Gezocht: Basgitaarles in Haarlem/Amsterdam

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Gesloten
sanyanna
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2007, 17:11

Gezocht: Basgitaarles in Haarlem/Amsterdam

Bericht door sanyanna »

Ik wil ontzettend graag leren basgitaar spelen. Omdat ik nog absoluut een dummy ben, wil ik het meteen goed doen en les nemen. En dan wel van een particulier, in muziekscholen die je 50 euro per les rekenen en je na 40 minuten weer de school uit bonjouren geloof ik niet zo.
Ik zou graag in een band gaan spelen, stijl: rock of (rockabilly) punk en zoek iemand die mij in de omgevind van Haarlem of Amsterdam tot een podiumwaardige basgitariste wil opleiden:)
Wie heeft een tip/idee/telefoonummer/mailadres??
Gebruikersavatar
Pian0maN
Berichten: 619
Lid geworden op: 15 jul 2006, 03:42

Bericht door Pian0maN »

Mijn basgitaarleraar heeft mij in één jaar tijd tot conservatoriumniveau weten tillen, dus een goeie leraar is het zeker :D

Zijn naam is Gerold Olieberg, woont momenteel in Amsterdam. Ik heb les van 'm op een muziekschool in Venlo, dus ik weet niet of hij ook particulier lesgeeft in Amsterdam... maar je zou het eens kunnen vragen. Hij heeft mij vooral geleerd Jazz te spelen, maar als je vooral geïntersseerd bent in rock(abilly) en punk, dan zal dat vast geen probleem zijn. Als je intresse hebt, moet je het maar even zeggen, dan vraag ik zijn email-adres een keer.
Afijn, laat-ie fijn zijn.
sanyanna
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2007, 17:11

Bericht door sanyanna »

Pian0maN schreef:Mijn basgitaarleraar heeft mij in één jaar tijd tot conservatoriumniveau weten tillen, dus een goeie leraar is het zeker :D

Zijn naam is Gerold Olieberg, woont momenteel in Amsterdam. Ik heb les van 'm op een muziekschool in Venlo, dus ik weet niet of hij ook particulier lesgeeft in Amsterdam... maar je zou het eens kunnen vragen. Hij heeft mij vooral geleerd Jazz te spelen, maar als je vooral geïntersseerd bent in rock(abilly) en punk, dan zal dat vast geen probleem zijn. Als je intresse hebt, moet je het maar even zeggen, dan vraag ik zijn email-adres een keer.
Nou graag! Mailen en vragen kan altijd natuurlijk:)
Gebruikersavatar
Lize
Berichten: 1578
Lid geworden op: 09 nov 2005, 16:17

Bericht door Lize »

Je kunt Spinal Tap hier op het forum pm-en. Aardige gozer en schijnt een prima leraar te zijn (A'dam)
Tok*i J*zzsoun*
Tok*i J*zzsoun* fretless
Tok*i H*r*puncher
Winner pimpj*zz

www.mysp*ce.com/styrophone
basbende
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 jan 2008, 00:56

basgitaarles

Bericht door basbende »

Hoi,
Ik ben een afgestudeerde bassist en ben in vrijwel alle stijlen thuis. Je kunt bij mij privé les krijgen in Watergraafsmeer. Ik ben werkzaam als uitvoerend bassist en als docent.
Voor meer informatie
https://www.olafmijer.nl

Olaf
martjeninga
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2012, 19:24

Bericht door martjeninga »

Hee!

Mocht je nog niets gevonden hebben:
Ik ben een afgestudeerde bassist en geef privéles in Amsterdam-West. Meer info over mijn lessen en wat ik daarnaast zoal doe kan je vinden op https://www.martjeninga.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes,

Mart
Jack

Bericht door Jack »

De laatste keer dat die dude hier heeft gekeken was in Januari 2008, dus ik denk dat het al wel klaar is. :facepalm:
Heren mods.
Aan den arbeid.

Afbeelding


Wat Jack zegt - RUIS
Gesloten