De mooiste basgitaar van BGF: 2011 UITSLAG

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

wombatboter schreef:
berth schreef:Gefelicteerd Saf! Dank Wiliam! En 3 Rickenbackers in de top 10. Dat doet mij deugd. :)
Ik kan er zelf niet zo vlot op spelen maar ze zijn wel uitzonderlijk mooi en daarom heb ik er ook op gestemd..
Probeer eens een 4004. Alles wat er niet goed is aan de 4001 en de 4003 is daaraan verbeterd. Alleen wil niemand hem kopen omdat die er niet helemaal uitziet als een 4001/4003. ;-) (Bepaalde jaartallen van de 4004 hebben ook enige ruimte tussen halselement en hals.)
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Mannen heel erg bedankt! Ik ben vereerd. De coronado hangt hier te glunderen van trots.
Ik had het eigenlijk niet gedacht als eerste te eindigen met een hollowbody bas. Mijn vertrouwen dat hier mensen met smaak ronlopen is immens gegroeid.

Speciale dank aan Sanders wat moet dat een geregel zijn man. Hulde!
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Peter

Bericht door Peter »

Leuke uitslag, nummer 1 had ik precies geen punten gegeven, maar ik zie er minstens 5 in de top 10 (waarvan 2 Ricks) die ik punten had gegeven. Terecht dus die Ricks!

Gefelic itee rdm et dee ers tepla aats, S ef! :cheer: Dank voor de noeste arbeid, Wiljum.

M'n OTM-P is er met 74 punten nog zeer respectabel vanaf gekomen, en leuk: evenveel punten als de andere Peet met z'n CS-P! Same heimat, same platze! :cheer: Dank u heren stemmers voor de punten! 8)
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Proficiat Sef! (En jawel, ook van mij de maximale score....)

Je gaat er van pure emotie zelfs (bijna) foutloos van typen!!


Krijgt Sef nou ook een ondernaamdinges?
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Ik doe erg mijn best de laatste tijd om foutloos te typen. In ieder geval de spaties goed te zetten. Spelling blijft lastig de vertaalcomputer in mijn hoofd blijft daar fouten in maken.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Dominee
Berichten: 2543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:16

Bericht door Dominee »

Peter schreef:Leuke uitslag, nummer 1 had ik precies geen punten gegeven, maar ik zie er minstens 5 in de top 10 (waarvan 2 Ricks) die ik punten had gegeven. Terecht dus die Ricks!

Gefelic itee rdm et dee ers tepla aats, S ef! :cheer: Dank voor de noeste arbeid, Wiljum.

M'n OTM-P is er met 74 punten nog zeer respectabel vanaf gekomen, en leuk: evenveel punten als de andere Peet met z'n CS-P! Same heimat, same platze! :cheer: Dank u heren stemmers voor de punten! 8)
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
herintreder,55 jaar
Classic-Rock band met gelijkgestemde oudere jongeren.
Fender Precision-bass '79, Squier JV Precision, Peterbuilt CS-P, Epiphone Thunderbird Classic
Darkglass Microtubes 900 Amp, TecAmp 210 600W
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

saf schreef:Ik doe erg mijn best de laatste tijd om foutloos te typen.
Hulde daarvoor! :worship:
Maar ik moet zeggen dat je wat mij betreft boven alle kritiek bent verheven. (En vanaf vandaag zeker.) Het heeft authentieke charme en het is zo onmiskenbaar Sef. Dus hoe je ook typt: mij maakt het niet uit.
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

saf schreef:Ik doe erg mijn best de laatste tijd om foutloos te typen. In ieder geval de spaties goed te zetten. Spelling blijft lastig de vertaalcomputer in mijn hoofd blijft daar fouten in maken.
Firefox met ingebouwde spellingscontrole? :lol: En zoals Maarten al zei, maakt niet uit hoe je typt, zolang het leesbaar is en er duidelijk overkomt wat je bedoeld vind ik het prima. Natuurlijk vind ik interpunctie wel belangrijk, maar zoiets zit niet in een spellingscontrole :mrgreen:

Maar alle winnaars gefeliciteerd!! Sef in het speciale natuurlijk, had hem wel in mijn Top 10 staan maar ik ben geen fan van Coronado's helaas.. Om maar even met de deur in huis te vallen heb ik dit gestemd:
  1. Sandberg TM4 van Jasprecision
  2. Fender BigBlockP van Hannesstinkt
  3. Rickenbacker van Berth
  4. Fender Jazz van Tjoepatjoep
  5. Mayones van Xytras
  6. Kubicki van Rieno
  7. G&L van Bertjefred
  8. Coronado van Sef
  9. Sandberg VM4 van PeterR
  10. Sandberg Terabass (?) van kade
Nouja, zo vond ik ze dan weer, en als ik de winnaars zo zie denk ik bij mezelf dat ik veel beter bepaalde kon vervangen, zoals die Adamovic van onzer Geert, wat een prachtig ding!! :kwijl: En dan ben ik niet eens zo erg van de Singlecut-bassen.
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Jack

Bericht door Jack »

deevit schreef:De horizontale reeks namen bovenaan zijn de kandidaten, de verticale reeks namen links zijn de stemmers. In de tabel kun je achter elke naam zien hoeveel punten ze aan welke bas hebben gegeven. :wink:

Neem bijvoorbeeld de bovenste regel; Basskees heeft gestemd en daarmee 3 punten gegeven aan (de bas van) Unlord, 5 aan Saf, etc.
Dank david...
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3263
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Bericht door RonC »

Zeer terechte winnaar! Gefeliciteerd Saf!!
Gebruikersavatar
Jasprecision
MadeBelieve
Berichten: 2315
Lid geworden op: 15 mei 2010, 20:39

Bericht door Jasprecision »

Toch nog 77 punten, meer dan ik verwacht had! Thanks iedereen, gefeliciteerd aan de winnaars en natuurlijk bedankt voor de moeite Sanders :)
Ik heb niet zoveel met muziek.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Freddy Lee schreef:
Niels schreef:Jack, vanderveen, Hajvb, Pellek, RUIS, tjoepatjoep, Jasprecision, soulbender, FreddyLee, Berend, 4snaar en Henry bedankt!! :)
Toevallig wel net allemaal forummers die er echt verstand van hebben........ :wink:

Ja fijn om die erkenning ook eens te krijgen :mrgreen:

Wel leuk om te zien dat de bassen die ik ook erg mooi vond bovenaan staan, vooral de blauwe rick en rooie jazz. Ik ben jaloers op beide eigenaren!
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

Ik heb Sef gister per sms al de felicitaties gegeven, maar hier mag het nog een keer! Mijn nummer 1 was de Ric van Bert, maar met deze nummer 1 (ik geloof nummer vijf in mijn lijstje) kan ik ook goed leven!

Iedereen die op mij gestemd heeft van harte bedankt! Steekpenningen komen nu niet meer, omdat ik geen 1e geworden ben... :wink:
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14282
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

49 punten voor mijn LeFay, niet slecht!! Met name RonC bedankt :cheer:

En Saf uiteraard gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats (was volgens ook mijn nummer één)
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Dazler
Berichten: 1747
Lid geworden op: 01 apr 2007, 23:59

Bericht door Dazler »

Mijn stem is niet meegenomen :P
dejohan schreef:Dazler, de MacGyver van het BGF!
Ibanez SR-505
Eastwood Hi-Flyer
Cort GB-25 (ontfret)
Ashdown C410T-300

Das persönliche drätchen
Plaats reactie