Het linkshandige topic...te koop en zo

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Het linkshandige topic...te koop en zo

Bericht door pepe1001 »

....omdat het er nog niet is(punt)

Veelal kijk ik verwonderlijk naar alle rechtshandige bassen die voorbij komen op bgf en denk, die wil ik ook maar die is er dan weer niet in het links....
Ook veelvuldig op het mp topic staan leuke rechtshandigers die voorbij schieten een enkele lefty door Sef of Jeroen of andere gepost, dan nu dus het lefty topic omdat het er nog niet is!
Dus alles aangaande linkse bassen, tests, te koop, snuffel, stage weet ik wat, post het dan hier!
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13347
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Goeie zet. Ik heb ook wel eens met het idee gespeeld om zo'n topic te starten, maar het is er nooit van gekomen.
Meteen maar even het spits afbijten met wat moois op Marktplaats dan:

1983 Alembic Spoiler
Mayones Jabba Custom 4
Mike Lull PJ, nog erg jong maar toch alweer de tweede persoon die 'm na korte tijd wegdoet!
EBMM Bongo 4H
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13347
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

En een paar bijzondere basjes in Frankrijk:

Deze Lakland 55-94 spookt al maanden door mijn hoofd. Maar ja, geld!
Sandberg California JM6
SX Jazz Bass in '75-stijl met wat functionele upgrades: Duncan SJB-1 pickups, andere pots, fretjes netjes gevlakt, benen topkammetje geplaatst. Niet slecht voor die 250 euro!
Cort Artisan A4. Hier in Nederland moeten we het alleen met de modelletjes met geschroefde hals doen, maar in Frankrijk staan altijd wel 1 of 2 versies met doorlopende hals op Zikinf of eBay, soms ook de vijfsnaar. Veel bas voor je geld.
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

goed idee!

Die alembic heb ik nog serieus over gedacht. Van die verkoper heb ik mijn '71 telebas gekocht aardige vent, en die alembic vind i kerg mooi.

Heb besloten er een mosrite bass en een raar bizar duits ding te kopen. Wel weer zoals zo vaak rechtshandig en dus weer omzetten.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

Kijkijkijk

Je weet zelf....

Ik had die SX ook al gezien,de Alembic doe ik even niet vanwege de aanschaf van een PA systeem.

Ik zit overigens ook te k.t-en met mn Stinkray die gewoon niet lekker klinkt, overstuurd gigiantisch met de Aguilar pre....Mss een extra lowcut filter maken
Eerst dit oplossen en dan maar weer verder zoeken
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

LeftyJ schreef:En een paar bijzondere basjes in Frankrijk:

Deze Lakland 55-94 spookt al maanden door mijn hoofd. Maar ja, geld!
Wat een WAAAAAAANZINNIG ding dit...!
Onder het mom van, ik ga dit jaar naar France op vakantie en ik neem haar mee naar huis!
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13347
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Carvin LB75P. Op basis van mijn ervaringen met mijn B4 (ik speel thuis nauwelijks nog ergens anders op!) zie ik mijzelf nog wel een keer zo'n ding kopen. Ik vond ze er altijd nogal ongeïnspireerd en saai uitzien, maar het kwartje is gevallen of zo. Ze zijn dik in orde, en kosten tweedehands vaak echt geen drol. Jammer van de goudkleurige knoppen en stemmechanieken, had van mij allemaal matzwart mogen zijn net als de brug.
Jack

Bericht door Jack »

Redelijk mengelmoesje inderdaad, dat zwart en goud, dat snap ik dan weer niet dat ze dat zo doen. :?

Wel een mooie bas verder.
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13347
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

De verkoper schrijft dat hij dat goud er zelf op heeft gezet. Ik neem aan dat alles dan eerst zwart was.
Jack

Bericht door Jack »

Rare jongens die Amerikanen.. :facepalm:
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

Jack schreef:Rare jongens die Amerikanen.. :facepalm:
Helemaal die :shock: in " the East" wonen...
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
spree
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 jul 2010, 20:16

Bericht door spree »

tvp. ik ben ook linkshandig
speel een medium scale. er staat zelfs op dat hij cort is
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

Warwick Jazzman 4 snaar een hele mooie van 10 jaar oud, wat ik alleen niet begrijp is dat er dan zo'n lullig tuimelschakelaartje (zilverkleurig) opzit terwijl de rest van de hardware goudkleurig is..
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

Peavey Millennium BXP 5-String Bass Guitar, erg leuke bas echter zo ontiegelijk beschadigd, nog een paar uur te gaan!
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
Talisman
Berichten: 315
Lid geworden op: 14 jan 2006, 16:52

Bericht door Talisman »

Goed idee van dit topic, vrees alleen dat ik door dit topic enig last van GAS zal krijgen ...
Zorg dat je uniek bent-speel linkshandig !

Warwick Thumb NT 5
Pedulla Series II 5
Trace Elliot Quatra Valve
Vanderkley 210NT
Vanderkley 112MNT

https://www.snakedrive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie