Gezien op Marktplaats etc. (verzameltopic. GEEN eigen ads)

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Mach1

Bericht door Mach1 » 08 jan 2017, 09:37

Die is gek!
1961 Fender Precisionbass Sunburst
1966 Fender Jazzbass Fiësta Red
1959 Fender Reissue Precisionbass Sunburst

1965 Ampeg Portaflex B15n

basloze fret

Bericht door basloze fret » 08 jan 2017, 10:54

haha...die man heeft grootheidswaanzin. Die Guitar Farm begint al een aardige (negatieve) reputatie op te bouwen op forums. Zou hij dat zelf niet in de gaten hebben?

Galvanized

Bericht door Galvanized » 08 jan 2017, 11:18

Viel me gisteren ook al op dat hij die AVRI in prijs verhoogd had.. Moest ook meteen aan PMJ zijn gezocht advertentie denken. Dat die man nog wat verkoopt :facepalm:

@PMJ een tijdje terug stond er op tweedehands.be een American vintage 62 jazz te koop. Hij staat nu op gereserveerd maar misschien is ie nog wel beschikbaar ;)
Fender USA Jazz
Ampeg PF350
Sansamp VT Deluxe
http://www.galvanized.nl

Slashhead

Bericht door Slashhead » 08 jan 2017, 11:22

Als bedrijf ben je natuurlijk altijd duurder dan een particulier. Service, garantie en overige verkoopkosten. Daar is niks mis mee om een prijs voor te vragen en om voor te betalen als je dergelijke diensten belangrijk vindt. Maar.. hij vraagt soms wel tot 2x de marktwaarde. Dus ergens gaat er wat fout volgens mij. Hij zou zelf zijn inkoop moeten doen op 50 tot 65% van de marktwaarde. Dan zou dit namelijk niet nodig hoeven zijn.
Kijk zo'n gozer die twee Dimension dumpt voor 1500 euro op marktplaats doet dat omdat ie er niet van hoeft te leven... :mrgreen: hij was ze gewoon zat en speelde er nooit op.

SpcMnk

Bericht door SpcMnk » 08 jan 2017, 11:35

Uit ervaring weet ik dat hij voor minder dan 50%van zijn advertentie prijs inkoopt.
Te Koop op MP Klik

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet.

PMJ

Bericht door PMJ » 08 jan 2017, 11:54

Galvanized schreef:@PMJ een tijdje terug stond er op tweedehands.be een American vintage 62 jazz te koop. Hij staat nu op gereserveerd maar misschien is ie nog wel beschikbaar ;)
Thanks.

Hij is inderdaad nog beschikbaar (heb hem aangeboden gekregen) :). Dus die wordt meegenomen in de overweging. Al is de grote kanshebber momenteel een sunburst exemplaar (zeer fraai) in nieuwstaat met koffer. Zwart vind ik toch wat minder.

PMJ

Bericht door PMJ » 08 jan 2017, 11:56

Slashhead schreef:Als bedrijf ben je natuurlijk altijd duurder dan een particulier. Service, garantie en overige verkoopkosten. Daar is niks mis mee om een prijs voor te vragen en om voor te betalen als je dergelijke diensten belangrijk vindt. Maar.. hij vraagt soms wel tot 2x de marktwaarde. Dus ergens gaat er wat fout volgens mij. Hij zou zelf zijn inkoop moeten doen op 50 tot 65% van de marktwaarde. Dan zou dit namelijk niet nodig hoeven zijn.
Kijk zo'n gozer die twee Dimension dumpt voor 1500 euro op marktplaats doet dat omdat ie er niet van hoeft te leven... :mrgreen: hij was ze gewoon zat en speelde er nooit op.
Service en garantie. Als ik het goed begrijp zijn dat niet de belangrijkste pijlers van die zaak...

Erelid

Bericht door Erelid » 08 jan 2017, 12:34

Als je de recensies op zijn eigen website leest dan is het de fijnste gitaarwinkel van Nederland :facepalm:

basloze fret

Bericht door basloze fret » 08 jan 2017, 12:41

Erelid schreef:Als je de recensies op zijn eigen website leest dan is het de fijnste gitaarwinkel van Nederland :facepalm:
Tsja, je kan altijd wat familieleden en vrienden een recensie laten schrijven natuurlijk. Ik vertrouw bij geen enkele verkoopsite de recensies.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat die man zelf niet in de gaten heeft wat voor absurde prijzen hij vaak vraagt. Daardoor kun die zaak niet serieus nemen en dat wekt negatieve aandacht op forums in de hand. Of er moet een strategie achter zitten die mijn pet te boven gaat. Of hij vindt af en toe mensen die er in trappen.

Erelid

Bericht door Erelid » 08 jan 2017, 12:59

Ik denk dat laatste..

tjoepatjoep
Ban wegens Jazz

Bericht door tjoepatjoep » 08 jan 2017, 13:02

Zou het een reïncarnatie van Wim uit A of Z-S zijn?
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail

Heinz

Bericht door Heinz » 08 jan 2017, 13:03

Prachtige Yamaha BB3000AF voor weinig! :jaaaaa:
The eyes in the room are all lookin' at the star, but the butts are all shakin' to the bass guitar...

Band: RockAfellas | Youtube channel: Bassguitarvideo

Basvarken

Bericht door Basvarken » 08 jan 2017, 13:23

basloze fret schreef:
Erelid schreef:Als je de recensies op zijn eigen website leest dan is het de fijnste gitaarwinkel van Nederland :facepalm:
Tsja, je kan altijd wat familieleden en vrienden een recensie laten schrijven natuurlijk. Ik vertrouw bij geen enkele verkoopsite de recensies.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat die man zelf niet in de gaten heeft wat voor absurde prijzen hij vaak vraagt. Daardoor kun die zaak niet serieus nemen en dat wekt negatieve aandacht op forums in de hand. Of er moet een strategie achter zitten die mijn pet te boven gaat. Of hij vindt af en toe mensen die er in trappen.
Op gitaarnetforum wordt ie in ieder geval flink gefileerd.

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthrea ... &p=3275859
Proost!

The Gibson Bass Book bestellen?
http://www.thegibsonbassbook.com

Goose

Bericht door Goose » 08 jan 2017, 13:43

Ik snap niks van die kerel. Een hoop gitaren absurd hoog in de prijs. En aan de andere kant heeft hij een basversterker met 4x10 en 1x15 speaker voor nog geen €500 staan op MP. Mooie prijs. Nogmaals ik snap niks van die kerel. Maar ik zou echt niet die set kopen, gewoon omdat ik hem niks gun.
-Lakland 55-94
-Randall RB500
-Marshall DBS 7215

Drakeskullnl

Bericht door Drakeskullnl » 08 jan 2017, 14:33

Heb voor de gein dat gieterforum draadje doorgespit.
Was niet zo geinig. Vooral de afloop niet.
Maar goed voordat dit een kopie van t marktplaats ethiek topic wordt (want ik neem aan dat we t eens kunnen wezen dat 1) serie nummers zijn belangrijk. 2) Verkopers zouden onderhand wel moeten weten wat ze verkopen. 3) die knakker van die boerderij is zoiezo niet goed met die prijzen)...

On topic!

Even bij de oosterburen snuffelen. Paar opvallende planken.

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 82-74-3444

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 68-74-3156

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 80-74-9486

Een notitie bij die dano 59: t is dat ik zelf een 63ri heb en daar heel tevreden over ben, anders had ik al in de wagen gezeten als zijnde iemand die stiekem de baslijntes van NOFX toch best kick vindt af en toe.
Martin
============------============
Raggen met hart en ziel.

Plaats reactie