Atelier Z

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Jekster77
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 sep 2012, 15:13

Atelier Z

Bericht door Jekster77 »

Gisteren naar het concert van Chic geweest,
bassist Jerry Barnes speelt op bassen van Atelier Z ?!!!
klonk echt mega vet..
iemand ervaring mee?

https://www.atelierz.co.jp/english/produ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender P 60th anniversary
Fender J '77
Eden WT550
Eden XLT210
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

Geen idee. Zullen vast hele goede instrumenten zijn maar erg origineel is het natuurlijk allemaal niet. Weer de zoveelste Fender cloon modellen. Hier zijn er al genoeg van: Sandberg, Sadowsky, Lakland, Mike Lull etc. etc. Niet dat deze bedrijven niks anders maken, maar schijnbaar verkopen Fender modellen toch het beste. Niks tegen Fenders overigens maar ik zou toch graag wat meer originaliteit en innovatie zien in de ontwerpen van bouwers. Fender kopieën zijn er (wat mij betreft) al meer dan genoeg.
evert
Berichten: 269
Lid geworden op: 11 apr 2005, 15:46

Bericht door evert »

Komt volgens mij uit Japan, ben eens in Tokyo in een muziekzaak geweest en daar hingen er meer van.
Misschien uit dezelfde lijn dan waar de Japanse Sadowsky bassen vandaan komen?
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Bericht door rensbass »

basloze fret schreef:Geen idee. Zullen vast hele goede instrumenten zijn maar erg origineel is het natuurlijk allemaal niet. Weer de zoveelste Fender cloon modellen. Hier zijn er al genoeg van: Sandberg, Sadowsky, Lakland, Mike Lull etc. etc. Niet dat deze bedrijven niks anders maken, maar schijnbaar verkopen Fender modellen toch het beste. Niks tegen Fenders overigens maar ik zou toch graag wat meer originaliteit en innovatie zien in de ontwerpen van bouwers. Fender kopieën zijn er (wat mij betreft) al meer dan genoeg.
+1 Helemaal mee eens.
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
zomnius
Berichten: 1714
Lid geworden op: 21 mei 2007, 19:34

Bericht door zomnius »

die JHJ configuratie ziet er vet uit.
Jouw bas lijkt best wel op een......
Plaats reactie