Hotwired people in here?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Hotwired people in here?

Bericht door Dr Teng »

Iemand bekend met de Hotwires... liefst een owner?

Ik heb al bijna mijn electrische gitaar - G&L Legacy - verkocht, nu nog mijn amp - Ashdown PM 20 - en dan een Hotwire halen... was wel benieuwd of er hier mensen zijn die bekend zijn met het merk.

De knoop defenitief dus doorgehakt... van gitarist naar bassist!

Feliciteer me maar... jaja.. kom maar! :mrgreen:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

proficiat!
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Bo
Berichten: 82
Lid geworden op: 29 dec 2003, 19:25

Bericht door Bo »

was het dan zo moeilijk om die stap te zz??? :?

Profi en feli iig!!! 8)
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Re: Hotwired people in here?

Bericht door Surferboy »

De Teng schreef:Iemand bekend met de Hotwires... liefst een owner?

Ik heb al bijna mijn electrische gitaar - G&L Legacy - verkocht, nu nog mijn amp - Ashdown PM 20 - en dan een Hotwire halen... was wel benieuwd of er hier mensen zijn die bekend zijn met het merk.

De knoop defenitief dus doorgehakt... van gitarist naar bassist!

Feliciteer me maar... jaja.. kom maar! :mrgreen:
*Dacht dat je altijd al bassist was :oops:* Gefeliciteerd! Ik weet verder nix over hotwire bassen...alleen dak ze wel vet vind......
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Ben zelf ook uitermate benieuwd naar die hot-wire bassen... post eens een uitgebreide review als je 'em hebt :). (er staat er trouwens wel 1tje redelijk goedkoop bij musik produktiv dacht ik)

Maar goed, het is nooit te laat om het licht te zien zullen we maar zeggen... gefeliciteerd 8) .
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ik heb al met die kerel zitten mailen van HotWire. Hij wil zelfs op zaterdag gewoon een afspraak maken om de hele dag langs te komen bassen. Echter wel 400 km crossen... en dan weer 400 km terug!

Ik speel al een aantal jaartjes bas, twee, misschien iets meer, echt serieus denk ik. Daarvoor wat 'Aria-aan-de-muur-hangactiviteiten' aangehouden. Bas is uiteindelijk veel leuker, maar ik speel al bijna 13 jaar gitaar.

Wat betreft die Hotwire... ik vind ze echt heel goed spelen. Op de bassday ook dikke prima, ik moet nu ff wat aan tentamens etc.. doen, maar na verkoop van mijn gitaarrommel is deze man 'dé man'. :mrgreen:

>waarom staat dit topic eigenlijk bij versterkers?<
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Zal ik hem dan maar verplaatsen?? :wink:
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

misschien een goed id want ik zat al te twijfelen waar 't over ging (??Hotwire versterkers??)

dus heb ik alleen maar "proficiat!" gezegd 8)

maar dat is dus al gebeurd btw :D
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Dank Niels.

Binnenkort hebben we dan misschien een 'Hotwired Teng' op het forum. Maar eerst studeren (tentaampjes) en de Ashdown gitaarversterker verkopen...

:mrgreen:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
wim
Berichten: 281
Lid geworden op: 21 jan 2004, 14:20

Bericht door wim »

Volgens de grote Jazzbass test in Bassmagazine uitgave 1 2002 niet echt
een goede koop ( voor de prijs ). :? :?
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Hmm....thanks voor de tip zullen we maar zeggen. Een enorme basgoeroe ben ik ook weer niet en idd, die dingen zijn redelijk prijzig.

Overigens lijkt me een v/d End ook erg lekker, ik heb een fretless bespeeld en was erg content met het geluid. Ook op de Bassday idd. Misschien zou dat een betere keus zijn, vier of vijfsnaar. Ik zit toch steeds meer over het concept vijfsnaar te denken, net wat meer uitdaging ook.

Misschien zou ik de titel ervan moeten veranderen, iemand daar misschien ervaring mee, met v/d End basjes? Ze komen qua kosten ook ongeveer die richting uit en misschien loop ik tegen een gelukje aan ergens.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Tja je kunt ook naar Sandberg of Esh kijken.......of bijvoorbeeld een Shuker-custom......
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
wim
Berichten: 281
Lid geworden op: 21 jan 2004, 14:20

Bericht door wim »

Hey De Teng

Zoek je een vd End ??? mischien heb je m al gezien maar op marktplaats staat er een te koop ..... :) :)

je kan deze site ook ens checken !! https://www.bass-guitars.de/

ook hele mooie basjuhs !!!!
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ik had hem al gespot ja... heb al voorrang op de rest die reageert, maar de ervaring leert dat dergelijke bassen toch nog wel een tijdje staan, puur omdat het een behoorlijk bedrag is.

Je bedoelt die five string, aktief/passief... etc.. zeker?
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
wim
Berichten: 281
Lid geworden op: 21 jan 2004, 14:20

Bericht door wim »

Yep , dit is 'm

Afbeelding
Plaats reactie