Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Marcus62
TAFKACBFKAQ
Berichten: 4488
Lid geworden op: 21 mar 2011, 21:58

Bericht door Marcus62 »

Gretverdrie als ik het geld had zou ik deze wel willen hebben om eens te kijken of het wat voor mij zou zijn: https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=47041" onclick="window.open(this.href);return false;

:(
Yamaha BB604 (modified)
Harley Benton PB20-SBK
Harley Benton MB-4 SB Deluxe

Harley Benton HBW20
Vox Amplug bass
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

Nicky schreef:
viersnaar schreef:Doe mij DEZE maar.
Mooi stukje hout, met maple toets en witte blocks: zó mooi!
Hele mooie bas inderdaad en voor een Sadowsky is het ook geen geld!!
Wat meerwaarde geeft deze tegenover een Fender Jazz ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

Vidjai schreef:
Stinky schreef:da's wat voor Vidjai. :wink:
:jaaaaa:

hehe, ik zag dat je de Burner al te koop heb gezet.
kijk wel dat je nog een paar honderd euries vd prijs af krijgt... :wink:
succes m8y!
Gebruikersavatar
Vidjai
Berichten: 104
Lid geworden op: 20 nov 2006, 19:05

Bericht door Vidjai »

thanks Nick, zo dichtbij kom ik voorlopig niet meer bij een KSHF, hoop dat het gaat lukken ...
Gebruikersavatar
tuks6
Berichten: 505
Lid geworden op: 02 apr 2011, 20:42

Bericht door tuks6 »

Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2880
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

Dat is een fantastische bas..
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

bazz59 schreef:
Nicky schreef:Hele mooie bas inderdaad en voor een Sadowsky is het ook geen geld!!
Wat meerwaarde geeft deze tegenover een Fender Jazz ?
Actieve bas, Sadowsky Pre-amp en Sadowsky pickups, handbuilt, geheel andere afwerking. Of het meerwaarde is ja of nee dat is aan jezelf of je dat een meerwaarde vind.
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
heskez
Berichten: 2068
Lid geworden op: 13 aug 2004, 09:53

Bericht door heskez »

Nicky schreef:Hele mooie bas inderdaad en voor een Sadowsky is het ook geen geld!!
De prijs is inderdaad gunstig maar meer dan de helft goedkoper, zoals de verkoper beweert, is volgens mij niet waar.
-- It's the hat that keeps the funk --
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

heskez schreef:
Nicky schreef:Hele mooie bas inderdaad en voor een Sadowsky is het ook geen geld!!
De prijs is inderdaad gunstig maar meer dan de helft goedkoper, zoals de verkoper beweert, is volgens mij niet waar.
Geen idee eigenlijk, ik weet dat de goedkoopste bas uit de standaard serie begint vanaf 2375$ en de custom shop vanaf ongeveer 3800$ dus kan goed ergens daartussenin zitten.
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
Longshadow79
Berichten: 428
Lid geworden op: 27 jun 2010, 00:29

Bericht door Longshadow79 »

Hoeveel denken jullie dat deze wal-kopie kan opbrengen? Ben er stiekem wel geïnteresseerd in.
:https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ousPage=lr
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Bericht door Bogey »

Nicky schreef:Actieve bas, Sadowsky Pre-amp en Sadowsky pickups, handbuilt, geheel andere afwerking. Of het meerwaarde is ja of nee dat is aan jezelf of je dat een meerwaarde vind.
Over de afwerking: ik vind het voor hangebouwd wel jammer dat de body uit twee niet erg lekker bij elkaar passende stukken bestaat. Beetje cheapo
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Bericht door viersnaar »

Bogey schreef:
Nicky schreef:Actieve bas, Sadowsky Pre-amp en Sadowsky pickups, handbuilt, geheel andere afwerking. Of het meerwaarde is ja of nee dat is aan jezelf of je dat een meerwaarde vind.
Over de afwerking: ik vind het voor hangebouwd wel jammer dat de body uit twee niet erg lekker bij elkaar passende stukken bestaat. Beetje cheapo
Dat viel me ook al op; als dat onderste deel [met weinig tekening in het hout] wat beter had gepast bij het bovenste deel was het nog een veel mooiere bas geweest.
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Bericht door Freddy Lee »

Longshadow79 schreef:Hoeveel denken jullie dat deze wal-kopie kan opbrengen? Ben er stiekem wel geïnteresseerd in.
:https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ousPage=lr
Quote verkoper:
Ik weet EXACT wat deze bassen waard zijn, omdat ik zelf al jaren in het vak zit en een andere bouwer/handelaar de bassen heb laten taxeren. Geen onzinbiedingen dus.


Dan kan je toch ook een EXACTE prijs noemen of ben ik nou zo gek? :roll: De vraag is retorisch voor het geval dat je de behoefte hebt om hierop te reageren. :wink:
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Inderdaad. Of op z'n minst een ''bieden vanaf'' prijs. Gewoon bluf uiteraard.
Gebruikersavatar
Len
Berichten: 1953
Lid geworden op: 17 nov 2006, 13:45

Bericht door Len »

Gereageerd op een leuke 5 snarige ibanez, morgen komt er iemand voor kijken volgens de verkopert. Iemand van hier toevallig?

https://link.marktplaats.nl/647392480" onclick="window.open(this.href);return false;
And the silence that followed was louder than a cannon.
Plaats reactie