Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Bericht door bobbelmans »

wombatboter schreef:Ibanez-je voor 60 euro, er is wat electronica-werk aan.
Ooit al eens bij hem een Yamaha-motion gekocht (woont hier vlakbij)

Ibanez Roadstar

Interessant..........
face down in the dirt
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22623
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Ik had gemaild dat ik ging langskomen (voor dat geld kan je niet sukkelen en het is hier vijf minuten vandaan) maar heb het maar geannuleerd.
Het is inderdaad niet veel geld en ik kan het laten repareren voor peanuts maar ik werd even rationeel en zag er toch het nut niet van in.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10848
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Ik denk toch dat je er een boel andere mensen blij mee kunt maken als je hem toch ophaalt... :)
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22623
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Ik zie dat er een afdekplaat achteraan mist en dan zit je nog met die electronica... de foto's zijn ook niet echt zo representatief dus wie weet hoe ziet het ding er uit.
Hij had me gemaild dat hij het ding al lang had en grote schoonmaak deed en het is inderdaad niet veel geld maar ik kwam toch tot inkeer...
De uitleg bij het gratis orgel dat hij weggeeft is ook euhmmm...speciaal
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2345
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

wombatboter schreef:Ik zie dat er een afdekplaat achteraan mist en dan zit je nog met die electronica... de foto's zijn ook niet echt zo representatief dus wie weet hoe ziet het ding er uit.
Hij had me gemaild dat hij het ding al lang had en grote schoonmaak deed en het is inderdaad niet veel geld maar ik kwam toch tot inkeer...
De uitleg bij het gratis orgel dat hij weggeeft is ook euhmmm...speciaal
Hulde! Zelf je GAS inhouden is voor de meesten van ons moeilijker dan stoppen met plassen (als je eenmaal begonnen bent)...
Het is makkelijker als je denkt.
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Die Ibanez black Eagle...is dat nou nog serieus???

https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ichSnippet" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8194
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Bericht door Peachabell »

Yamaha BEX 4 semi-hollow, zie je niet vaak.

Samick Fretloze 5 snarige basgitaar, interessant voor die prijs, ook wel aparte looks.

HOHNER B2A FL headless / fretless bass

Fretloze Hagström Scanbass, ook zeldzaam.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10848
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

PMJ schreef:Die Ibanez black Eagle...is dat nou nog serieus???

https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ichSnippet" onclick="window.open(this.href);return false;
Grote kans van wel.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13425
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Zo, daar baalt iemand hard dat ie hem niet zélf op Marktplaats heeft gezet :facepalm:
Gebruikersavatar
Timon
Berichten: 742
Lid geworden op: 16 mar 2008, 21:01

Bericht door Timon »

HNZ schreef:
't Is in België, misschien…

KEEP TRYING!!! :jam:
Na 3 keer mailen nog steeds niets terug, ga er maar vanuit dat dit niks word.. Raar dat je je spul aanbied maar vervolgens niet thuis geeft.
Proud Ibanez ATK & Gallien Krueger owner
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Dan is hij waarschijnlijk al gewoon verkocht. Sommige lui reageren dan nergens meer op maar verwijderen hun advertenties ook niet. Volgende keer beter, ze komen nog weleens voorbij!
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

LeftyJ schreef:Zo, daar baalt iemand hard dat ie hem niet zélf op Marktplaats heeft gezet :facepalm:
Die heeft er ongetwijfeld een euro of 100 voor gehad. Kennelijk is de vorige eigenaar niet op de hoogte van het fenomeen internet en de mogelijkheden die dit te bieden heeft. En daar leven die zaken dan weer van (en van gejat spul, valt regelmatig te lezen).
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Timon schreef:
HNZ schreef:
't Is in België, misschien…

KEEP TRYING!!! :jam:
Na 3 keer mailen nog steeds niets terug, ga er maar vanuit dat dit niks word.. Raar dat je je spul aanbied maar vervolgens niet thuis geeft.
Hm, vervelend zeg. Ik haaaat dit soort dingen. Onbeschofte types, bah!
Squier Matt Freeman Precision kopen? :wink:
Gebruikersavatar
Timon
Berichten: 742
Lid geworden op: 16 mar 2008, 21:01

Bericht door Timon »

HNZ schreef:
Hm, vervelend zeg. Ik haaaat dit soort dingen. Onbeschofte types, bah!
Squier Matt Freeman Precision kopen? :wink:
Ik inderdaad ook, kan hier slecht tegen. Maargoed, ze komen inderdaad nog wel eens vaker langs. Staat ook een geweldige ATK 300 op Marktplaats, van Mark van dit forum maar die blijf ik wat prijzig vinden.

Haha niet geinteresseerd in je Squier, sorry :facepalm:
Proud Ibanez ATK & Gallien Krueger owner
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Hij staat al bijna een maand te koop. Misschien kun je Mark mailen met een voorstel, wellicht dat hij voor iets minder dan 400 mag. Niet geschoten is altijd mis.

Het zijn wel echt goede bassen die ATK's, dus ik kan me ook voorstellen dat hij niet voor te weinig weggaat.
Plaats reactie