Het musicman topic. p153: MUSICMAN STINGRAY PROTOTYPE!!!

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

De man aan de telefoon was gelukkig wel heel erg vriendelijk en had het inerdaad wel zo uitgelegd. Wel een beetje spijtig dat ze zelf niet even namailen om te vertellen wanneer je wat mag verwachten.
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

EINDELIJK.
Beste Kevin,

Uw Hals is binnen!
Via welke Luthier/Music Man dealer / muziekwinkel kunnen wij deze hals versturen? De oude halsmoet wel eerst retour naar ons ovv uw serienummer E1xxxx

Met vriendelijke groet,
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Gebruikersavatar
Ken
Berichten: 1652
Lid geworden op: 07 jan 2009, 15:08

Bericht door Ken »

Goed nieuws dus! Ik volg dit topic al een tijd en ben blij voor je dat de zaak nu opgelost lijkt. Benieuwd naar je bevindingen!
Gebruikersavatar
frank24
Berichten: 1351
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:17

Bericht door frank24 »

Beter!
"Warwick, Musicman, Marshall en Mesa Boogie misbruiker"
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

:yes: Top, Kevin! 8)
de grote storthoop heeft gesproken
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Wellicht vrijdag de neck ophalen.
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

eindelijk!
hopelijk gaat de overdracht en de montage vlekkeloos en kun je heel gauw weer op je Stingray spelen.
ben blij voor je!
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Bericht door nangyala »

:dance:
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Het zal woensdag worden. maar dan nog ;-)

dank je wel allemaal
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2880
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

Je bent er bijna Kevin! En achteraf valt het wachten (vind ik) best mee, als je terugdenkt hoé lang het eigenlijk geduurd heeft..

En gelukkig heb je nóg een StingRay om op te spelen..
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
Sonnyonbass
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 jan 2010, 20:21

Bericht door Sonnyonbass »

'T is wel geen bas (daarom moet ie ook weg) ;-) En er is geen plek meer tussen mijn Stealth Bongo en SR5's... :o

Ik heb 'm al op diverse sites te koop staan maar dat schiet niet echt op.
Misschien kennen jullie nog een EBMM fan die op zoek is naar een John Petrucci BFR model (7 snarig)? :)

Had niet gedacht dat ie zo lastig te verkopen zou zijn... Ligt het aan mij of zijn de bassen in Nederland populairder dan de gitaren?
Te koop:

Eden WT1205 en Eden 410XLT
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Gitaren zijn toch vaak Fenders en Gibsons. Gitaristen lijken soms nog vastgeroester dan bassisten :D
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
MacDaion
10 voor taal
Berichten: 2061
Lid geworden op: 05 jan 2010, 16:38

Bericht door MacDaion »

Rieno schreef:Gitaren zijn toch vaak Fenders en Gibsons. Gitaristen lijken soms nog vastgeroester dan bassisten :D
I beg to differ. Gitaristen zijn vaak ook traditionalisten, maar je hebt sinds de 18de eeuw wel heel wat hybriden van gitaren en harpen, mandolines, luiten en wat nog. En dan zwijg ik nog over de bandura, de kora, de autoharp en nog wat andere instrumenten (oké, de autoharp is op het randje, de toetsenmensen claimen dat instrument ook). En dan zijn er nog heel wat traditionele instrumenten zoals de saz, de bouzouki, en wat nog, net iets anders dan - maar toch verwant aan - de gitaar. Wat elektrische instrumenten betreft: er is de double neck (soms met een bas, meestal een combinatie van een 6- en een 12-snarige gitaar. En heel wat experimentele instrumenten, vooral uit de jaren 80 van vorige eeuw.

Maar bassen? Er is de Steinberger-bas en afgeleiden (Westone 'The Rail', Status), 5-snarige, 6-snarige en 7-snarige varianten (als je toch die kant op wilt gaan, lijkt die laatste me een interessante keuze). En daar houdt het zo'n beetje op. Als je als bassist tegenwoordig echt iets vernieuwends wilt doen, kun je volgens mij beter teruggrijpen naar de contrabas. En bepaald vernieuwend is dat wellicht niet <facepalm>
--
Maurice Vandebroek
Sonnyonbass
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 jan 2010, 20:21

Bericht door Sonnyonbass »

MacDaion schreef:
Rieno schreef:Gitaren zijn toch vaak Fenders en Gibsons. Gitaristen lijken soms nog vastgeroester dan bassisten :D
I beg to differ. Gitaristen zijn vaak ook traditionalisten, maar je hebt sinds de 18de eeuw wel heel wat hybriden van gitaren en harpen, mandolines, luiten en wat nog. En dan zwijg ik nog over de bandura, de kora, de autoharp en nog wat andere instrumenten (oké, de autoharp is op het randje, de toetsenmensen claimen dat instrument ook). En dan zijn er nog heel wat traditionele instrumenten zoals de saz, de bouzouki, en wat nog, net iets anders dan - maar toch verwant aan - de gitaar. Wat elektrische instrumenten betreft: er is de double neck (soms met een bas, meestal een combinatie van een 6- en een 12-snarige gitaar. En heel wat experimentele instrumenten, vooral uit de jaren 80 van vorige eeuw.

Maar bassen? Er is de Steinberger-bas en afgeleiden (Westone 'The Rail', Status), 5-snarige, 6-snarige en 7-snarige varianten (als je toch die kant op wilt gaan, lijkt die laatste me een interessante keuze). En daar houdt het zo'n beetje op. Als je als bassist tegenwoordig echt iets vernieuwends wilt doen, kun je volgens mij beter teruggrijpen naar de contrabas. En bepaald vernieuwend is dat wellicht niet <facepalm>
Wat dat betreft heb je qua bas ook wel meerdere "hybriden", maar daar zie je ook geen kip meer op spelen. Behalve in Afrika etc. dan. In westerse landen nauwelijks. Fenders en Gibsons nog steeds te over.
Maar ja... wie oh wie maakt me los? :D
Te koop:

Eden WT1205 en Eden 410XLT
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Iemand zin om mee te cruisen naar Voerman morgen?
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Plaats reactie