Het Spector topic

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

ik kreeg een ruilvoorstel voor m'n Lakland. het betreft een Spector ReBop 5 DLX EX. Iemand ervaring mee? Nieuw kosten ze tussen de 1.100 en 1.200 meen ik, wat doen ze doorgaans 2e hands?
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Ik zeg doen... Als je van de Stingray sound houdt is er een hele grote kans dat de Spector je ook goed smaakt.
Ik beschreef hem zaterdag bij Haice als een moderne Stingray... Die EMG's beuken, en de tonepump schopt!

Grootste verschil tussen een Rebop en een Euro LX is dat de eerste bolt on is, en de tweede neck through. Voor de rest... Zal het allemaal wel goed zitten. :D
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Tnx. Ja een stingray sound bevalt me prima :jaaaaa:. Ik laat het even rustig bezinken alvorens ergens op te happen, ik verkoop namelijk liever omdat ik naar m'n zin eigenlijk al compleet ben. Maar pffft wat is nieuwsgierigheid toch een sterke menselijke eigenschap.

Morgen maar even verder verdiepen...
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Het gaat al niet door. Op basis van het verschil in nieuwprijs (spector ca 1.130, lakland met preamp ca 1.450) wilde ik een kleine bijbetaling. Echter vond de tegenpartij dat niet rechtvaardig omdat de spector in 2011 duurder zou zijn geweest dan nu het geval is. Of dat zo is weet ik niet, maar dan alsnog. het is zijn pech als de nieuwprijs nu eenmaal lager is dan voorheen, want dat heeft ook invloed op zijn 2e hands waarde.

Even uitvergroot: Als je een bas koopt voor 2.000, en hij wordt later 1.000......dan hoef je niet te verwachten dat jij er 2e hand 1.300 voor krijgt omdat hij dat een tijd eerder kostte :wink:

Maar goed, dan hoef ik in ieder geval niet meer mijn hoofd erover te breken :) Ik verkoop toch bij voorkeur, of een ruil waarbij ik ook wat knaken overhoud ivm de zomervakantie+lowlands.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Afbeelding

deze is smexy
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Haico

Bericht door Haico »

Ja. Doe mij die maar.

Wat rommel eruit en een Spector kopen. Het moet er echt eens van komen.
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

50 euro voor je Alembic :mrgreen:
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23324
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Er1k schreef:
Joey schreef:Spector's zijn het leukst met hele foute kleuren en topjes:
De Spector "holoflash" lak..

Afbeelding
Afbeelding

Het ding heeft een geluid als een mortierinslag, maar ze zijn inderdaad niet te verkopen.
Met deze lak kan ik het sowiezo vergeten.. Maar ik blijf het nog steeds proberen (staat al drie jaar te koop deze..)
Ik mag dit wel. Lekker flashy op het podium.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Barnhard
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21:44

Bericht door Barnhard »

Afbeelding

:kwijl:
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10860
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Afbeelding

Mjam!
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
Er1k
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jan 2012, 13:04

Bericht door Er1k »

Ik mag dit wel. Lekker flashy op het podium.
Het trekt inderdaad wel de juiste aandacht..
Gitaristen vinden het nooit leuk als vrouwen voor de verandering eens met de bassist praten na een optreden!
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Barnhard schreef:Afbeelding

:kwijl:
Niet eens de Alex Webber signature??
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
Jazzshua
Berichten: 373
Lid geworden op: 23 jul 2009, 11:25

Bericht door Jazzshua »

Heb er ook 1 gekocht..., en ik moet zeggen:

Wat een bas!!! :worship: :worship:

Afbeelding

I love It!!

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Fender
Spector
Genz Benz
Eden
Fulltube
Haico

Bericht door Haico »

Haico schreef:Wat rommel eruit en een Spector kopen. Het moet er echt eens van komen.
Hmnn... Ik voel een Spector aankomen. :D
Plaats reactie