Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10781
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Dat deze Ibanez ATK nog niet verkocht is is best opmerkelijk .. :kwijl:
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Certifiable
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 dec 2011, 17:28

Bericht door Certifiable »

https://link.marktplaats.nl/751161534
Lijkt mij een highway one die restript is... Dus 'als nieuw' en met een vraagprijs vanaf 800€ lijkt mij wat overdreven of heb ik het fout?
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10781
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Het is wim...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Certifiable
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 dec 2011, 17:28

Bericht door Certifiable »

I know... Mede daarom vind ik de uitspraken wat stom ;)
Gebruikersavatar
Berend
Berichten: 1220
Lid geworden op: 22 jun 2011, 21:07

Bericht door Berend »

Joey schreef:Dat deze Ibanez ATK nog niet verkocht is is best opmerkelijk .. :kwijl:
Ik word alleen een beetje kriegel van al die uitroeptekens in die advertentie. Alsof je in je gezicht wordt geschreeuwd.
Fernandes "the Revival" Precision (1982)
Fremont BW-4CE (2016)
Samick Greg Bennette RLB-2 (2008)
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Ziet er inderdaad wat maf uit, die lak. Kan zo niet echt zien of het een Highway, de tuners zijn dezelfde als o.a. op de standards, de brug is niet te zien. Maar goed, zelfs als 't een standard is, ie ie niet echt goedkoop. En al helemaal niet als 't inderdaad een gestripte bas is.
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Meowmix schreef:Ziet er inderdaad wat maf uit, die lak. Kan zo niet echt zien of het een Highway, de tuners zijn dezelfde als o.a. op de standards, de brug is niet te zien. Maar goed, zelfs als 't een standard is, ie ie niet echt goedkoop. En al helemaal niet als 't inderdaad een gestripte bas is.
Decal is sowieso fake. (highway heeft niet de kleine patentletters onder het logo.)
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Ik heb mijn highway one jazz erbij gepakt om een beetje te vergelijken. Uiteraard verschilt deze met de precision, maar heel veel features zijn alsnog hetzelfde. Als de speculatie correct is dat dit een highway one is, dan klopt de hals absoluut niet. Decal hoort niet gebogen te zijn, maar recht uitgelijnd.
Serial number etc op de achterkant hoort zo eruit te zien: klik
Ik heb even de originele tuners erbij gehaald en die bevatten niet het fender logo en zijn een stuk kleiner: klik
En misschien kunnen de hout experts verschillen zien in hout. Dit is een stuk waar mijn paint eraf is gegaan(ik heb een beetje met de rand proberen te kloten om het allemaal een beetje gestroomlijnd te houden): klik
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26245
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Certifiable schreef:https://link.marktplaats.nl/751161534
Lijkt mij een highway one die restript is... Dus 'als nieuw' en met een vraagprijs vanaf 800€ lijkt mij wat overdreven of heb ik het fout?
Hmm..onder de advertentie huist nu een Framus Star Bass (het Bill Wyman model). :?
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Certifiable
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 dec 2011, 17:28

Bericht door Certifiable »

Ow de bass van Wim is al verwijderd.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Bericht door Erelid »

Wim leest mee..
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Bericht door rensbass »

Waarom zou het een highway zijn geweest en niet een gewone usa?
Highway heeft trouwens 2 verschillende series gehad met verschillende decals. Maar Wim is een bekende (beruchte)?
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

gewone USA zou string through zijn, heeft andere decal, geen satijnlak,...

Je hebt de HW1 en de Highway1, die Wim-bas is geen een van de twee.
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

https://www.2dehands.be/muziek/muziekins ... 4.html?qq=" onclick="window.open(this.href);return false;

de ex van WBB?
Certifiable
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 dec 2011, 17:28

Bericht door Certifiable »

In dit geval vielen de tuners, het logo en de kleur mij op... De highway one was de eerste die n gedachten op kwam, in elk geval geen standaard usa.
Plaats reactie