Stagg Basgitaar €130,-

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Wilbert
de techneut
Berichten: 1266
Lid geworden op: 11 mei 2004, 00:21

Stagg Basgitaar €130,-

Bericht door Wilbert »

Fgubbels schreef:Vraagprijs: 130 euro

Zo goed als nieuw, nog geen jaar oud. Zonder beschadigingen.
Slechts enkele malen gebruikt voor studio opnamens.

Mooi warm en diep basgeluid.

Voor verdere informatie of foto's kunt u natuurlijk altijd bellen of mailen.
gubbelsfrank@hotmail.com
06-46273594
Er zullen vast mensen zijn die het niet netjes van me vinden dat ik een topic vanuit aangeboden/gezocht kopieer naar basgitaren, maar het lijkt me belangrijk dat er discussie mogelijk blijft op dit forum. Om niet meteen een eventuele discussie te veel te chargeren zal ik geen mening over deze advertentie geven. Ik vraag me wel af of mensen het met me eens zijn dat over dit soort advertenties discussie plaats moet kunnen vinden op dit forum. (Als deze advertentie op marktplaats zou staan zou het sowieso kunnen, dus moet dat nu in mijn ogen ook mogelijk zijn.)
Pas op, achter je!!
Gebruikersavatar
Danthaman
Berichten: 3936
Lid geworden op: 31 mei 2006, 18:19

Bericht door Danthaman »

What's your point? Er staan wel meer advertenties in de aangeboden/gezocht thread, daar is dat ding eigenlijk een beetje voor.

Dus?...
Alles Is Simpel...
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Danthaman schreef:What's your point? Er staan wel meer advertenties in de aangeboden/gezocht thread, daar is dat ding eigenlijk een beetje voor.

Dus?...
Tja....voor mij geldt het zelfde....
Ik vat 'm ook niet echt :shock:
Gebruikersavatar
Lazy B.
Berichten: 1277
Lid geworden op: 28 jun 2004, 16:13

Bericht door Lazy B. »

Ik neem aan dat Wilbert bedoelt dat € 130,- nogal knap aan de prijs is voor een tweedehands Stagg. Dat mag zo zijn, het blijft een kwestie van vraag en aanbod en bedriegers en bedrogenen zijn al zo oud als de mensheid zelve. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan discussie over andermans waar en ik vind het prima dat de aangeboden/gezocht sectie op slot zit. Dus tot zover.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4347
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Ik ken iemand die eex Mexicaanse Fender 5 snaar ooit voor 500 euro aanbood. Need I say more? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Wilbert: ik vat hem ook niet. Juist in van die ### studiootjes worden vaak goedkope bassen gebruikt. Standaard studioinventaris. 130 euro voro een Stagg...ik zou er nog geen tientje aan uitgeven, maar voor een ander is het wellicht wel iets waard.
Gebruikersavatar
The Mule
Alembic arbeider
Berichten: 4178
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:10

Bericht door The Mule »

Ik heb geen idee hoeveel hij nieuw gekost heeft, maar ik stel me voor zo'n 180 euro max. Dan vind ik 130 euro geen rare vraagprijs (let wel, ik ga dus wel uit van onderhandelingsruimte) voor een amper gebruikt instrument van een jaar oud. Kom je op 100-110 euro uit, dan heeft de verkoper een afschrijving van bijna 50% en de koper alsnog een boutinstrument natuurlijk, :wink: maar wel voor een correcte prijs...

Mijn standpunt over discussies over advertenties is 'moet kunnen, mits...' (ik was het dus zeker niet eens met het slot op 'Aangeboden/gezocht') maar misschien moeten we er ter beperking van het schandpaalgevaar (waar ik het wel mee eens ben, i.i.g. als het om mede-forummers gaat) geen apart topic voor openen, maar het tot het 'Marktplaats etc.'-topic beperken omdat dingen daar sneller overwaaien door de grote imput. Niet omdat ik dat toevallig zelf geopend heb... :evil: :wink:
"Hij lachte uit de diepte waar de bassen wonen" - Simon Carmiggelt
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Helemaal mee eens Mule! Ik vind het ook een beetje overbodig dat hier een apart topic over geopend moet worden. Als die gast €130 wil hebben voor zn Stagg bas, dan vraagt ie dat toch gewoon? Mensen hier op het forum zijn toch echt wel intelligent genoeg om te weten dat hij dat er toch niet voor krijgt, dus waar mekkeren we over?
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Talisman
Berichten: 315
Lid geworden op: 14 jan 2006, 16:52

Bericht door Talisman »

Beetje veel geld voor nog geen half uurtje warmte in de open haard.

Als je iets tweedehands wilt kopen moet je eerst even rond googelen, kom je heel veel te weten en natuurlijk blijven nadenken.
Zorg dat je uniek bent-speel linkshandig !

Warwick Thumb NT 5
Pedulla Series II 5
Trace Elliot Quatra Valve
Vanderkley 210NT
Vanderkley 112MNT

https://www.snakedrive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Re: Stagg Basgitaar €130,-

Bericht door Droombolus »

Fgubbels schreef:Slechts enkele malen gebruikt voor studio opnamens.
Mijn reaktie is niet specifiek gericht op/tegen dit aanbod, maar valt het jullie ook op dat bovengenoemde kreet zo veel gebruikt wordt dat het zo langzamerhand net zo ongeloofwaardig begint te worden, als het "Hij is van een oud dametje geweest die er alleen maar boodschappen mee deed en heeft altijd in de garage gestaan" van 2e hands autoverkopers ?

mazzel,
Martin
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
J!
Berichten: 870
Lid geworden op: 11 jan 2004, 15:12

Bericht door J! »

een paar maanden geleden (16 april om preC# te zijn) stond exact dezelfde advertentie ook in 't aangeboden/gezocht subforum. Toen was de vraagprijs 170,-. Ook toen was 'ie nog geen jaar oud ehehe.

J! 8)
netjes?

TWITTERRRRRRRRRR

netjes!
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

basssssplayer schreef:een paar maanden geleden (16 april om preC# te zijn) stond exact dezelfde advertentie ook in 't aangeboden/gezocht subforum. Toen was de vraagprijs 170,-. Ook toen was 'ie nog geen jaar oud ehehe.

J! 8)
Waarmee weer is aangetoond dat je spul toch niet voor een onrealistische prijs kan slijten. Wat mij betreft mag iedereen elke prijs voor een product vragen die hij/zij wil, de koper bepaalt of de prijs juist is of niet. Ik kan daar geen toezicht op gaan houden.
Bovendien heb ik weinig medelijden met mensen die 2ehands spul kopen voor prijzen die boven de huidige nieuwprijs zouden liggen (wat hier overigens niet het geval hoeft te zijn, stagg maakt ook basgitaren van 300 euro). Dan moeten die mensen hun research maar wat beter doen.
Ik grijp alleen in bij een uitermate misleidende tekst waarbij mensen doelbewust op het verkeerde been worden gezet.

@ Droombolus: vergis je niet, thuisstudiootjes zijn een ware rage ;). Zat gitaristen, toetsenisten, zangers e.d. die een eigen studiootje hebben en er voor de leuk een basgitaartje bij aangeschaft hebben, waarna ze tot de conclusie kwamen dat er uit een stagg geen goed geluid te krijgen is...
And Button is not yet a zebra
Gebruikersavatar
Wilbert
de techneut
Berichten: 1266
Lid geworden op: 11 mei 2004, 00:21

Bericht door Wilbert »

Okee, ik heb weer eens een heel onhandig voorbeeld gekozen blijkt wel.

Wat ik me afvraag is of er over advertenties op ons eigen forum dezelfde discussie gevoerd mag worden als over advertenties op marktplaats.

En ik vind et nogal apart dat er bij een advertentie voor een Stagg staat dattie voor studio-opnames is gebruikt.
Pas op, achter je!!
andre van ham

Bericht door andre van ham »

Wilbert schreef:En ik vind et nogal apart dat er bij een advertentie voor een Stagg staat dattie voor studio-opnames is gebruikt.
Waar om is dat apart? Ik heb genoeg rammel bandjes voorbij zien komen in de studio. Studio-opnames betekent niet meteen dat alles dan meteen high-end is....
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

Q. schreef: waarna ze tot de conclusie kwamen dat er uit een stagg geen goed geluid te krijgen is...
Nou, dat valt in dit geval nog mee denk ik:
Fgubbels schreef:Mooi warm en diep basgeluid.
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Wilbert schreef:
Wat ik me afvraag is of er over advertenties op ons eigen forum dezelfde discussie gevoerd mag worden als over advertenties op marktplaats.
Ah, op die fiets. Ja dat kan wel, mits je natuurlijk niemand onterecht aan de schandpaal nagelt. Voor discussies over advertenties e.d. is eigenlijk het marktplaats topic bedoelt, daar kunnen ook discussies over advertenties die op het forum staan.
And Button is not yet a zebra
Plaats reactie