Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22553
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door wombatboter »

Ik voél gewoon dat jullie een onafhankelijke staat willen bouwen buiten BGF, jij en die Badastronaut.....poeh !! De afscheuring is dichtbij, alles wijst daarop met jullie elitaire filmpjes. Kruip met die Puigdemont maar in jullie hol !!
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

:lol:
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Strabel »

wombatboter schreef: 05 nov 2017, 13:29 Ik voél gewoon dat jullie een onafhankelijke staat willen bouwen buiten BGF, jij en die Badastronaut.....poeh !! De afscheuring is dichtbij, alles wijst daarop met jullie elitaire filmpjes. Kruip met die Puigdemont maar in jullie hol !!
Oei,oei,zware woorden voor iets wat we als muzikant/bassist toch graag zien van anderen,toe-weiding,creativiteit,inventiviteit,techniek.
We hoeven het niet met alles eens te zijn ,discussie maakt een forum interessant.
Ikzelf ben nog niet in staat geweest en ,eerlijk is eerlijk,een beetje te laf om ook een filmpje te plaatsen,maar ik heb
GROOTTE waardering voor eenieder die dat wel doen.
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22553
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door wombatboter »

Waar zitten de simpele rockdeuntjes ?? Overdreven fusion-geleuter terwijl dat zo'n marginaal segment is maar dat durft niemand schrijven !
Niks van Pearl Jam, niks van Muse of Tool. Alsof er funk in het grondwater van Nieuwegein zit terwijl het een brakke bouillon van het echte werk is...maar daarmee wil ik niemand afbreken, ze doen maar.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6066
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door ritz »

wombatboter schreef: 05 nov 2017, 12:41 Een sync-fout ! :-) Als het dat maar is....de standaard voor filmpjes van jezelf is zo verhoogd dat het mij alleszins al eens doet nadenken vooraleer ik nog iets schabouwelijks post dat ik met mijn Zoom dingetje heb opgenomen (ik voel de schaduw van Ritz dan over me hangen : "best leuk gespeeld maar de opnamekwaliteeeeeeeeit !!" :-))
Mooi woord 'schabouwelijks' (moest het wel even opzoeken want nog nooit eerder gelezen).

Kom, kom Geert jij kan bogen op minstens vijf eigen CD's!

Dat hebben Tjarko en Reinier (nog) niet gedaan. Ik blijf er wel bij dat hoe beter e.e.a. opgenomen is des te beter de bas te horen is, maar dat snap jij ook wel.
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Strabel »

Ja, maar je kan toch niet van elk individu afdwingen wat hij of zij plaatsen.
Ik denk dat je filmpjes op verschillende manieren kan bekijken,Inhoudelijk,creatief,technisch.
Zo bezie ik ook jouw bijdragen, informatief,creatief en technisch (opname,geluid) misschien niet het beste,maar dat is toch niet de hoodzaak?
Laatst gewijzigd door Strabel op 05 nov 2017, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

Ja, en Geert deed dat in enorm lage oplagen. In eerste instantie zelfs 1. Over elitair gesproken.

Hij denkt ook serieus dat de funk zijn oorsprong vindt in Vilvoorde.
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

:lol: :lol: :lol: :lol: :dance: volgende filmpje wordt een liedje Bon Jovi, speciaal voor Geert :D
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22553
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door wombatboter »

Paar foutjes, hopelijk mag dat nog ??

what fools these mortals be
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Hahaha mijn favoriete liedje ook gewoon hè....10 extra punten voor de dans-moves! Wel een sync foutje volgens mij maar dat mag de pret niet drukken.

vond als jochie van een jaar of 12 dat album dus serieus tegek
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22553
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door wombatboter »

Heb ze verschillende keren live gezien en de laatste keer speelden ze dit niét....in alle auto's op de parking na het optreden stond het op :-)
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Ik ben een paar keer bij Dylan geweest, had stug het idee dat hij all along the watchtower en knocking on heavens door niet had gespeeld. Bleek achteraf van wel haha dat was nog in de tijd dat ik het allemaal niet zo goed snapte (ben behoorlijk Dylan fan eigenlijk)..

Toch nog ff iets serieus achtigs...Na het overlijden van Tom Petty veel filmpjes van hem zitten kijken, onder andere deze, een simpele rock bassist...zag hem net staan in mijn youtube geschiedenis, ff delen dacht ik..

Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22553
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door wombatboter »

Had dit daarnet bekeken..erg Crimson geinspireerd maar dat is geen nadeel

what fools these mortals be
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door badastronaut »

Ja leuk! Vind zo'n chapman stick achtig instrument toch best wel erg leuk! Jou dans moves zijn echter wel echt een stuk beter...dat bij elkaar optellend (trey gunn + dans moves + chapman stick + kaal) brengt ons bij Tony Levin. Vanaf ong 4.20. Geniaal! Straffe ouwe knarren :dance:

Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Basgitaarfilmpjes op Google Video, YouTube

Bericht door Pedullist »

Ja jeetje man...dans-moves! Dat zou ik nooit zo kunnen! JE LEGT DE LAT WEL HOOG ZO, FRED ASTAIRE!
Plaats reactie