Dilemma

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dozo
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:17

Dilemma

Bericht door Dozo »

tja moet een keuze maken. tijdje geleden mijn bas een cort artisan a4 weggebracht naar de zaak i.v.m ruis over de elementen en een losse topkam.
Ik heb keurig netjes een vervangende bas mee gekregen i.v.m mijn lessen.
De zaak meldt mij vervolgens dat de bas ingeruild kan worden voor een nieuw exemplaar.
Da's heel mooi geregeld een nieuwe bas.
Maarrrrrrrrr de bas die ik meekreeg is wel erug lekker een Warwick streamer 4sn. wel een tweedehands maar speelt waanzinnig.
En hij klinkt vet, hij heeft drie meg elementen
Moet alleen ff 300 euro's bijbetalen. auw...
De bas ziet er mooi uit en heeft geen schade voor de rest.
De kleur is oceanblue.
Dit is hem https://www.warwickbass.com/basses/_streamer_lx_s4.html
Laatst gewijzigd door Dozo op 13 mar 2004, 07:42, 2 keer totaal gewijzigd.
you calling me a liar frank ?
is that what you calling me ?
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

altijd doen... warwick is goed spul en als je artisan zoveel schade lijdt (ik neem aan dat je 'm normaal behandelt) zou ik echt wel voor de wawick gaan!
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
roy
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 jan 2004, 22:01

Bericht door roy »

Je gaat naar de winkel voor je bas te laten repareren en je komt thuis met het vraagstuk "inruilen".
Was hij niet meer te repareren of hebben ze hem verknald?
Wilde je eigenlijk wel een andere bas?
Wat kost de reparatie?
Zou je die andere bas ook hebben uitgezocht als je een nieuwe wilde kopen of probeerde de verkoper je meer geld uit te laten geven dan je van plan was, door je lekker te maken voor deze?

Ga eventueel eens naar een andere winkel, kijk daar eens wat repareren kost of wat je inruilwaarde voor je eigen bas is.
Zou je hem voor dat geld ook verkocht hebben als iemand dat ervoor geboden had?

sorry, volgens mij maak ik het dilemma alleen maar groter voor je...ik had beter kunnen zeggen:
Als je denkt dat je erop vooruitgaat DOEN!!!!
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Ga voor de warwick idd. 2e hands geeft je meer waar voor je geld. Probeer eventueel nog iets af te dingen.

dillema = dilemma.
Gebruikersavatar
Dozo
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:17

Bericht door Dozo »

roy schreef:Je gaat naar de winkel voor je bas te laten repareren en je komt thuis met het vraagstuk "inruilen".
Was hij niet meer te repareren of hebben ze hem verknald?
Wilde je eigenlijk wel een andere bas?
Wat kost de reparatie?
Zou je die andere bas ook hebben uitgezocht als je een nieuwe wilde kopen of probeerde de verkoper je meer geld uit te laten geven dan je van plan was, door je lekker te maken voor deze?

Ga eventueel eens naar een andere winkel, kijk daar eens wat repareren kost of wat je inruilwaarde voor je eigen bas is.
Zou je hem voor dat geld ook verkocht hebben als iemand dat ervoor geboden had?

sorry, volgens mij maak ik het dilemma alleen maar groter voor je...ik had beter kunnen zeggen:
Als je denkt dat je erop vooruitgaat DOEN!!!!
Hij was wel te repareren maar ze kozen ervoor om een nieuwe bas te bestellen.
Ik ging niet voor een andere bas maar hij beviel gewoon goed dus toen heb ik zelf gevraagd naar de prijs en een mogelijke deal.
De deal is dat ik de nieuwprijs voor mijn oude bas terug krijgt en de rest bijbetaal
300 euro's dus.
ergens anders liggen de prijzen ongeveer het zelfde zo niet hoger voor deze bas. dus deze jongen is straks de eigenaar van een Warwick streamer,ik wil hem niet meer terug geven.
you calling me a liar frank ?
is that what you calling me ?
Gebruikersavatar
iglo
Berichten: 346
Lid geworden op: 17 nov 2003, 23:16

Bericht door iglo »

was dat bij Verspuij?????
Lakland JoBo5 + J-retro
MarkBass CMD121P + NY121
roy
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 jan 2004, 22:01

Bericht door roy »

Dozo schreef:
Hij was wel te repareren maar ze kozen ervoor om een nieuwe bas te bestellen.
Ik ging niet voor een andere bas maar hij beviel gewoon goed dus toen heb ik zelf gevraagd naar de prijs en een mogelijke deal.
De deal is dat ik de nieuwprijs voor mijn oude bas terug krijgt en de rest bijbetaal
300 euro's dus.
ergens anders liggen de prijzen ongeveer het zelfde zo niet hoger voor deze bas. dus deze jongen is straks de eigenaar van een Warwick streamer,ik wil hem niet meer terug geven.[/quote]


Duidelijk!
Doen dus!!!
Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop!!
Gebruikersavatar
Dozo
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:17

Bericht door Dozo »

iglo schreef:was dat bij Verspuij?????
Ja dat klopt, hoe weet je dat? werk je daar ?
Of heb je andere erv. met deze zaak ?
Positief of negatief ik wil het graag weten.
you calling me a liar frank ?
is that what you calling me ?
Plaats reactie