Het linkshandige topic...te koop en zo

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Gerth
Berichten: 1139
Lid geworden op: 01 jun 2006, 22:08

Bericht door Gerth »

heb er ook nog eentje te koop, zie onderschrift
Gebruikersavatar
Ken
Berichten: 1652
Lid geworden op: 07 jan 2009, 15:08

Bericht door Ken »

Mooi dit topic, goed initiatief! :yes:
Waar ik achteraan ben geweest:
Warmoth body
Musicraft P hals
Die knakker wil echter niet buiten de USA verschepen ivm. douane gedoe, zegt hij.
De body staat inmiddels op eBay, zelfde restricties.
Jammer..
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13418
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Daar heeft hij toch geen last van? Dat is voor het conto van de ontvanger. Je moet alleen een formuliertje invullen bij verzenden waarin je verklaart wat je verstuurt, waar het heen gaat en wat de waarde ervan is. Ik vind het wel jammer dat zoveel Amerikanen daar zo moeilijk over doen.
Gebruikersavatar
Ken
Berichten: 1652
Lid geworden op: 07 jan 2009, 15:08

Bericht door Ken »

Ja echt onzin. Voor mijn ebben Warwick hals heb ik ook de halve wereld moeten mobiliseren om dat ding naar NL te krijgen. Ze snappen het gewoon niet. Terwijl er ook bedrijven zijn die het wel gewoon doen, ik heb ook eens Fender spullen bij the Stratosphere besteld.. ging prima!
Ik kan er nog wel eens een mailtje aan wijden, die hals lijkt me nl. wel te gek. Je komt 2e hands gewoon niet aan een esdoorn P hals...
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

mijn contact zit ook niet meer veel in de us of a..damn, mooie body.

Is dit dan niet wat ? LOADED LEFTY 57 RI Fender P BASS BODY 1957 Precision Candy Apple Red
rode linkshandige bassen klinken mss wel beter als blauwe rechtshandige :dance:
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Gebruikersavatar
Ken
Berichten: 1652
Lid geworden op: 07 jan 2009, 15:08

Bericht door Ken »

Da's wel een mooie ja.
Heb n.a.v. Jeroens post nog even gezanikt bij die gast in de States en hij wil de Musikraft maple P neck nu voor 266 incl. shipment verschepen naar NL. Komen ongetwijfeld weer inklaringskosten bij. Daarmee wordt het alsnog te onaantrekkelijk voor me.
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19305
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

En 't is precies maar "slordig" afgewerkt... Die trussrodopening aan de kop,... En je moet naar houden van het profiel, en die vreemde stringtree...

Ik zou dan voor dit gaan... een "rightylefty" hals kan wel ruig zijn op een P...

viewtopic.php?f=2&t=42263" onclick="window.open(this.href);return false;
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13418
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

pepe1001 schreef:mijn contact zit ook niet meer veel in de us of a..damn, mooie body.

Is dit dan niet wat ? LOADED LEFTY 57 RI Fender P BASS BODY 1957 Precision Candy Apple Red
rode linkshandige bassen klinken mss wel beter als blauwe rechtshandige :dance:
Is wel basswood, niet geweldig. Aangenaam licht, maar klinkt vrij droog en mat voor een Precision. Ik heb zelf zo'n '57 reissue, in 2-tone sunburst, en het is een leuk basje maar hij heeft niet het geluid waar ik aan denk bij De P-klank.

Oh, aan degene die deze body koopt: mag ik je slagplaat even overtrekken? :P
Ik kocht de mijne zonder plaat, en kan daar nu niet meer aan komen. En iedere fabrikant van slagplaten zegt "Sorry, die zit niet in ons assortiment, maar als je ons een overtrek van je oude slagplaat stuurt kunnen we alles voor je maken"...
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

nog liefhebbers voor een musicmaster?
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13418
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Ja, maar geen geld voor!
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

ik hoef neit de hoofdprijs te hebben. hij is niet meer origineel. (routing onder PG. en de pg is nieuw, en kapje van pup mist. Zal op leftybass laatst een gestripte te koop staan en verkocht worden voor 1000 euro!!! WTF! Daar kom ik nog niet eens in de buurt met mijn prijsidee hahaha
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Gerth
Berichten: 1139
Lid geworden op: 01 jun 2006, 22:08

Bericht door Gerth »

Vreemd, totnogtoe geen enkele reactie (ook niet via 2dehands... ) voor de Ray 34... is prijs/kwaliteit nochtans een bijna onklopbare combinatie gezien het feit dat de vergelijking met een "echte" Musicman op alle gebied opgaat en waar in sommige fora zelfs wordt vertelde dat de Ray zelfs stiller zou zijn dan het origineel... De 3band EQ is in elk geval zeer functioneel en de heel goeie mids (en hun regelingen) zorgen ervoor dat je zelfs een doffere Precision-klank genoeg body kan geven om toch door de mix te komen (wat ik nu in afwachting van mijn bestelde P ook doe).
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13418
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

saf schreef:Zal op leftybass laatst een gestripte te koop staan en verkocht worden voor 1000 euro!!! WTF!
Ja, wat een idioten he? Ik schoot in de lach toen ik 'm zag.
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

LeftyJ schreef:
saf schreef:Zal op leftybass laatst een gestripte te koop staan en verkocht worden voor 1000 euro!!! WTF!
Ja, wat een idioten he? Ik schoot in de lach toen ik 'm zag.

Ik ook en vervolgens viel ik van mijn stoel toen hij verkocht werd. Ik zat zelf aan 650 marktplaats/leftybass prijs te denken. met nog ruimte voor onderhandeling. Lijkt me een stuk logischer.

En aan die bas klote sommige dingen niet dus die was ook niet origineel (oke de mijne ook niet maar goed) wel een pre, 76er die ik vind ik zelf mooier.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
pepe1001
Berichten: 1151
Lid geworden op: 07 dec 2007, 22:10

Bericht door pepe1001 »

Ik ook niet Sef, tijdelijk de zinnen gezet op een nieuw PA setje. Daarna weer ruimte voor bas. Eerst ook nog de lefty longhorn voorzien van een brug die onvindbaar is....
Dan een andere pre amp zoeken voor de Stinkray en dan maar starten met zoeken naar die onvintagebare P-Pbass.....
We wonen dichtbij Zenderen waar de postcode loterij is gevallen maar helaas pindakaas.
I'm full of Rythm and Blues, I got the Rythm from my dad and the bad woman gave me the Blues

pepe's personal's

Sales & Artist Relations @ Eich Amps / Caveman Audio
Plaats reactie