Mooiste Fender USA van het forum

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Danthaman schreef:Senseo is GEEN koffie, ik zal het spul drinken maar het is GEEN koffie.....
godmiljaar....wat dan!? hahahahaha
Dan krijg je een vers gezet kopje echte straffe maastrichtse leut.!
Gebruikersavatar
Danthaman
Berichten: 3936
Lid geworden op: 31 mei 2006, 18:19

Bericht door Danthaman »

;)
Alles Is Simpel...
Gebruikersavatar
The Mule
Alembic arbeider
Berichten: 4178
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:10

Bericht door The Mule »

johnbob schreef:... echte straffe maastrichtse leut.!
Van Dale schreef:leu·te·ren (onov.ww.)
1 kletsen, zeuren
Geintje John! :lol:
"Hij lachte uit de diepte waar de bassen wonen" - Simon Carmiggelt
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

The Mule schreef:
johnbob schreef:... echte straffe maastrichtse leut.!
Van Dale schreef:leu·te·ren (onov.ww.)
1 kletsen, zeuren
Geintje John! :lol:
Dat weet ik toch..... :wink:
Peter

Bericht door Peter »

johnbob schreef:Het is alleen een behoorlijk gezeik om die brug te pakken te krijgen. Wat een stelletje pipetzeikers zijn dat bij Voxhumana.
Ik heb een hekel aan bedrijven die wachten dat er een behoorlijke batterij artikelen bij elkaar gespaart zijn die naar een en het zelfde adres moeten om zo de transportkosten te drukken :evil:
Als ik dat geweten had johnbob!: ik was zaterdag nog in Vlaardingen (vlakbij VH), ik werk in Den Bosch, en heb vandaag een afspraak in Waalre met een collega uit Maastricht, dus ik had...........ach laat maar, gemiste kans zeg maar :wink:
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Peter schreef:
johnbob schreef:Het is alleen een behoorlijk gezeik om die brug te pakken te krijgen. Wat een stelletje pipetzeikers zijn dat bij Voxhumana.
Ik heb een hekel aan bedrijven die wachten dat er een behoorlijke batterij artikelen bij elkaar gespaart zijn die naar een en het zelfde adres moeten om zo de transportkosten te drukken :evil:
Als ik dat geweten had johnbob!: ik was zaterdag nog in Vlaardingen (vlakbij VH), ik werk in Den Bosch, en heb vandaag een afspraak in Waalre met een collega uit Maastricht, dus ik had...........ach laat maar, gemiste kans zeg maar :wink:
Heej toch bedankt Peter...
Maar het is niet zo'n bittere pil.....ik ben namelijk aan een tegoedbon gebonden van Feedback.
Deze moet ik daar inleveren voor de NSF bridge.

Nogmaals bedankt :wink:
Peter

Bericht door Peter »

Graag gedaan!
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 dec 2003, 13:14

Bericht door hans »

Domme vraag, hoe post je ook alweer een plaatje? Wel es gedaan, maar vergeten hoe. Ik zou mn P bass wel even willen posten..om even bij het topic te blijven.
Mooiste bassen voor mij zijn de P's van Hans58, Wim en Droombolus...
jazzbassen zijn door hun veelzijdigheid bij mij altijd licht favoriet over een P, om op te spelen, maar Ps hebben een helemaal goeie vorm..
Everybody was kung-fu fightin'......
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

[img]hier%20de%20url%20van%20je%20plaatje%20(imageshack.us%20of%20photobucket.com%20of%20iets%20dergelijks)[/img]
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26359
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

hans schreef: Mooiste bassen voor mij zijn de P's van Hans58, Wim en Droombolus...
jazzbassen zijn door hun veelzijdigheid bij mij altijd licht favoriet over een P, om op te spelen, maar Ps hebben een helemaal goeie vorm..
Alvast bedankt voor dat compliment, naamgenoot :wink:
En los daarvan, mooi of niet, hij is voor mij super en gaat noooooit meer weg.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 dec 2003, 13:14

Bericht door hans »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dit is dus ook wel een fraaie, vind ik. Tis trouwens de mijne, uit 1976'.
Everybody was kung-fu fightin'......
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

:shock: Ook niet verkeerd Hans, maar issie origineel zo ? If so, heb je wel een heel vroege naturel P ......... :wink:

mazzel,
Martin
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 dec 2003, 13:14

Bericht door hans »

Droomb., vind je '76 een vroeg jaar voor naturel? In mijn herinnering waren er toen volop naturel instrumenten. Al eerder, vanaf begin jaren 70, toen met een witte 3 ply slagplaat natuurlijk. Ik stond vanaf 1975 in een gitaarzaak in Amsterdam. Ik heb de nek van de body gehad, en daarop staat het jaartal stempel '76. Dat zegt natuurlijk niets over wanneer de bas geassembleerd is, hij kan net zo goed een jaar of wat later uit de fabriek gekomen zijn, maar voor hetzelfde geldt ook weer niet. De body is absoluut geen refin, originele polyurethaan lak.
elementen, pots allemaal in de seventies uitvoering. Alleen de koepelvormige potmeter doppen zijn niet origineel, die horen plat te zijn van boven. Bas weegt overigens een ton en heeft een knots van een hals. Vind ik trouwens beiden absoluut geen probleem. Heeft een heerlijke actie en klink helemaal goed....
Everybody was kung-fu fightin'......
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

hans schreef:Droomb., vind je '76 een vroeg jaar voor naturel? .
Voor een P wel ja............ J's zag je toen al wel regelmatig in naturel. Vroeg me gewoon af of jij ( of een vorige eigenaar ) de body van de originele lak ontdaan had. Ken bosjes gitaristen die hun Strat gestript hebben, vandaar .........

Mij geheugen zal wel samenhangen met wat mijn fave muziekwinkels hadden hangen. Zo zag ik de Ibanez J met maple hals een zwarte blok inlays ongeveer een jaar voordat ik een dergelijke Fender zag ............ dat nog even dat de Jappen krejatief aan het worden waren..... :wink:

mazzel,
Martin
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26359
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Ik ben wat allergisch voor de "lichte" natureltinten, maar deze door 30 jaar rock&roll en nicotine en weet ik wat nog meer geteisterde Precision is absoluut de moeite waard, Hans 8)
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Plaats reactie