LOL, is dat een soort trouwfeest waarop de bruid even een hippe bas ter hand neemt?
Travis Bean
Re: Travis Bean
ik denk t maar dit is ze:
'She played bass for Steve Vai on a couple of tracks on his Flexable album'

'She played bass for Steve Vai on a couple of tracks on his Flexable album'

Jouw bas lijkt best wel op een......
finally got it in... 1976 - fretless
t heeft echt een eigen sound. speelbaarheid is echt heel goed en je pakt m continue op om te spelen...(als soort van maatstaf
) vet wow.
CITES en daarmee 3 maanden wachten en veel handling in de US (oa alleen via bepaalde luchthaven transport etc.) was het waard vanwege het mooie roodachtige 'Rio-fretboard'.
t heeft echt een eigen sound. speelbaarheid is echt heel goed en je pakt m continue op om te spelen...(als soort van maatstaf

CITES en daarmee 3 maanden wachten en veel handling in de US (oa alleen via bepaalde luchthaven transport etc.) was het waard vanwege het mooie roodachtige 'Rio-fretboard'.
Laatst gewijzigd door zomnius op 16 jul 2017, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Lichte body, en hals is uiteraard heavy, maar met een goede strap heb je geen last van neck dive

- wombatboter
Vond die andere Beantjes niet zo aanlokkelijk maar deze wel..prachtig ding !
Hals lijkt me inderdaad een zwaar beestje maar we zijn bassisten voor iets ! Zou ik ook bepotelen moest ik 'm ergens zien.
Hals lijkt me inderdaad een zwaar beestje maar we zijn bassisten voor iets ! Zou ik ook bepotelen moest ik 'm ergens zien.
what fools these mortals be
- dr. Bassvibes
proptotype 17k (slik)Jouw bas lijkt best wel op een......
http://www.travisbeandesigns.comNieuwe beans....