Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door HNZ »

Toen ik hem eens een ietwat kritische vraag stelde over een occasion kreeg ik een agressief, negatief en ronduit onbeschoft mailtje terug.
Alsof hij zich aangevallen voelde door m'n vraag. Dàt geeft op zich al te denken, maar daarnaast is zijn manier van reageren beneden alle peil.
Ik ben inmiddels dus allergisch voor die tent en die vent... :evil:
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door PMJ »

Die prijzen zouden mij sowieso al weghouden, en verder vullen alle negatieve verhalen dit wel aan die van tijd tot tijd zijn te lezen. Die gast zet volgens mij ook vaak (bas)gitaren op gereserveerd om volgers de indruk te dat ze achter het net hebben gevist, om hem vervolgens weer op beschikbaar te zetten met een hogere prijs.

Die 77 Fender jazz zal hij echt niet verkopen. De helft zou naar mijn idee al aan de erg maximale kant zitten. Laatst heb ik overigens iemand over de vloer gehad met zo'n late 70s jazz, en ik vond hem klankmatig best tegenvallen (erg karakterloos) eerlijk gezegd. Uiteraard kon dit volledig exemplarisch zijn, maar ik vond de mex classic 70's die ik een poos gehad heb veel beter klinken.
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door basloze fret »

Sanders schreef:The Guitar Farm... Al niet zo'n fraaie verhalen over gehoord ook. Buyer Beware zou ik zo denken (alsof hij een koper gaat vinden aan die prijs)
Oei, wat een lulhannes die gast! Ik heb net even globaal gelezen. En de prijzen zijn ook absurd hoog, en dan is het nog maar afwachten of het allemaal origineel is. Waarschijnlijk niet als ik het zo lees. Dus ver van weg blijven!
Has
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2016, 17:15

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Has »

PMJ schreef:Prima prijs als hij in orde is.
Beste PJM / andere

Als serienummers niet terug te vinden zijn ... is dat normaal voor Fenders?

Fender Jazz Bass US Vintage Series 62.
Serienummer: V098247

Groet Has
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Freddy Lee »

Dat is normaal voor de American Vintage Series. Waarom weet ik ook niet precies. Het zijn wel steengoede basjes. Ik heb zelf een Precision uit die serie gehad.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Kaasknaap »

1982 saw the introduction of the U.S. Vintage Series instruments and “V”-prefix serial numbers. The only way to definitively date U.S. instruments with “V”-prefix serial numbers is to remove the neck and check the butt end of the neck heel for a production date, which may be stamped or written there.
Fender bron
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door SpcMnk »

Sanders schreef:The Guitar Farm... Al niet zo'n fraaie verhalen over gehoord ook. Buyer Beware zou ik zo denken (alsof hij een koper gaat vinden aan die prijs)
Tjezus, die verhalen zijn niet misselijk zeg... dan zijn de verhalen over die boerderij die hier in de verschillende topics terug te vinden zijn nog relatief onschuldig... Buyer Beware is zacht uitgedrukt..
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Erelid »

Buyer Never Go There zou ik zeggen.

Je snapt zo'n vogel ook niet; als je een leuk handeltje wilt opbouwen dan heb je tevreden klanten nodig. Dit is gewoon een sukkel.
Skippy1007
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 mar 2015, 14:27

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Skippy1007 »

basloze fret schreef:
Sanders schreef:The Guitar Farm... Al niet zo'n fraaie verhalen over gehoord ook. Buyer Beware zou ik zo denken (alsof hij een koper gaat vinden aan die prijs)
Oei, wat een lulhannes die gast! Ik heb net even globaal gelezen. En de prijzen zijn ook absurd hoog, en dan is het nog maar afwachten of het allemaal origineel is. Waarschijnlijk niet als ik het zo lees. Dus ver van weg blijven!
Heb het ook zitten lezen en ben blij dat er nooit geweest ben. Wel aan gedacht, ik rijd wel eens langs zijn boerderij als ik naar het noorden moet, dit verhaal is dan wel weer iets om over na te denken, buiten zijn prijzen om, die zijn dubbel van wat de werkelijke waarde is.
Vreemde man dus die niet leuk tegen zijn klanten doet, er gaat waarschijnlijk een aanklacht tegen hem ingediend worden. Door een klant uit Belgie, die bedonderd is met een Strat.
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Kaasknaap »

Skippy1007 schreef:er gaat waarschijnlijk een aanklacht tegen hem ingediend worden. Door een klant uit Belgie, die bedonderd is met een Strat.
Een civiele zaak, geen aanklacht! Daar zit wel enige nuance tussen. :lol:
Skippy1007
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 mar 2015, 14:27

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Skippy1007 »

Kaasknaap schreef:
Skippy1007 schreef:er gaat waarschijnlijk een aanklacht tegen hem ingediend worden. Door een klant uit Belgie, die bedonderd is met een Strat.
Een civiele zaak, geen aanklacht! Daar zit wel enige nuance tussen. :lol:
Okay, :D Had ik het verkeerd begrepen....
Gebruikersavatar
The Mule
Alembic arbeider
Berichten: 4178
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:10

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door The Mule »

"Hij lachte uit de diepte waar de bassen wonen" - Simon Carmiggelt
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Droombolus »

Afbeelding

U vraagt en wij draaien ......... :wink:
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
The Mule
Alembic arbeider
Berichten: 4178
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:10

Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door The Mule »

Hmmm, hooguit een kleine beurt dus...
"Hij lachte uit de diepte waar de bassen wonen" - Simon Carmiggelt
Plaats reactie