Hoe kan die Yamaha John Myung zo goedkoop zijn???

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Thijzema schreef:let's force a little more, shall we? :P

Roberto => als jij met argumenten kunt onderbouwen waarom al die bassisten volgens jou rukkers zijn, dan respecteer ik je mening. Anders... anders ook wel, maar ik wil gewoon weten wat jou motivering is om een paar revolutionaire (nadruk op paar, een deel van jou lijstje zijn idd rukkers hoestfieldyhoest) bassisten rukkers te noemen.
Amen! 8) (Vooral het *rochel*Fieldy*Rochel* gedeelte :wink: )
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
onZ
Berichten: 699
Lid geworden op: 02 apr 2004, 07:58

Bericht door onZ »

Het is wel redelijk ruk om je signature te geven aan budget (?) bas en dan zelf eentje te bespelen uit de custom shop voor het tienvoudige aan euroos. Maar er is een hele rits bassisten die zich hier schuldig aan maakt. En zelfs in het gewone leven is dit ook een gewone zaak, volgens mij heet dat marketing.
Verder is John Myung een coole gast en een technisch en muzikaal onzettend goed onderlegde bassist.
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

roberto schreef:ik ga me niet verexcuseren voor een paar 'stiff-upperlips' die een strakke onderbroek aan hebben, alleen dit;

ik houd niet zo van lui die zichzelf te serieus nemen. daar heb ik overdag al teveel mee te maken. zo knijp je alle lol uit het musiceren.
Jij begrijpt er waarschijnlijk niets van want zo te lezen ben jij de stiff upper lip die veel te serieus is. :shock:

Heb toch eens respect voor muzikanten die het WEL bereikt hebben,
daar hoef je niet serieus voor te zijn. EN ik heb nog steeds alle lol in musiceren juist alleen al vanwege het respect tegenover mijn mede muzikanten. (je krijgt er namelijk een hele hoop voor terug)
:D

:idea: ON TOPIC : :idea:
Ik heb een Yamaha BBN4 een goedkoop model van de Nathan East serie.
Ik kende die beste man helemaal niet (nu wel) dus wat dat betreft ben ik geen potentieele koper voor een signature bas. Het enige wat ik kan zeggen is dat Yamaha zeer fijn speelt. (zeker voor de bassisten met kleine handjes 8) )
Best wel, eigenlijk.
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

goed, laten we het een beetje gezellig houden.

ruk on!
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
AnTz0r
Berichten: 406
Lid geworden op: 31 jan 2004, 20:31

Bericht door AnTz0r »

basssssplayer schreef:'t feit dat ze om de haverklap te koop staan... zet dat je ook niet aan 't denken dat 't wel eens een ruk-bas zou zijn???

J! 8)
inderdaad, net als fenders, die staan ook aan de lopende band te koop (GEEN smilie!)


overigens, reageer toch niet serieus op zon roberto, onredelijkheid moet je niet proberen aan te vallen met redelijkheid, werkt nooit zo lekker.


wat mij betreft bannen ze die rukker....
CD Uit! https://www.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false; / https://music.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
onZ
Berichten: 699
Lid geworden op: 02 apr 2004, 07:58

Bericht door onZ »

inderdaad, net als fenders, die staan ook aan de lopende band te koop (GEEN smilie!)
Geen smilie? Find je Fender niks of is het niks?
Gebruikersavatar
AnTz0r
Berichten: 406
Lid geworden op: 31 jan 2004, 20:31

Bericht door AnTz0r »

even advocaat van de duivel spelen :)

hoe dan ook, je moet dus toegeven dat fenders brak zijn, of dat myungs misschien toch goed is.
CD Uit! https://www.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false; / https://music.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
onZ
Berichten: 699
Lid geworden op: 02 apr 2004, 07:58

Bericht door onZ »

AnTz0r schreef:even advocaat van de duivel spelen :)

hoe dan ook, je moet dus toegeven dat fenders brak zijn, of dat myungs misschien toch goed is.
Ik heb ze allebei niet, dus misschien dat je mij enige uitleg kan geven?
Yamaha Myung is even goed (of slecht) als een Fender (welke smaak dan ook?). Of wat bedoel je??
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Fenders zijn zo ongeveer de meest voorkomende bassen, beetje logisch dat die ook het meest te koop worden aangeboden vind je niet?

Bovendien behouden ze redelijk hun waarde, wat het lucratief maakt om er één te verkopen als je een andere bas wilt en is er 2e hands veel vraag naar.
Gebruikersavatar
onZ
Berichten: 699
Lid geworden op: 02 apr 2004, 07:58

Bericht door onZ »

Q. schreef:Fenders zijn zo ongeveer de meest voorkomende bassen, beetje logisch dat die ook het meest te koop worden aangeboden vind je niet?

Bovendien behouden ze redelijk hun waarde, wat het lucratief maakt om er één te verkopen als je een andere bas wilt en is er 2e hands veel vraag naar.
Ik snap dit allemaal wel, maar het ging over kwaliteit dacht ik.
Plaats reactie