Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Bericht door Soulbender »

Er heeft net iemand geboden voor 100. Heb de beste man al een mailtje gestuurd. Even kijken hoe ver ik kom.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22619
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Jammer van die headstock die voor mij wat cheap overkomt maar verder een mooie fretless...

Noguera
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
heskez
Berichten: 2068
Lid geworden op: 13 aug 2004, 09:53

Bericht door heskez »

wombatboter schreef:Jammer van die headstock die voor mij wat cheap overkomt maar verder een mooie fretless...

Noguera
Jammer dat die positie markeringen aan de onderkant zitten..
-- It's the hat that keeps the funk --
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Bericht door MagicOnion »

Fender Jazz Bass V American Standard '96, 800 euro lijkt mij niet veel voor een Fender USA vijfsnaar.
Ibanez ATK (Japan), lijkt mij een redelijke prijs voor een Japanse ATK (gezien de prijzen waarvoor ze soms tegenwoordig gaan).
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Jammer dat je 'm nog niet hebt kunnen verkopen of ruilen. Gave en originele bas.
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
sickpunk

Bericht door sickpunk »

Ja dat 'originele' is denk ik nou net het probleem. Te gekke bass, maar bij mij overbodig.
Gebruikersavatar
matsjuw
Berichten: 1592
Lid geworden op: 15 nov 2010, 18:48

Bericht door matsjuw »

Het is een prachtige bas, maar ik vind hem te mooi om ook effectief te gaan gebruiken.
Lijkt me meer iets een collectors item, en die raak je inderdaad nogal moeilijk kwijt
MM Stingray 4
FMC 2128 NEO
Sound City "Model T modded"
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

Prachtige bas die Burns, ben er gewoon fan van om een slagplaat te hebben op die manier, in meerdere stukken dus. Misschien eens kijken om een pickguard voor m'n Jazz te roggelen en die op die manier te bewerken ofzo :P Al zal dit bij een Jazz niet staan...

Mooi dingetje, heb er geen geld voor en zou hem inderdaad ook niet echt actief gaan gebruiken omdat ie zoveel waarde heeft.
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Livius
Berichten: 137
Lid geworden op: 22 aug 2009, 18:44

Bericht door Livius »

Misschien moet je hier eens proberen? https://www.worldwideshadowsmusic.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtz
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Bericht door MagicOnion »

Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Das een prima startbedrag, volgens mij!
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Bericht door MagicOnion »

De laatste RI's die ik heb gezien, werden voor dat bedrag verkocht. Maar hadden dus een (veel) lager startbedrag.
sickpunk

Bericht door sickpunk »

Livius schreef:
Misschien moet je hier eens proberen? https://www.worldwideshadowsmusic.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtz
Heb het niet zo op bassen versturen, maar toch bedankt voor het mee denken!
Zat net een mailtje in m'n mailbox of k geen interesse heb ik een Fender usa deluxe 5 snaar, de beste man is shadows... Lijkt mij een prima aanbod!
Gebruikersavatar
Basstialiteit
zeg maar evhest
Berichten: 1956
Lid geworden op: 25 jan 2006, 13:18

Bericht door Basstialiteit »

Justin Meldal-Johnsen houdt uitverkoop op eBay. Fraaie Lakland Decade met Darkstars, oef.
Answers will be questioned
Plaats reactie