Het musicman topic. p153: MUSICMAN STINGRAY PROTOTYPE!!!

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Jasprecision
MadeBelieve
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 mei 2010, 20:39

Bericht door Jasprecision »

Drama! Allemaal even een maandverbandje indoen en verder met het leven? :facepalm:

Ik vind Bongo's persoonlijk spuuglelijk, maar zo'n knaloranje is toch wel awesome! Helaas heb ik 0,0 budget voor een extra bas...
Ik heb niet zoveel met muziek.
Deewee
Berichten: 197
Lid geworden op: 21 nov 2011, 16:05

Het musicman topic. p153: MUSICMAN STINGRAY PROTOTYPE!!!

Bericht door Deewee »

We moeten de markt maar niet verzieken door fatsoenlijke spullen voor te lage prijzen weg te doen. Als ik m'n Ray te koop zou zetten voor een redelijke prijs wordt daar niet meer veel op ingeleverd. Anders gaat ie gewoon in de stalling terug. Het lijkt wel of iedereen de crisis aan pakt om maar goedkoop aan spullen te komen. Gelukkig heb ik nog wat gras in mijn tuin dus aan eten kom ik nog wel als ik weer eens besloten heb dat een koper door mij afgeschreven is. Rieno, als je het uit kan zingen, niet verkopen. Tijd komt wel weer dat het goed gaat. En anders niet mekkeren maar het verlies nemen.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Het lijkt erop dat ie nu verkocht is voor een eerlijke prijs :)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22622
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Goed zo...ik wou'm bijna zelf kopen in een belachelijke impuls om te bewijzen dat ik 'm wél zou kwijtgeraken én met winst ! :D
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Winst heb ik er idd niet op gemaakt, maar vooruit, dat heeft ook te maken met de financiële druk en het feit dat ik het de betrokkenen(n) gun om op deze manier goedkoop aan een goede bas te komen :)

Had ik langer kunnen wachten, was ik 'm zonder veel verdere moeite echt wel voor een betere prijs kwijtgeraakt. Die luxe heb ik helaas niet en dat geeft niet. Dan had ik 'm gewoon niet moeten kopen met dit risico in het achterhoofd.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Voordat jij hem kocht stond hij ook al een tijdje mooi geprijsd aangeboden zonder veel resultaat. Dat je hem niet makkelijk kwijt zou raken voor een fatsoenlijk bedrag was vanuit die recente geschiedenis te voorzien :)
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22622
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Toch bizar dat ik er elders (bvb in Frankrijk) te koop zie staan voor 1200 euro....
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Maar wordt hij daarvoor ook verkocht?

Op het forum staat nu ook een Stingray voor 1.600. Dat is ook een vraagprijs, maar qua biedingen is 1.100 doorgaans al reden tot feest bij een Stingray.
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

OT
Laatst gewijzigd door a-j op 15 aug 2013, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

Heeft de 3EQ eigl een grote meerwaarde op de 2EQ?
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Rieno schreef:Het lijkt erop dat ie nu verkocht is voor een eerlijke prijs :)
Ik ga een grote rit ga maken om 'm in Noord-Holland te bezorgen ;)
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

PMJ schreef:De vraagprijzen liggen nu meestal rond de 1.100 euro. Op 950 moet je wel een mooi exemplaar kunnen krijgen, ze zijn momenteel lastig te verkopen. Voor mijn honeyburst 3eq kreeg ik als hoogste bod 900. Uiteindelijk maar geruild tegen een G&L asat semi hollow (met extra hals).

Hoe oud hij is maakt volgens mij niet uit voor de prijs.
ok, bedankt!
Is het ontbreken van de koffer een groot punt (en hoeveel is de bas dan minder "waard")

Misschien stomme vragen, maar ik zie ze toch meestal met de koffer verkocht worden, en echt niet veel verstand van die dingen,
buiten door de jaren heen af en toe er bespeeld te hebben
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Of er wel of niet een koffer bijzit doet m.i. niet veel meer met de prijs dan zo'n 50euro.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

100 tot 150 euro naar mijn ervaring. ..
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22622
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Mijn witte Musicman is hier aangekomen maar vanaf dat de koffer openging zei mijn intuitie dat er iets niet ok was...
Ik ken niet veel van bassen en de technische kant maar bepaalde bassen kunnen me binnen de tien seconden doen afhaken en dat had ik hier..
De verkoper had geschreven dat de actie zeer laag stond en kon en dat alles in orde was..
Toen ik de bas op mijn werk (waar hij aankwam) vastnam stond de actie echt te hoog en voelde de hals te strak aan, alsof er teveel druk op stond.. heb er thuis wat aan zitten morrelen en kreeg het niet goed maar ik ga wachten tot luthier Belgrado er eens wil naar kijken.
Heb contact gehad met de verkoper en mijn ongenoegen geventileerd en die wil enig nazicht wel financieren (hij gaf toe dat zijn omschrijving misschien wat te optimistisch was)...Heb er een slecht gevoel bij.
Een geluk bij een ongeluk misschien : ik heb hier thuis wel nog een Musicman hals liggen van vroeger die toen erg prettig aanvoelde..
In het slechtste geval kan die er op... het is afwachten wat Belgrado zijn oordeel zal zijn (maar die is met vakantie momenteel)
Beetje afknapper momenteel....

Afbeelding
what fools these mortals be
Plaats reactie