Ibanez Musician

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
zomnius

Re: Ibanez Musician

Bericht door zomnius » 10 feb 2018, 17:37

prachtige bassen wow.
Jouw bas lijkt best wel op een......

Jan-ArendBlok

Re: Ibanez Musician

Bericht door Jan-ArendBlok » 10 feb 2018, 20:56

LeftyJ schreef:
09 feb 2018, 23:10
Ik ook. Ik heb een '81 en een '83, en hoewel ik de '81er een meer eigen klank vind hebben, ben ik het meest fan van de '83. Ik vind de ergonomie van het 82-84 model veel beter. De hele bas is iets compacter, de hals een stuk slanker en smaller, de body comfortabeler afgeschuind, en de enorme diversiteit aan klanken (alleen al door de toevoeging van een balanspot) maakt dat het ding zich echt overal voor leent. Geweldige bassen. Jammer dat ze linkshandig zo zeldzaam zijn, het eerdere model is een stuk algemener. Ik heb buiten de mijne pas twee andere linkshandige exemplaren online gezien van het 82-84 model.
De laatste die ik heb gekocht, kwam uit Japan. Een prachtig exemplaar. Ik heb er ook één uit de USA, en 1 uit Engeland. Is altijd goed gegaan gelukkig.
3 x Ibanez Musician MC940 DS fretless, 2 x Ibanez Musician MC924 PW, 1 x Ibanez Musician MC924 DS, TC Electronic chorus/flanger, Boss OC3 octaver, Smoothhound Wireless set, 2 x Markbass Little Mark III met 2 x Acoustic Alignment B-118 bascabinet.

Plaats reactie