijf wel aanhikken tegen het prijsverschil met waar ik nu mee speel, wat toch ook wel erg ok is... (G&L l2500). Maar mocht ik ooit eens echt geld over hebben...
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

Het is enkel 'n kwestie van tijd. Nu zijn het nog z'n DR spares. Next up; flightcase met inhoud.:roll:
Riposa il giorno per dormire la notte.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Sorry maar het siert die familie toch echt niet meer op deze manier... straks vinden ze nog een rol wc-papier.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3276
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Bericht door RonC »

tja, god weet wat voor financiële problemen ze hebben, dan kan je rare dingen gaan doen.
Snaren kun je dan misschien wel koken maar niet eten...
Gebruikersavatar
Yabbadehut
Berichten: 416
Lid geworden op: 18 feb 2014, 16:21

re

Bericht door Yabbadehut »

Thanks!
Laatst gewijzigd door Yabbadehut op 19 jan 2015, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Worden Wal bassen nog gemaakt?
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Jack

Bericht door Jack »

Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

RonC schreef:tja, god weet wat voor financiële problemen ze hebben, dan kan je rare dingen gaan doen.
Snaren kun je dan misschien wel koken maar niet eten...
Zo erg is het denk ik wel. Heb de indruk dat er ook wel´n Wal van´m op Ebay terecht gaat komen.
Zou er ook wel investeringen voor vrij willen maken, maar of het 'n goede is betwijfel ik. :roll:

@ Sterkte Jack!
Riposa il giorno per dormire la notte.
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3276
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Bericht door RonC »

Charlie schreef:
RonC schreef:tja, god weet wat voor financiële problemen ze hebben, dan kan je rare dingen gaan doen.
Snaren kun je dan misschien wel koken maar niet eten...
Zo erg is het denk ik wel. Heb de indruk dat er ook wel´n Wal van´m op Ebay terecht gaat komen.
Zou er ook wel investeringen voor vrij willen maken, maar of het 'n goede is betwijfel ik. :roll:

@ Sterkte Jack!
Die kans bestaat best ja..
Mocht zijn tulipwood Wal ooit op ebay verschijnen dan zou ik, als ik het geld beschikbaar had, daar heel graag in willen investeren...(helaas zal dat de komende jaren niet gaan lukken).
Ik hoop eigenlijk dat hij nooit op Ebay verschijnt en dat deze in de familie blijft en anders moet jij hem maar aanschaffen, dan heb ik nog ooit de kans om er op te spelen! ;)
Gebruikersavatar
Dommel'd
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 feb 2009, 21:15

Bericht door Dommel'd »

Mocht de wal van karn te koop komen dan ben ik best bereid er een lening voor af te sluiten, en eventueel een goede omgangsregeling zodat jullie hem allemaal eens in de 12 weken mogen aanschouwen... (aanschouwen, niet aanraken! :mrgreen: )

Ach ja, als ik eerlijk moet zijn, dan zou ik liever zijn cherry wal willen hebben...
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3276
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Bericht door RonC »

Laten we maar hopen dat het niet nodig is..
Plaats reactie