Aria Pro II TSB 350 [1983] met Bartlini MM/J setup. Hoeveel?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Aria Pro II TSB 350 [1983] met Bartlini MM/J setup. Hoeveel?

Bericht door Dr Teng »

Hey Guys,

Hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen? De goede Aria jaren uit de Matsumoko fabriek, 1983. Deze bas is dus aangepast -Koopman via Bassmatters- opdat het geluid stukken beter wordt. MM/J-Vintage setup, MM serieel/parallel/single schakelbaar.

Ik heb hem met opzet nog niet onder verkoop neergezet, vanwege het feit of ik het nog niet zeker weet. De prijs vraag ik me af, iemand in een muziekwinkel in Utrecht -die er overigens aardig verstand van heeft als ik dat zo bekijk- meende dat ie origineel zo'n 600 waard was.
De elementen kostten totaal e 257, afgezien van de bas.

Ideas... anyone?

Afbeelding

Ik kan nl. wel los de elementen verkopen en onder het mom 'emotionele waarde' een rare plank aan de wand gaan hangen, maar dat schiet ook niet op. Vandaar de vraag.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Tja.....Aria heeft niet zo'n geweldige naam....dus ik denk dat 500 echt redelijk de max zal zijn..... :?
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
AnTz0r
Berichten: 406
Lid geworden op: 31 jan 2004, 20:31

Bericht door AnTz0r »

tja, ik vind aria's op zich interessant, en wil ook nog een redelijke 4-snaar, maar zit ook niet zo heel ruim op kas.... net een buizenbak van trace elliot gekocht.
CD Uit! https://www.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false; / https://music.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

't Is een mooie bak hoor, maar kan niet tegen een bas op die handgemaakt is. Je kunt er echter alle kanten mee op. Knorren, Music Man suonds... noem het maar op. Betere combi qua elementen is er niet volgens mij, slechts je smaak beperkt het.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie