Luckiest man on the planet!!! I just bought a Warwick !!!

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

van de Celavita reclame - Vroegâh was alles betâh....
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Hier is nog een luckiest man on the planet! want ik heb ook een warwick gekocht... (net terug van conijn..)
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

werd een keer tijd ook joh stelletje knurftekokers. sluit u aan bij het leger der warwickbezitters.

effe wat anders. ik zag een nieuwe fender jazz(USA) voor 1025 pleuro. is dat een beetje een redelijke prijs, ik dacht dat die krengen veel duurder waren. die 'rubberband' sound trekt me toch wel heel erg moet ik zeggen.

ik denk eigenlijk ook wel stiekem een beetje dat ik em ga kopen. heb gister een swr triad gekocht en als ik dan toch bezig ben,.....
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Warwick rules idd... ik ga hem morgen daadwerkelijk binnenhalen.

Probeer wel veel Jazzen uit hoor, de een verschilt nogal van de ander, terwijl dat niet zou mogen!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Wat ga je halen Teng?
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

De Streamer Stage II dus, waar dit topic over gaat. Zie het eerste berichtje even, ik denk dat ie nl. vanmiddag klaar kan zijn. :)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
nicoo
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2004, 14:49

Bericht door nicoo »

mooie bas,
is stage I volgens mij,

heb precies dezelfde een jaartje geleden kunnen kopen, (is van mn leraar geweest)
nicoo
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2004, 14:49

Bericht door nicoo »

ff gecheckt:

klopt, de stage 1 heeft de doorlopende hals!
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Stage I? Ook die oudere versie met bartolini's Nicoo? Ik zal eens bij Warwick aankloppen en de specs opvragen. Ik weet ook alleen maar hetgene wat ze bij de winkel hebben verteld. Hij is tien jaar oud en staat niet op de site nl. (als ik het goed heb, heb een beetje gezocht nl.)

(Stand-By Utrecht > Toplui - Misschien kan ie een totaal nieuwe preamp regelen voor weinig)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Dozo
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:17

Bericht door Dozo »

nicoo schreef:ff gecheckt:

klopt, de stage 1 heeft de doorlopende hals!
oke' weer wat wijzer.
Ik heb dan ook een warwick streamer stage 1.
you calling me a liar frank ?
is that what you calling me ?
nicoo
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2004, 14:49

Bericht door nicoo »

@de teng:

volgens mij moet het deze zijn:

https://www.musik-produktiv.de/shop2/sho ... nr/3119079

ff copy, paste, ben niet zo handig in internet.
Alleen de kleur is in de loop van de tijd iets veranderd.

Weet het toevallig omdat ik er een half jaartje geleden over nagedacht heb. uiteindelijk niet doorgegaan (dus nu heb jij hem :-) )

Stage II is met bolt on neck.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ok dan... deze lijkt er idd wel heel veel op. Overigens is die van mij wel tien jaar oud, ik weet niet hoeveel ze zijn veranderd. Ik ben er helemaal WEG van... dit is echt DE vijfsnaar voor mij. Die power.. kriebel man, niet normaal meer.

Nu de toonregeling even in orde maken, hopelijk met die preamp erbij en deze meneer is helemaal het heertje.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
nicoo
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2004, 14:49

Bericht door nicoo »

is volgens mij niet veranderd. Het is een stage I gebleven.

passief is wel in orde toch?
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

DIK in orde eigenlijk, behalve het feit dat de tone regeling altijd dichtstaat. Volgende week gaan ze er mee aan de gang, maar alle vertrouwen dat het goed gaat komen. Die hals is echt supergoed bespeelbaar...topplank gewoon!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
warwickstreamer
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 apr 2004, 10:55

Bericht door warwickstreamer »

Ik heb een streamer stage I 5str. in 92 nieuw gekocht en nog steeds verliefd op het ding. Pas heb ik bij Musik Produktiv (Duitsland) een nieuwe uitgeprobeerd en kon wel janken, het is er ECHT NIET beter op geworden, en janken van blijschap omdat mijn bas wel goed speelt en klinkt.
Ik laat m'n bas afstellen door Patrick Koopman (bas-bouwer uit Weurt), die zei ook dat de oude Warwick's een stuk beter klinken als de nieuwere, en ik neem aan dat Patrick toch heel wat meer verstand heeft als ik.
Marre... succes met je goede Warwick!!!
Grt. warwickstreamer
Plaats reactie