Luckiest man on the planet!!! I just bought a Warwick !!!

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

af fabriek zijn die dingen prima teng, niet klooien met pickups of wat dan ook. je hebt zat afstelmogelijkheden. anders ligt het aan je set.

waarom moet iedereen toch altijd customizen?
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Omdat zijn pre-amp kapot is...... :roll:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

ehm, oh ja. sorry, ik lette even niet op
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

roberto schreef:waarom moet iedereen toch altijd customizen?
Ik snap je punt overigens wel, als je naar veel lui kijkt die van alles aan hun bas lopen te verbouwen. Onnodige LEDS en zo... op mexicano's allemaal duurdere rommel doen, terwijl de bas het zelf al niet waard is. Vaak heeft het niet altijd zin.

Echter... als je een goed gebouwde bas (pak hem beet een Jazz) hebt met standaard Fender elementen hebt of ze vervangt door een merk wat ontzettend goede dingen maakt, dan maak je wat mee. Het maakt gewoon ontzettend veel uit op je electronica gebied. Preamp ben ik nooit zo voor, soms kan het wat uitmaken. Passief is nog altijd het mooist... behalve als je tone regeling dicht staat! :wink:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Ik snap customizen opzich wel.....als je zoals ik een bas hebt die echt een heerlijke neck heeft, alleen het geluid is niet geweldig (Lees..: Zuigt) dan snap ik het punt van andere pick-ups of een andere pre-amp.......
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Plaats reactie