cort of warwick bass

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
frieteboer
Berichten: 588
Lid geworden op: 21 aug 2008, 12:57

Bericht door frieteboer »

Rieno schreef:Haha, wat voor mensen dat dan geweest zijn...

Thumbs zijn geweldige bassen, het enige 'nadeel' dat je hebt is dat ze qua geluid erg specifiek zijn :)
dat geldt eigenlijk wel voor alle warwicks vind ik........

| Human Base basses | EBS amplification |
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Ja, tuurlijk..maar de Thumb springt daar dan nog weer tussenuit ;)

Elke bas zou zo z'n eigen smoel moeten hebben wat geluid betreft...het is maar dat we de P's en J's gewend zijn, anders was zo'n Thumb misschien wel de standaard en vond niemand die 7enders leuk.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Rieno schreef:Ja, tuurlijk..maar de Thumb springt daar dan nog weer tussenuit ;)

Elke bas zou zo z'n eigen smoel moeten hebben wat geluid betreft...het is maar dat we de P's en J's gewend zijn, anders was zo'n Thumb misschien wel de standaard en vond niemand die 7enders leuk.
daar heb je wel een punt :wink:
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Hey, iedereen ik zou graag eens op een warwick corvette $$ 4 spelen. Als iemand die heeft staan?

Alvast bedankt!!
Bram80
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 mar 2005, 10:58

Bericht door Bram80 »

Mocht ik van u zijn, dan ging ik HIER meteen achteraan. Snelle wenge hals, Bartolini MK1 elementjes, ... Komt héél dicht in de buurt van een Warwick of een Cort en dan heb je nog flink wat budget over om nog een frietje te gaan eten of zo.
Warwick -> SWR
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Dank je, maar je kent mijn mening over 2de hands.
Gebruikersavatar
frank24
Berichten: 1351
Lid geworden op: 19 jan 2010, 20:17

Bericht door frank24 »

En al een keuze kunnen maken? of nog steeds op zoek naar een manier om ze te testen?
Nou weet ik dat de warwick website onder de kop Dealer Search alle officiele dealers heeft staan, en dat er in België in 5 steden een dealer zit. Kan je zo gauw even niet vertellen welke er het dictste bij jouw in de buurt zit. Maar ik zou eens gaan kijken als ik jou was ;)
Desnoods even naar de betreffende winkel bellen, om te vragen wat ze hebben staan, en wat er te testen valt.
"Warwick, Musicman, Marshall en Mesa Boogie misbruiker"
Jack

Bericht door Jack »

Bij hem praktisch naast de deur..

Key Music
Ankerstraat 81
9100 Sint-Niklaas
/+32 (0) 3 766 63 93

Maaar ja, hoeveel hebben die op voorraad, inderdaad bellen dus.
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Ik heb al naar verschillende winkels gebeld. Ze kunnen hem wel allemaal bestellen, maar dan moet ik hem direct al aankopen. Heb na veel zoeken een winkel gevonden. Rock palace in Den Haag heeft hem binnen staat. Het is natuurlijk wel niet naast de deur... :?
Jack

Bericht door Jack »

Wat je ook kan doen is een tripje Markneukirchen plannen, en dan kun je alles proberen, en meteen bestellen..

Met een beetje mazzel help HPW je zelf...

ook meteen een mooie ervaring rijker. :wink:
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Heb de winkel al gevonden waar ik hem ga bestellen. Ik krijg wat korting doordat de muziekwinkel samenwekt met de priveschool waar ik speel dus op dat vlak heb ik niet echt een probleem. Ik moet gewoon eens naar den haag zien te geraken. Normaal gingen we een dag vroeger op ski reis vertrekken, maar omdat ik niet mee kan op ski reis gaat dit dus niet :(.
Gebruikersavatar
Eviobass
Berichten: 285
Lid geworden op: 04 jun 2008, 16:58

Bericht door Eviobass »

En ga je dan voor de Corvette $$ of voor de Streamer $$?
Heb zelf vandaag de Streamer $$ bespeeld en die vond ik érg goed...
It's all about the groove, dude
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Ik ga voor de corvette $$ 4. De streamer is echt super naar het schijnt, maar heb daar niet genoeg geld voor.
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Als iemand weet waar ik hem soms dichterbij kom testen? Je mag het altijd zeggen e
Gebruikersavatar
basgitaar282
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:08

Bericht door basgitaar282 »

Ik ga hem gaan testen bij musicstore? Maar hoe zit dat daar juist. Stel ze hebben hem niet in de winkel staan? Maar bv wel in het magazijn ofzo?

Kan toch?
Plaats reactie