HNBGD: AXTech P-bass

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
RockinRein
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2012, 15:19

HNBGD: AXTech P-bass

Bericht door RockinRein »

Beste bassisten!

Na heel wat jaar gitaar spelen heb ik gister een basgitaar gekocht. Voor zover ik kon zien was alles prima in orde, niet veel slijtage en netjes. Hij is van het merk Axtech, en het is een precision.

Afbeelding

Maar over het merk/model kan ik zo goed als niks vinden op internet! De hals is niet gelakt maar lijkt wel geolied. Verder vond ik ergens dat Axtech waarschijnlijk uit Korea komt. Op de gitaar zelf staat ook geen verdere info. Weet iemand hier misschien meer van? Ik ben wel benieuwd wat ik nu in huis heb!

Groetjes,
Rein
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Bericht door Bogey »

Ik heb er ooit eentje gekocht als backup bij rockpalace, 100,- nieuw destijds (jaar of 12 geleden).
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Bericht door Soulbender »

Wat wil je precies weten eigenlijk? Ik heb ook nog even gezocht of ik wat specs zou kunnen vinden. Noppes.

Misschien dat je onderop de hals nog wat kan vinden over de tijd dat het gemaakt is?
RockinRein
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2012, 15:19

Bericht door RockinRein »

Soulbender schreef:Wat wil je precies weten eigenlijk? Ik heb ook nog even gezocht of ik wat specs zou kunnen vinden. Noppes.

Misschien dat je onderop de hals nog wat kan vinden over de tijd dat het gemaakt is?
Nope, staat niks. Hals er af gehad en daaronder staat ook niks. Wel gezien dat de body multiplex is.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Mooi ding man. :jaaaaa:
Plaats reactie