Het grote GAS topic

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Jurren
Berichten: 1438
Lid geworden op: 28 aug 2006, 19:48

Bericht door Jurren »

Unlord schreef:Afbeelding
Ohhh.. Dat is de bass-cello toch?

Ik gas op dat ding elke keer als ik hem zie.... Hij is zoooo mooi!!

Waarom post je dit soort plaatjes? Ik heb al genoeg gas op dit moment voor veel verschillende dingen. Dit wordt me echt te veel op dit moment!! :? :lol:
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4351
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Sorry :mrgreen:
Gebruikersavatar
leloupa
Berichten: 221
Lid geworden op: 08 okt 2006, 23:11

Bericht door leloupa »

Alhoewel ik helemaal bezeten ben van bassen en elke dag op zeker 10 verschillende site's uren zit te speuren naar mn eventuele nieuwste aanwinst, verdwijnt steeds weer mn gas als mijn Marleaux-tjes bespeel.
En met een stingray, een fantastische tobias en 2 oude jazzen ben ik eigenlijk een hardstikke verwend mens ! :wink:
Gibson Les Paul standard, Fender strat Big apple, Fender strat '79 anniversary, Fender strat '79 hardtail :oudezak:
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22641
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

leloupa schreef:Alhoewel ik helemaal bezeten ben van bassen en elke dag op zeker 10 verschillende site's uren zit te speuren naar mn eventuele nieuwste aanwinst, verdwijnt steeds weer mn gas als mijn Marleaux-tjes bespeel.
En met een stingray, een fantastische tobias en 2 oude jazzen ben ik eigenlijk een hardstikke verwend mens ! :wink:
Ik heb me nog nooit zo gas-loos gevoeld (toch op basgebied). Geen zin meer in Fodera's Fbassen enz... zo een cabinet (6 X 10") op wieltjes zie ik nog zitten en misschien nog zo een Little Mark basversterker maar bassen kunnen me wel nog boeien maar mijn portefeuille blijft dicht.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

wombatboter schreef:maar mijn portefeuille blijft dicht.
uh-huh! :? Het zal mij benieuwen wanneer je van deze uitspraak terugkomt, Geert :P
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Spinal Tap
Berichten: 3039
Lid geworden op: 22 jan 2005, 12:57

Bericht door Spinal Tap »

Als er weer een Wal op Ebay te koop is natuurlijk.... :wink:
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18727
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Bericht door Pedullist »

Ehm...Geert.....BWAHAHAHAHAHA! :lol:
Jack

Bericht door Jack »

Pedullist schreef:Ehm...Geert.....BWAHAHAHAHAHA! :lol:
die foto van jou doet enige gelijkenis met mr Bean oproepen. :wink:
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

Squire schreef:Wat wordt het verschil met een Stingray5?
de elementen worden dezelfde als de huidige stingray vijf. Maar verder gewoon kleinere body, dunnere hals, ovale slagplaat en geen control plate. Gewoon een mooie stingray 5 dus.
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

De elementen worden niet hetzelfde als op de Stingray5, of tenminste, straks niet meer. De Sterling5 krijgt keramische elementen, en vanaf het moment dat de Sterling5 uit is krijgt de Stingray5 alleen nog maar alnico elementen, zodat de beide Sterling-modellen keramische elementen en beide Stingrays alnico hebben. Dus :roll:. Eerste plaatjes en meer info hier.
- Simon

Musicman Bongo 4HH (Sapphire black/moonstone)
G&L L-2000 Tribute

Markbass Little Mark I
EBS NEO-112 (2 stuks)
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

Die slagplaat ziet er stukken beter uit dan de 5str. MM Stingray, imho. Alleen vind ik de controlplate missen hier...
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Daar ben ik het mee eens :) Zonde..
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

Het is nog maar het allereerste prototype he jongens, met zelfs een Stingray-hals, dus er is nog hoop ;)
- Simon

Musicman Bongo 4HH (Sapphire black/moonstone)
G&L L-2000 Tribute

Markbass Little Mark I
EBS NEO-112 (2 stuks)
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Oef...dit begint er wel op te lijken die Sterling-5 ...nu nog een ruimere stringspacing op de brug en dan begin ik gas te krijgen. Jammer alleen van die switch, die hadden ze weg mogen laten.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Lize
Berichten: 1578
Lid geworden op: 09 nov 2005, 16:17

Bericht door Lize »

gilles schreef:Ik GAS stiekem een beetje op net zo'n grote bascollectie als Geert :oops:
Ach... Ik kan het me voorstellen hoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat van de 4 bassen die ik heb staan, ik er eigenlijk maar 1 echt bespeel. Die 2 gefrette jazzen kan ik eigenlijk gewoon weg doen, (maar daar moet natuurlijk nog wel even over nagedacht worden) ik ben echt zo tevreden met een P en een fretloze J, 'k zou niet weten waarom ik nog iets zou willen. Vreselijk geinig om veel bassen te hebben, maar ik denk dat er toch altijd een favorietje komt bovendrijven...
Tok*i J*zzsoun*
Tok*i J*zzsoun* fretless
Tok*i H*r*puncher
Winner pimpj*zz

www.mysp*ce.com/styrophone
Plaats reactie