Ibanez Ergodyne EDB500

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
tricky
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2003, 21:34

Ibanez Ergodyne EDB500

Bericht door tricky »

Ik vindt dit een hele gave bas maar heb hem nog niet bij een winkel gevonden! Ik heb hem dus zelf niet kunnen proberen.

Is er iemand die deze bas kent en erop gespeeld heeft, wellicht heeft iemand hem zelfs :?:. Graag hoor ik eens wat reacties!

Is het een aanrader of niet?

Ik ben benieuwd :D .

Patrick
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

ik heb een EDB605, een iets duurdere variant, maar ik denk grotendeels wel vergelijkbaar. Ik vindt 't een hele fijne bas om op te spelen, het geluid is heel divers alleen zit er niet 1 echt "top-geluid" in. (zoals ik bijv. wel heb bij de ongeveer even dure Warwick Rockbass, maar die is absoluut NIET divers, 1 geluid en daar moet je het mee doen).

Als je wilt weten of 't iets voor je is moet je 'm toch echt een keer zélf proberen.
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

RobertoEDB605 schreef:(zoals ik bijv. wel heb bij de ongeveer even dure Warwick Rockbass, maar die is absoluut NIET divers, 1 geluid en daar moet je het mee doen).
Maar wel n zeer relaxed basje :) (voor het slapwerk in ieder geval, en voor het warme en vollere werk heb ik m'n peavey CN 4 nog he...
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

Dirk schreef:
RobertoEDB605 schreef:(zoals ik bijv. wel heb bij de ongeveer even dure Warwick Rockbass, maar die is absoluut NIET divers, 1 geluid en daar moet je het mee doen).
Maar wel n zeer relaxed basje :) (voor het slapwerk in ieder geval, en voor het warme en vollere werk heb ik m'n peavey CN 4 nog he...
Dat was mij inderdaad ook opgevallen. SUPERrelaxed voor het slapwerk!
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Heb zelf een EDB 600 ofzo.. Speelt lekker... En vette sounds...
Groeten erik
Plaats reactie