Orange O-bass

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Re: Orange O-bass

Bericht door Herman »

Dat klopt, maar ze hebben hem wel en gewoon in euro's...
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Re: Orange O-bass

Bericht door Herman »

en graag een levenslange ban voor Waltersic. ;-)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4822
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Re: Orange O-bass

Bericht door Green Goblin »

Er is nog wel een verschil tussen het in een webshop staan en het fysiek op voorraad hebben staan. We hebben gisteren ook nog een PA-speaker besteld die bij de grotere bedrijven uit het assortiment was, en wat denk je......vandaag telefoon dat er een klein probleem is met de levering...
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Re: Orange O-bass

Bericht door Gerko »

Hij is trouwens wel gewoon te koop bij Musik-Produktiv en Musicstore in Duitsland!
Gebruikersavatar
kamiell
Berichten: 309
Lid geworden op: 19 aug 2011, 14:01

Re: Orange O-bass

Bericht door kamiell »

kamiell schreef: 28 jul 2016, 18:58 Ik heb hem net besteld bij key music. Levertijd rond oktober. Kan hem natuurlijk nog teruggeven als hij niet bevalt. Prijs is 320 euro dus dat valt heel goed mee vind ik!
Bij deze dus, na meer dan een jaar te laat, eindelijk bevestiging dat deze bass geen hoax is. Ik heb hem! Ben gegaan voor de teardrop burst, twijfel nog welke slagplaat ik ga kiezen maar aangezien je ze allebei standaard krijgt is dat dus geen probleem.

Heb ze net al even bespeeld. Ze speelt heel fijn! Klinkt zoals hierboven al vermeld lekker punchy, en met mijn ghs bright flats en een goede fuzz knort ze heerlijk. Afwerking is vrij ongelooflijk voor een instrument vind ik!

Soit, nu eerst spelen tot mijn vingers bloeden, en dan komen er misschien foto's!
Gun - The Monkey
Orange - O-bass
-----------------------------
Fender Bassman 100t
-----------------------------
Official member of the Gun Guitar Owners Association
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10777
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Re: Orange O-bass

Bericht door Joey »

Als je ze nu wilt bestellen dan kosten ze al bijna 400 euro...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Plaats reactie