guitarpartsresource.com

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
theotol
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2011, 18:15

guitarpartsresource.com

Bericht door theotol »

Hallo, ik heb een vraag : heeft er iemand ervaring met het bestellen bij guitarpartsresource.com?
Ik heb namelijk een Hipshot supertone bass bridge besteld en het laten opsturen met expresse international, en hiervoor 135 USD betaald via Pay pal (104 Euro). Ik heb dit onderdeel op 9 februari besteld en er nog steeds niets ontvangen. Op mijn verzonden e-mails wordt niet gereageerd.
Ook heb ik geen bevestiging ontvangen van de bestelling. Het bedrag van 104 Euro is wel meteen van mijn pay pal rekening afgeschreven.
Iemand ervaring met dit bedrijf? Ik hoor het graag Groet, Theo
Gebruikersavatar
Treb
Berichten: 327
Lid geworden op: 23 feb 2007, 18:07

Bericht door Treb »

Een paar keer onderdelen daar besteld. Alles netjes aangekomen, geen problemen. Ik weet niet meer hoe lang het toen duurde. Mijn ervaring leert mij dat het over het algemeen minimaal 2 weken duurt voordat iets uit Amerika hier arriveert. Ik zou nog effe geduld hebben als ik jou was.
Gebruikersavatar
theotol
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2011, 18:15

Bericht door theotol »

Oke, dank je wel, maar kreeg jij wel een orderbevestiging via de mail? Ik heb geen mail ontvangen van de bestelling, maar ik wacht af anders laat ik het geld terugboeken bedankt ,Theo
Peter

Bericht door Peter »

Ik bestel veel bij deze toko, en krijg altijd een verzendbevestiging en Track and confirmcode van USPS. Altijd keurig afgehandelde bestellingen.

Kan wel even duren voordat het door de douane hier is in NL (duurt zo 5 tot 10 werkdagen).
Gebruikersavatar
Treb
Berichten: 327
Lid geworden op: 23 feb 2007, 18:07

Bericht door Treb »

Orderbevestiging via de email? Weet ik niet meer... Is al een poos geleden.
Even opgezocht voor je: 19 mei 2007 besteld, 13 juni in de brievenbus. Geduld hebben dus.

Correctie, bovenstaande levering was een bestelling bij Hipshot. Een Basspartsresource bestelling heeft een keer maar 6 dagen geduurd.
Gebruikersavatar
theotol
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2011, 18:15

Bericht door theotol »

Bedankt voor jullie reacties, ik wacht nog een week af ,groet Theo
Gebruikersavatar
clover4
Berichten: 1164
Lid geworden op: 08 jan 2012, 20:07

Bericht door clover4 »

Meestal zit de bottleneck bij de douane; ik heb zo ooit eens 5 weken op een instrumentkoffer moeten wachten uit de U.S. ( niet van de door jou genoemde verkoper trouwens )
Catch your dreams before they slip away
Dying all the time
Lose your dreams and you will lose your mind
Ain't life unkind?
LDonnie
Berichten: 39
Lid geworden op: 21 jan 2010, 17:10

Bericht door LDonnie »

Mijn onderdelen (iets van 100 euro waarde oid) was door USPS kwijtgeraakt. BPR heeft mij 0% geholpen en is op een gegeven moment mijn mails gewoon gaan negeren. Ze tonen echt huftergedrag en ik zou er niets meer kopen. Bass Parts Depot is een veel betere zaak met veel betere service.

Overigens denk ik dat je onderdelen misschien nog bij de douane zijn. Ik zou het idd nog even een weekje afwachten. Anders wens ik je veel succes!
Gebruikersavatar
theotol
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2011, 18:15

Bericht door theotol »

Oke dank je wel ik wacht tot a.s. vrijdag en dan ga ik mijn geld terug proberen te krijgen en krijgt deze zaak een van mij een negatieve stempel. Theo
:evil:
Peter

Bericht door Peter »

Ik denk dat je zelf een negatieve stempel verdient voor je ongeduld. :wink: Dit is écht een normale termijn qua verzending.
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

Ik heb zowel via evilBay als rechtstreeks bij ze gekocht en als ze je spul op voorraad hebben wordt er altijd snel verstuurd. Af en toe hebben ze spullen niet op voorraad en duurt het wat langer. Alleen een Supertone gaat in mijn ervaring zo door bij de douane dus dat kan volgens mij de hold-up niet zijn. Kwa kommunikaatsie zijn het geen hoogvliegers inderdaad .....
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19305
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

Peter schreef:Ik denk dat je zelf een negatieve stempel verdient voor je ongeduld. :wink: Dit is écht een normale termijn qua verzending.
Wat Peter zegt, soms duurt het gewoon wat langer, of is er een bepaald stuk niet in stock, en wachten ze daarop om alles te verzenden (of betaal je liever 2x verzendkosten?).
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
theotol
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 aug 2011, 18:15

Bericht door theotol »

Waar het om gaat is dat ze totaal niet reageren op mijn E-mails die ik ze gestuurd heb, ik weet dus niet of ze alles
goed hebben ontvangen,ik heb heus wel geduld daar gaat het niet om maar ik hoor niets van ze.Geen ontvangstbevestiging
helemaal niets. Maar ik wacht af. :roll:
Gebruikersavatar
Watt
Berichten: 478
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:52

Bericht door Watt »

Heb zojuist wat spullen van hen ontvangen. Heeft ongeveer drie weken geduurd. Moest nog wel even invoerrechten betalen.
Kost wat, heb je ook niks.
FENDER and SQUIER basses| HEVOS 400D AMP | HEVOS POWERSET CABS | LINE 6 G30 RELAY | DUNLOP PICKS | SOME SECRET STUFF
Plaats reactie