Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
MrSal
Berichten: 163
Lid geworden op: 21 feb 2011, 15:33

Bericht door MrSal »

wombatboter schreef:Zal een grap zijn onder bekende forumgebruikers....het is daar nogal een incrowd en vrij chauvinistisch.
Ik merk vaak op buitenlandse fora dat je veel minder feedback krijgt wanneer je iets post.. iedereen post bvb foto's van bassen en krijgt daar reactie op behalve ééntje van mij met nochtans een mooi aanbod van bassen maar zo gaat het nogal vaak.
Op dat gebied is men hier toch een stuk ruimdenkender.
Zal ik me aanmelden dan reageer ik wel op je foto's. Wel in het "Nederlands" want Frans kent mij niet, en ik hem ook niet.
Prrrrrr k tssss
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Belgrado JB Zou wel eens een stinkend goeie bas kunnen zijn. Mooi is hij in ieder geval.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
SlowKarma
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 feb 2008, 15:39

Bericht door SlowKarma »

SpcMnk schreef:Belgrado JB Zou wel eens een stinkend goeie bas kunnen zijn. Mooi is hij in ieder geval.
wow. Goeie headstock ook.
Yo no soy tonto!
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Best een keurige bas maar had gehoord dat hij idd op zoek was naar iets anders...
Dat is toch iets dat je moet op voorhand moet inschatten...ik heb zelf ook een Belgrado en je weet dat die dingen (hoe puik ze ook zijn) tweedehands heel moeilijk te verhandelen zijn en je veel geluk moet hebben.
Zelfs al is die prijs meer dan behoorlijk voor een dergelijk goed afgewerkt instrument, je zit niet in de niche van Celinder en Fodera, enz. terwijl het op basis van mijn eigen bas er niet voor moet onderdoen..
Ik ken mijn grillen op het gebied van impulsieve aan- en verkoop en had al ingecalculeerd dat de mijne een blijver moést zijn.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

Peachabell schreef:Maar Italianen denken waarschijnlijk anders dan Fransen of Franssprekenden als het om een Italiaans produkt gaat.
:?: :roll:
Riposa il giorno per dormire la notte.
Joshbass33
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 mar 2013, 21:10

Bericht door Joshbass33 »

wombatboter schreef:Best een keurige bas maar had gehoord dat hij idd op zoek was naar iets anders...
Dat is toch iets dat je moet op voorhand moet inschatten...ik heb zelf ook een Belgrado en je weet dat die dingen (hoe puik ze ook zijn) tweedehands heel moeilijk te verhandelen zijn en je veel geluk moet hebben.
Zelfs al is die prijs meer dan behoorlijk voor een dergelijk goed afgewerkt instrument, je zit niet in de niche van Celinder en Fodera, enz. terwijl het op basis van mijn eigen bas er niet voor moet onderdoen..
Ik ken mijn grillen op het gebied van impulsieve aan- en verkoop en had al ingecalculeerd dat de mijne een blijver moést zijn.

Heel herkenbaar dit, dit heb ik met een Status Kingbass gehad. Wilde er al 2 jaar ééntje hebben. Eindelijk na 2 jaar heb ik er 1 kunnen kopen (ja met blauwe leds), weekje mee lopen pielen en toen van de hand gedaan omdat hij me niet lag.

Speel nu nog op mn Jaydee en heb sinds kort een ibanez sr 5000, bevalt een stuk beter! :D
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Je had dan nog het geluk dat Status nog een bepaalde doelgroep heeft maar met zoiets als een Belgrado heb je die niet of Flea of Wooten zouden er eens mee moeten naar buiten komen....Ik heb vroeger ook twee Jaydees gehad en bleek toch moeilijk te verhandelen vermits de King-manie al wat bezonken was.
Ben gelukkig nog steeds zeer tevreden met mijn Belgrado dus ik heb nog geen reden tot klagen... :)
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8204
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Bericht door Peachabell »

:facepalm:
Charlie schreef:
Peachabell schreef:Maar Italianen denken waarschijnlijk anders dan Fransen of Franssprekenden als het om een Italiaans produkt gaat.
:?: :roll:
Vergelijkbaar met hoe mensen uit Eindhoven over DAFjes denken i.v.m. b.v. Grunningers.
Ik kan me voorstellen dat Brabanders hun industrieel erfgoed een warmer hart toedragen dan noorderlingen die minder met de productie te maken hebben gehad. :facepalm:
Gebruikersavatar
musicmaestro
Berichten: 469
Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:40

Bericht door musicmaestro »

die zou ik graag eens een keertje in mn handen willen hebben...
Fender Jazz USA 2003
Ampeg Porta-bass combo
Taylor 6-snaar :oops:

Bandloos en inspiratieloos ;)
Gebruikersavatar
Blackadder
Berichten: 5179
Lid geworden op: 28 feb 2009, 14:00

Bericht door Blackadder »

foetsie. magnie. rieno.
Ca c'est moi: CLIQUE
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Geen eigen ads? :roll:
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Bericht door Soulbender »

Blackadder zijn blauwe Rickenbacker 2030 staat weer online. Eergisteren was er een (overigens heel vriendelijke) jongen uit Breda bij hem geweest samen met z'n vader, maar 't was uiteindelijk niet helemaal wat hij had gehoopt, mailde hij hem nadien.
Gebruikersavatar
Blackadder
Berichten: 5179
Lid geworden op: 28 feb 2009, 14:00

Bericht door Blackadder »

:thumbsup:
Ca c'est moi: CLIQUE
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Kijk. +1
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Mooi opgelost jongens ;)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Plaats reactie