Belgrado bas

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Neen...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Nog steeds zeer tevreden van het ding..meestal begin je na enkele weken of dagen de nadelen te zien maar het wordt eigenlijk gewoon maar beter.
Andere bassen beginnen ook zwaar te wegen omdat deze zo licht is..als je dan een Wal of een Ken Smith vastneemt voelt dat toch plotseling serieus log aan.
Omdat bepaalde technieken ook zo vlot lijken te gaan door de ergonomie van de bas heb ik aan de bouwer gevraagd om een ramp te maken in de houtsoort van het topje. In het zwart zou je anders al snel een gigantisch ovaal ei onder je vingers lijken te hebben en dat zou toch een raar zicht zijn.
Enkele mensen al eens de bas laten bespelen en ze delen toch mijn enthousiasme...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
bastaart
Berichten: 2093
Lid geworden op: 23 jan 2006, 01:12

Bericht door bastaart »

Fijn Geert dat je zo content bent met de bas! als het maar inspireert daar gaat het om
Laatst gewijzigd door bastaart op 17 dec 2013, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
New Advanced Slap Books: Next Level Slap Bass Vol. 1&2
https://nextlevel-slapbass.com/
New solo album Barend Tromp ft. Michael Manring on Bandcamp and Spotify
https://subcontinentalrecords.bandcamp. ... fish-tales
gitaarles en basles in Weert
https://www.gitaarschoolweert.nl
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Inderdaad.... wat ik er zo leuk aan vind : ik zit eigenlijk wat in een dip, er zijn weinig optredens en voor volgend jaar heb ik nog geen idee wat er op me afkomt (al heb ik enkele muzikanten aangezocht om een eigen fusion-groep te beginnen, ze stemden gelukkig in) maar die bas heeft me de laatste weken wat "gered" omdat hij me zo inspireerde.. Ik kreeg zin om te spelen en zelfs meer dan gewoonlijk.
Alweer, wat voor merk het ook mag zijn : als je maar zin krijgt om te spelen en als dat dan nog makkelijker lukt is dat toch een troef.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Net terug van bij Belgrado voor de plaatsing van een "ramp" (kan ook weer verwijderd worden zonder problemen) en wat afstelling na een nieuw setje Elixirs. Merknaam "Delano" is al snel weggesleten na intensief gesleep over de elementjes..
Ook met de ramp kan je nog onder de snaren plukken, dat geeft soms ook een andere feel.

Afbeelding

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nEAMwYXGMT0[/youtube]
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13375
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Fraai! Mooi staaltje vakwerk, de maten zijn echt perfect! :)
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Bericht door Pedullist »

madmic schreef:'t is net een rukkende tiener.
Ik wilde zeggen 'ik moet dan eens wat vaker rukkende tieners gaan kijken' maar het klonk toch niet helemaal goed.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Nee. Vooral niet twee jaar na dato. Je was je echt bijzonder aan het vervelen, nietwaar?
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Bericht door Pedullist »

Nee, net bij Geert geweest en was ineens geïnteresseerd in wat achtergrond info over mijn lievelingsbas (naast de Wal)...

Wat is de cut off tijd voor reageren op een topic?

(Moet ineens denken aan Curb Your Enthusiasm)
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

och man, als IK me verveel reageer ik het liefst op topics van voor mijn eigen aantreden alhier (2005).
Plaats reactie