Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door VanderVeen »

HNZ schreef: 30 mei 2017, 19:42
VanderVeen schreef: 30 mei 2017, 19:28

...Maar da's nog eens een kutreactie. Kan ik zo slecht tegen...
BOEHOEEEEE!!! Hij kan er niet tegen!!!

DÀT is een kut reactie! Who cares waar jij of Hidde niet tegen kunnen.
Laat die gozer z'n "geliefde" bas verkopen als hij dat wil.
Wat hebben jullie daar mee te maken?
Waar heb ik het over het verkopen van zijn bas? Of over waar Hidde wel of niet tegen kan?
Je ziet spoken. :)
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door HNZ »

Ik zie wat ik zie en niet wat jij ziet...
Houwe zo!

Veel plezier met bas spelen allemaal :knuffel:
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7894
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door BassKees »

Wie maakt me los? Ik zou mijn Sterling Ray35 en mijn Ibanez GWB1 verkopen om de bas van Rory te kunnen kopen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door rich13 »

Ik heb een PRS bas gekocht. Je weet wel, dat wereldberoemde gitaarmerk waar geen hond een bas van heeft. Toen ik m had vond ik m prachtig om te zien, maar twijfelde ik enorm of ik m wilde houden. Ik heb zelfs op het punt gestaan m terug sturen, maar ik ben zooooo ontzettend blij dat ik m heb gehouden.

Basic uittreksel van de afgelopen discussie, en ook wel mijn idee: handel, doe, verkoop, koop, maar ga daar inderdaad niet omheen draaien.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Bolobass »

Overal staat je naam bij. Zien we je naam vaak, dan gaat dat opvallen. En soms krijg je dan een reputatie.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door SpcMnk »

Heeeeel herkenbaar allemaal...
Pedullist schreef: 30 mei 2017, 20:23 .. een bepaald stuk aan ongemak in mijn leven aan het wegkopen was. Dat ongemak heb ik vervolgens opgelost en voila: ik koop een heel stuk minder (of niet eigenlijk). Kan voor ieder verschillend zijn, natuurlijk. Maar het lijkt me prima om ons met elkaar te bemoeien en uit te dagen.
Dat inderdaad! Oke, ik vind het ook gewoon leuk om een beetje te handelen, maar toen ik 4 stingrays had en bijna wekelijks weer iets verkocht en kocht werd ik hier op het forum door een aantal van jullie erop gewezen dat het misschien een beetje op waanzin begon te lijken.. mijn conclusie: ik was met een hobby (het handelen en niet het spelen) een ongemak in mijn leven, wat al een paar jaar speelde, aan het compenseren. Dat heb ik nu aangepakt en de rust begint eindelijk weer terug te komen. Dus ja, op dit forum delen van koop en verkoop, en hier feedback op geven en krijgen is waardevol!

De Sandberg VM5 die ik na een week gehad te hebben weer in de verkoop gooide heb ik uit de verkoop gehaald en is nu een van mijn favorieten. Inmiddels heb ik de brug vervangen voor een nieuwe Sandberg brug (eentje met tonnetjes voor de snaren ipv de in hoogste verstelbare plaatjes van de aller eerste california bassen) en zo begint hij steeds meer 'mijn' bas te worden. Ik ben blij dat ik hem gehouden heb!

onder de streep, ja, het is om verschillende redenen leuk om op de tijd van instrument te wisselen.. maar zorg dat je voor jezelf helder hebt waarom je het doet. En of je je motivatie in een advertentie of hier op het forum moet uitleggen of verdedigen? als je daar behoefte aan hebt, doen! Maar ben in ieder geval oprecht.. maar dat is mijn kijk erop.

Enne, of het voor mij nu klaar is met het kopen en verkopen? Zolang er geen zwaar wegende reden is gaat er niets meer de deur uit. Het kopen? voorlopig ook wel klaar mee. Maar als er budget over is dan weet ik het wel te besteden :mrgreen:

enne, disclaimer: mijn gedrag mbt effect pedalen staan hier volledig los van :lol:
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door basloze fret »

SpcMnk schreef: 30 mei 2017, 23:40 Dat inderdaad! Oke, ik vind het ook gewoon leuk om een beetje te handelen, maar toen ik 4 stingrays had en bijna wekelijks weer iets verkocht en kocht werd ik hier op het forum door een aantal van jullie erop gewezen dat het misschien een beetje op waanzin begon te lijken.. mijn conclusie: ik was met een hobby (het handelen en niet het spelen) een ongemak in mijn leven, wat al een paar jaar speelde, aan het compenseren. Dat heb ik nu aangepakt en de rust begint eindelijk weer terug te komen. Dus ja, op dit forum delen van koop en verkoop, en hier feedback op geven en krijgen is waardevol!
Goed verhaal! en fijn dat het ongemak is opgelost en de rust wederkeert!
Veel kopen en verkopen geeft inderdaad een bepaalde onrust die je van het spelen kan weerhouden. Hoe je het ook wendt of keert het kost toch allemaal tijd en energie (en geld). Maar je leert er ook weer wat van. En er blijft altijd wat te wensen over, alleen hoeft die wens niet meteen ingevuld te worden...
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door BassAgent »

BassKees schreef: 30 mei 2017, 22:51 Wie maakt me los? Ik zou mijn Sterling Ray35 en mijn Ibanez GWB1 verkopen om de bas van Rory te kunnen kopen:
Afbeelding
Jaaaaa wat een ding he :worship: Staat al vrij lang te koop en ik word er ook een beetje onrustig van...
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door badastronaut »

Vind deze ook erg fraai. Mooi stukje hout!

https://link.marktplaats.nl/m1152821970
Frederiek
Berichten: 412
Lid geworden op: 15 aug 2016, 11:09

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Frederiek »

Ik ook, voor het eerst dat ik geen moeite heb met headless
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door BassAgent »

Iets deugt er niet aan de body van deze Fender. Kan ook het perspectief van de foto zijn.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
chaney
Berichten: 621
Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:41

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door chaney »

Ik denk idd dat het het perspectief is, op de eerste foto lijkt de body te smal, op de overige foto's lijkt de bas me volledig origineel.
BaCh BJB Jazz (relic)
BaCh '54 Precision
Harley Benton mv-4 PJ
Ashdown ABM C210-300
Roland Cube Bass 30
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Archibald »

d
Laatst gewijzigd door Archibald op 28 jun 2017, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ejp
Berichten: 838
Lid geworden op: 24 mar 2014, 14:13

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door ejp »

Fender Precision Players lefty
Maruszczyk Elwood 4 p lefty
Markbass LM 250 Black
Box TCE BG250-115
Box Eden 15 inch
Hartke HD25
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Re: Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Bericht door Sanders »

Da's een echte, iets oudere, Mexican Standard.

De volledig zwart geverfde tummycut wil wel zeggen dat het een body is die bestaat uit 7/8 stukken hout, met een fineertje aan de voor & achterzijde.
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Plaats reactie