Basgitaarles en contrabasles in Neede

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerben van Nazareth
Berichten: 308
Lid geworden op: 31 okt 2003, 22:57

Basgitaarles en contrabasles in Neede

Bericht door Gerben van Nazareth »

Ervaren bassist Marten Schulp geeft in Neede les op basgitaar en contrabas (niet klassiek). Ik heb een conservatoriumstudie afgerond en heb jaren ervaring in allerlei bands: van pop en rock tot funk, fusion en jazz. Ik geef op een moderne, praktijkgerichte manier les. Daarbij gebruik ik veel meespeelmateriaal en richt ik me op jouw eigen muzieksmaak. Samen werken we aan jouw eigen geluid, je timing, je gehoor en je groove. Of je nu net begint op de bas en de basis wilt leren of les wilt in gevorderde technieken en muziektheorie, ik help je graag verder. Door de week kan ik in de avonduren les geven vanaf 20.00 uur; ook ben ik in het weekend beschikbaar. Prijs: 30 euro per uur voor volwassenen, 25 euro per uur voor jongeren/kinderen. Bel voor info 06 27225721 of mail martenschulp@mac.com
Gebruikersavatar
snarie
Berichten: 1399
Lid geworden op: 17 mei 2007, 10:01

Bericht door snarie »

Hey Marten,

Staat dit niet een beetje in de verkeerde rubriek? Maar goed. Tis dat ik er nu gewoon geen tijd voor heb... of misschien heb ik dat toch wel ik weet niet.
inderdaad joep :-)
Plaats reactie