Basgitaar leren spelen

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Cath
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2016, 21:24

Basgitaar leren spelen

Bericht door Cath »

Hallo :cheer: ,ik ben Cath en ik ben nieuw hier. Ik zou graag basgitaar willen leren spelen, liefst oudere rock nummers.Ik woon in Den Haag Oostbroek. Is er iemand die dit leuk en een uitdaging vindt om mij dit te leren? Ik dacht aan 1x per week een uurtje?Liefst in de avond. Nu probeer ik maar wat simpele nrs met you tube mee te pingelen. :)
Oja, ik ben niet rijk maar misschien kan ik iets anders voor je terug doen? Ben benieuwd naar jullie reacties :) GROETJES
Gebruikersavatar
Nardix
Berichten: 5225
Lid geworden op: 25 dec 2009, 21:20

Basgitaar leren spelen

Bericht door Nardix »

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd
Anne (Squier Vintage Modified Jazz Bass)
Siham (Zelfbouw no. 1 -- 5 snarig.)
Maartje (Zelfbouw no. 2 -- P bas)
Aria Pro II TSB-400 Thorsound
Behringer BXL1800A
Behringer BX108 "Thunderbird"

Heeft soms moeite met zinnen formuleren.
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Basgitaar leren spelen

Bericht door Hagen »

Welkom Cath,

Ik zit te ver weg, en ben geen talent ..
Ik denk dat je van anderen uit de buurt wat tips & tricks kan krijgen. Ook zijn er goede technische instructies op You Tube te vinden.

Veel plezier met bassen!
Cath
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2016, 21:24

Basgitaar leren spelen

Bericht door Cath »

Hoi, Bedankt voor jullie reacties. Ik woon natuurlijk niet echt in de buurt van Voorburg en heb geen auto, doe alles op de fiets en ik ben 61 jaar oud.Hoop niet dat dit afschrikt. :lol: Ik hou van Rock, punk,alternatieve- en gothicmuziek in tegenstelling tot veel van mijn leeftijd genoten die zich liever met country, blues en jazz bezighouden.Maar dat is niks voor mij dus.Ik krijg dus het liefst les en tips voor deze muziekstijlen.Momenteel heb ik een basgitaar en versterker geleend, deze gaan binnenkort terug naar de oude eigenaar, betreft een ARIA PRO 2 bas en een Fender Sidekick baseman versterker. Heb ook geen idee hoe dit forum werkt als ik privee met iemand in contact wil komen? Groetjes,Cath :dance:
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Basgitaar leren spelen

Bericht door Droombolus »

Gewoon op het PB icoontje van het desbetreffende lid klikken .......
Experience is the ultimate teacher
Cath
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2016, 21:24

Basgitaar leren spelen

Bericht door Cath »

Dank je, ik had het al in de gaten ja :-))
Plaats reactie