begeleider of solist

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
bassgirl
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jan 2004, 21:00

Bericht door bassgirl »

ik ben uit mn band meer de begeleiding denk ik, niet omdat ik t niet anders wil, maar ik speel pas net 2 jaar en krijg er geen geweldige solo's uit. daar zorgt onze gitarist wel voor speelt al 8jaar.

mja ik heb zoiets wat ik speel doe ik goed en al die solo's en lastige loopjes komen nog wel eerst ff wat meer spelen enzo..

alleen luisterd onze drummer niet altijd, dus krijgt ie weer op zn kop van onze geluidsman dat ie naar mij moet luisteren zodat ie wel in de maat blijft haha, mja komt goed
Gebruikersavatar
Wilbert
de techneut
Berichten: 1266
Lid geworden op: 11 mei 2004, 00:21

Bericht door Wilbert »

Je bent weer lekker aan het posten he Bassgirl? Ik vraag me sowieso af waarom er zoveel gebruikers maar 1 of 2 keer een berichtje plaatsen. Blijf toch gezellig hangen! 8)
Pas op, achter je!!
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Vallen ze ok meteen meer "in de groep" en gaan ze mee op de super vette mega gave gruwelijk coole meeting!!!
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
bassgirl
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jan 2004, 21:00

Bericht door bassgirl »

Wilbert schreef:Je bent weer lekker aan het posten he Bassgirl? Ik vraag me sowieso af waarom er zoveel gebruikers maar 1 of 2 keer een berichtje plaatsen. Blijf toch gezellig hangen! 8)
ja joh dus helemaal vergeten dat ik me hier ooit had aangemeld :P, mja ik verveel me meestal toch dus ff wat zooi neerzetten :P
en ik blijf dit x wel hangen :P
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

De Teng schreef:of je covertjes speelt dat heeft er toch niets mee te maken? De covers kunnen nl. zo moeilijk en zo makkelijk mogelijk zijn zoals je het zelf wilt.
We zoeken de covertjes er wel een beetje op uit, dat het voor mij voorlopig niet te moeilijk is. Ik geef wel aan of ik het (na enige oefening) wel denk te kunnen of niet. Ik zoek op basstabarchive wel eens naar solo's van bijv. Flea of Jason Newsted, om zo on stage een beetje tijd te kunnen volkloten als de gitarist zijn snaren weer eens breekt (zo'n 2 á 3 keer), maar ik vind ze toch nog te moeilijk.
Gebruikersavatar
Lazy B.
Berichten: 1277
Lid geworden op: 28 jun 2004, 16:13

Bericht door Lazy B. »

Wilbert schreef:Je bent weer lekker aan het posten he Bassgirl? Ik vraag me sowieso af waarom er zoveel gebruikers maar 1 of 2 keer een berichtje plaatsen. Blijf toch gezellig hangen! 8)
Jij bent een gezelligheidsdier hè Wilbert? :D
Gebruikersavatar
Wilbert
de techneut
Berichten: 1266
Lid geworden op: 11 mei 2004, 00:21

Bericht door Wilbert »

Ach... wat zal ik zeggen. Give me a life and I'm out of here...
Pas op, achter je!!
Richard
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 apr 2004, 19:20

Bericht door Richard »

wilbert blijft voorlopig nog wel :D
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik speel trouwens het liefste simpel en begeleidend. Solo stukjes zijn niks voor mij (ik speel zulke dingen ook nooit eigenlijk.. misschien maar eens gaan doen). Ik weet ook nooit iets om te spelen als iemand vraagt "nou, laat eens wat horen!".

:wink:
Æ

Bericht door Æ »

Ik ben een begeleidend solist...
Plaats reactie