aangeboden BASGITAARLES TE UTRECHT (06-40506366)

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
nilknarf
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2006, 00:04

aangeboden BASGITAARLES TE UTRECHT (06-40506366)

Bericht door nilknarf »

Mijn lessen

Onderwerpen en technieken die aan bod komen:
*het spelen van grooves:
*soleren:
*fretless bass:
*slappen:
*begeleiden over meerdere akkoorden:
*spelen van dead notes:
Muziekstijlen? Van rock tot wereldmuziek en van blues tot soul

Beginnen met een basiscursus:
Voordat we aan deze technieken beginnen, krijg je een basiscursus, waarin ik je alles leer over houding, techniek,uitzoeken van songs, toonladders, akkoorden. Je moet de dingen niet alleen kunnen spelen, maar ook begrijpen.achter elke baspartij zit een logica als je dat begrijpt, zul je het makkelijker kunnen onthouden

Vanaf de eerste les laat ik je al met cd’s meespelen. Bij alles wat ik je wil leren, heb ik passende muziek. Zo kun je meteen aan de slag, ook thuis. Alle muziek krijg je op papier mee (geen noten). De songs die je niet zelf hebt of niet kunt downloaden, stuur ik je toe per mail. Af en toe pak ik er ook een gitaar bij, zodat je alvast een beetje voelt hoe het is om met anderen te musiceren.

Uiteraard houd ik met samenstellen van het lespakket rekening met de muzikale smaak van mijn cursist.
Beginners laat ik in korte tijd even aan een aantal muziekstijlen ruiken.

Doelgroep:
*Beginners (voel geen schroom; ik heb tientallen echte beginners lesgegeven)
*Gevorderden
*Mensen die al in bands spelen kan ik helpen bij het componeren van eigen baspartijen.
*Je kunt ook langskomen voor een korte opfriscursus, wanneer je na 20 jaar je bas weer van zolder hebt gehaald.

Lesafspraken:
Na elke les maken we een nieuwe lesafspraak. Je bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je les wilt nemen.


M.V.G,

FRANKLIN
Plaats reactie