Bas Jay (Bad Religion): '57 mike drint P?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Bas Jay (Bad Religion): '57 mike drint P?

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Is dit een Fender '57 mike drint precisionbas waar Jay Bentley van Bad Religion mee speelt? Dat geluid is echt fantastisch wat die man uit z'n bas gooit!

Hij doet het haha
Laatst gewijzigd door eric_wilson_is_fat op 24 mar 2006, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
I tell ya 8)
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Kan je de url achter een link stoppen? Ik kan dat opzich ook wel doen, maar met 100+ posts zou je toch wel moeten weten hoe het moet onderhand...
And Button is not yet a zebra
Darell
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 dec 2004, 07:21

Bericht door Darell »

volgens mij is dat geen fender!
op de kop staat: Schecter
kijk maar: KLIK
Fame Baphomet Blond 4
Squier P-Bass
Stagg BC300L
Zelfbouw fretless

Trace Elliot V-Type
Ashdown ABM410

MXR M-80
Samson Stage 5 Wireless
Gebruikersavatar
pseek
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 jun 2004, 13:54

Bericht door pseek »

Volgens mij is het een gecustomisede versie van deze
Ik kan me herinneren dat de bassist van "from autumn to ashes'' ook
op eenzelfde bas speelt, ook met Fender achtige hals. Een oude P body met P J setup.
forawhile
Fender Jazz Bass, Dirnt, Hoppus en Aerodyne
Ashdown ABM500RC en ABM414T
EBS, Fulltone, Boss, Tech 21 overdrives
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Kan je de url achter een link stoppen?
Ja sorry ik heb het geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. zal nog even oefenen.

Weet iemand trouwens waar de Schecter bassen (T-type) in Nederland, of anders in het buitenland verkrijgbaar zijn?
I tell ya 8)
Gebruikersavatar
Frankie
Berichten: 3236
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:09

Bericht door Frankie »

Ik heb 1 zwarte bas en 1 oranje bas, versterkt door een zwarte of een oranje versterker...

Kijk 's!
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

Ik heb de bassen op de Schechter-site even bekeken, en daar zitten echt mooie tussen! Misschien ook een optie voor als ik eindelijk eens geld heb voor een behoorlijke bas.
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Misschien ook een optie voor als ik eindelijk eens geld heb voor een behoorlijke bas.
Inderdaad zo denk ik er ook over. Ze zijn niet eens zo heeeeel duur, dollar of 800/900 geloof ik

Ik heb dat URL gebeuren voor elkaar, bedankt Frankie 8)
I tell ya 8)
Gebruikersavatar
Infant
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 dec 2005, 22:44

Bericht door Infant »

Ok, even :offtopic: . Maar wat een briljant concert was dat op Lowlands, er ging technisch wel wat fout maar ECHT een GE-WEL-DIG concert 8) 8) .

sorry voor dit :offtopic: gelul, maar moest het wel ff kwijt... :wink:
-- Halfwitt -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Infant --
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Daar moet ik ook :offtopic: even wat op zeggen.. ik heb de gehele show van Bad Religion gehoord op 3voor12 en een paar vrienden waren er bij.. nu wil ik je enthousiasme niet de grond in boren, maar 2 dagen later waren ze in de Melkweg en daar was ik bij.. en die show was echt ZOOOO vet bruut! Net zo master of zelfs masterder dan in tilburg in 2004. de lowlandsshow deze shows schijnen iets beter geweest te zijn dan lowlands, maar dan nog, ik was er niet bij..

anyway, Bad Religion punks!!! 8)
I tell ya 8)
Gebruikersavatar
Infant
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 dec 2005, 22:44

Bericht door Infant »

Ok, moet toegeven: Op lowlands was de eerste en enige keer dat ik ze zag. Ik heb echter geen zin in discussies waar ze beter waren, feit blijft wel dat we beiden gewoon een asociaal bruut concert van de dudes in kwestie hebben gezien (en jij dus nog meer blijkbaar) en daar mogen we beide best een beetje trots op zijn....hehehe :wink: 8)
-- Halfwitt -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Infant --
Gebruikersavatar
Kilian.
Berichten: 1454
Lid geworden op: 16 apr 2005, 11:28

Bericht door Kilian. »

Infant schreef:Ok, even :offtopic: . Maar wat een briljant concert was dat op Lowlands, er ging technisch wel wat fout maar ECHT een GE-WEL-DIG concert 8) 8) .

sorry voor dit :offtopic: gelul, maar moest het wel ff kwijt... :wink:
Zo en wat ZOOG dat optreden in hoofdletters! GI-GAN-TISCH. Als je 's ochtends dat stuk ook las over die leadzanger, hij vond dat je moest stoppen met punk of rock maken als je ergens in de dertig was en het niet meer aankon. Dat was precies wat ik ook zag op het podium, iemand die er totaal geen lol meer in had en gewoon maar deed wat hem opgedragen werd. Een band met leuke nummers op een CD, maar iets wat totaal niet overgedragen kon worden live. Ik stond in het voorste vak wel te verstaan.. Jammer, jammer, jammer.

*rent heel hard weg nu*
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

eric_wilson_is_fat schreef:Ik heb dat URL gebeuren voor elkaar, bedankt Frankie 8)
Ik moet nog steeds naar rechts scrollen hoor om alles te kunnen lezen hoor :wink:
pijlstaartrog
Berichten: 483
Lid geworden op: 12 sep 2005, 14:07

Bericht door pijlstaartrog »

Bad Religion verbleekte bij Nick Cave & the Bad Seeds de volgende dag. Dat is echt het gaafste concert wat ik ooit heb gezien. Ik vind hun cd's niet veel aan. Is dus echt heel knap 8) Sorry dit moest ik effe kwijt
Gebruikersavatar
Trigger
Berichten: 659
Lid geworden op: 10 dec 2003, 16:04

Bericht door Trigger »

eric_wilson_is_fat schreef:Weet iemand trouwens waar de Schecter bassen (T-type) in Nederland, of anders in het buitenland verkrijgbaar zijn?
Heb ernaar gezocht (want zo'n bas lijkt me ook wel wat!), maar dat gaat nog lastig worden volgens mij. Ze worden wel op ebay.com aangeboden tegen zéér betaalbare prijzen, zoek maar eens op ebay naar 'schecter t'.
Mocht iemand een zaak weten waar ze Schecter verkopen, laat het weten zou ik zeggen.
https://www.blackbottleriot.com" onclick="window.open(this.href);return false; (guitar)
https://www.myspace.com/mellotones" onclick="window.open(this.href);return false; (bass)
Plaats reactie