versterker DONE!- NU een leraar! - Bergen op Zoom! (spoed)

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
laviathan
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 aug 2007, 16:19

versterker DONE!- NU een leraar! - Bergen op Zoom! (spoed)

Bericht door laviathan »

Nouja de titel zegt het al het hoeft niet veel te zijn maar, ik heb meer tijd nodig voor m'n keuze en ik kan er nergens een tijdelijk vinden en toch al morgen '' nodig ''. Want dan krijg ik mijn bas en wil ik toch graag oefenen!

EDIT: ik heb een peavey microbas voor 45 euro op de kop getikt :wink: !

Nu heb ik nog een leraar nodig, weet of ben je een goede bassist in de buurt van BOZ, en heb je misschien tijd over, of heeft diegene nog tijd over. Om in zijn vrije tijd wat te bassen met een beginner (met '' beloning '' natuurlijk, kan je weer extra gear van kopen :twisted: !)

reageer hier dan!
laviathan
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 aug 2007, 16:19

Bericht door laviathan »

Zie edit :D!
Gebruikersavatar
IvanHo
Berichten: 135
Lid geworden op: 29 mei 2004, 00:50

Bericht door IvanHo »

Bij de muziekschool in BoZ (schuin tegenover 't Rijks) geeft Kees den Hoedt (achternaam is niet 100% zeker) les en daar heb ik toch veel positieve dingen over gehoord. Misschien kun je eht daar eens proberen.

In Roosendaal is het ook mogelijk om les te nemen bij de muziekschool of Van Gorp. En Roosendaal is natuurlijk kwalitatief beter dan BoZ :wink:
Later

IvanHo!!!

www.systemflatline.com
Gebruikersavatar
ronbas
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 jan 2007, 10:47

Bericht door ronbas »

Kees den Hoed is een goede leraar. Ik heb er 3 jaar terug nog een jaartje les van genomen ter verfrissing.
aardige kerel, geeft leuk & gevarieerd les en heeft de nodige ervaring.
Ter info; hij is bassist van Pursang; de begeleidingsband van Rob de Nijs

BTW Ik zag dat je pas ergens op dit forum Bas de Groot noemde... maar dat is een gitarist....

oja.... en als Bergse krab kun je verder maar beter niet luisteren naar iemand uit tullepetaonestad :dance:

Fender American Standard Jazz Bass® V
eden wt550
eden d210xst
Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2868
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

En in Fijnaart zit Eddy Jansen. Als je op een relaxte manier les wilt krijgen in hetgene wat JIJ wilt leren, moet je hem eens bellen (stuur maar een PM voor telefoonnummer).

En in Fijnaart krijg je ook geen problemen zoals wanneer je als Krabbeke naar tullepetaonestad moet gaan. Ik heb er als Zeuvebultenaor ook geen problemen mee.
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
laviathan
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 aug 2007, 16:19

Bericht door laviathan »

bedankt, maar iets te ver.. muziekschool is een half jaar wachten...

























CRISIS :wink:
Gebruikersavatar
ronbas
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 jan 2007, 10:47

Bericht door ronbas »

volgens mij kan je bij de Muziekschool in Bergen buiten de reguliere lessen ook een zgn 10 'ritten' kaart kopen

Fender American Standard Jazz Bass® V
eden wt550
eden d210xst
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Lonnystingray schreef:En in Fijnaart zit Eddy Jansen. Als je op een relaxte manier les wilt krijgen in hetgene wat JIJ wilt leren, moet je hem eens bellen (stuur maar een PM voor telefoonnummer).

En in Fijnaart krijg je ook geen problemen zoals wanneer je als Krabbeke naar tullepetaonestad moet gaan. Ik heb er als Zeuvebultenaor ook geen problemen mee.
Jij ook Zeuvebultenoar dan? :D

Zelf sta ik nu ingeschreven bij van Gorp, in Tullepetoanestad. Duurt alleen even ivm wachtlijst en zo.
Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2868
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

Jep, zevenbergen all the way!
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Lonnystingray schreef:Jep, zevenbergen all the way!
Ik zoek nog een basleraar. Interesse? Tegen betaling natuurlijk ;).
Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2868
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

Daar ben ik veel te slecht voor..

Nee zonder gekheid, ik wil je best wat beginseltjes leren, maar veel technische kennis kan ik niet overdragen. Ik zou eerder zeggen, kom maar eens langs voor de gezelligheid, en om een beetje te bassen samen misschien..
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Lonnystingray schreef:Daar ben ik veel te slecht voor..

Nee zonder gekheid, ik wil je best wat beginseltjes leren, maar veel technische kennis kan ik niet overdragen. Ik zou eerder zeggen, kom maar eens langs voor de gezelligheid, en om een beetje te bassen samen misschien..
Ik bas sinds juli, en alleen met plectrum (A. Vanwege het geluid (Ik speel alleen maar nummers waarin de bassist een plectrum gebruikt) en B. omdat ik mijzelf geen verkeerde houding aan wil leren. Dus ik wil het vanaf het begin goed doen ;).). Weet je zeker dat je mij niets kunt leren? :D.

Ik zal vandeweek eens kijken wanneer ik langs kan komen. Mag ik weten in welke straat je woont? Ansekerke all the way!
Gebruikersavatar
Gimpy
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2006, 11:50

Bericht door Gimpy »

In Breda zit wel een goede leraar, Herman Voigt. Zit ik zelf bij op les, echt een toffe kerel en heel relaxed, wat belangrijk is bij het bassen :wink: Hij is goed bereikbaar met OV, mocht dat van belang zijn.
Warwick Fortress One V - Yamaha BBN5a - Markbass Little Mark 250 - Eden D-210-T
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Gimpy schreef:In Breda zit wel een goede leraar, Herman Voigt. Zit ik zelf bij op les, echt een toffe kerel en heel relaxed, wat belangrijk is bij het bassen :wink: Hij is goed bereikbaar met OV, mocht dat van belang zijn.
Heeft hij ruimte, dus geen wachtlijst? Breda is niet zo ver weg namelijk.
Gebruikersavatar
Lonnystingray
Berichten: 2868
Lid geworden op: 18 nov 2006, 18:21

Bericht door Lonnystingray »

Ik bas sinds juli, en alleen met plectrum (A. Vanwege het geluid (Ik speel alleen maar nummers waarin de bassist een plectrum gebruikt) en B. omdat ik mijzelf geen verkeerde houding aan wil leren. Dus ik wil het vanaf het begin goed doen ;).). Weet je zeker dat je mij niets kunt leren? :D.

Ik zal vandeweek eens kijken wanneer ik langs kan komen. Mag ik weten in welke straat je woont? Ansekerke all the way!
Ik speel zelf ook de helft van de tijd met plectrum, wanneer dit beter bij het nummer past.. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor.

Ik woon in de Van Strijenstraat 3, da's naast het kerkhof, schuin tegenover de watertoren. Laat maar even weten of je een keertje langs wilt komen, dan zorg ik wel dat mijn spullen opgesteld staan.
Ik krab waar het jeukt..

Maarten: Wat een ontzettende Stoere-Mannen Bas!

ikke!
Plaats reactie