mark king

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

Ik weet niet met hoeveel mensen we zijn die dit willen, maar we kunnen ook even kijken wie er het "centraalst " woont van ons, en het dan daar doen, als diegene daar geen problemen mee heeft, dan zou het voor iedereen denk ik wel te doen moeten zijn qua afstand. Ik begrijp wel dat het voor iedereen wel leuk moet blijven, benzine en treinen zijn tegenwoordig erg duur.
let's JayDee !
Gebruikersavatar
Robbie
Java Guru
Berichten: 2213
Lid geworden op: 15 okt 2004, 11:50

Bericht door Robbie »

Op zich een prima idee. Ik zit in Oosterhout, vlak boven Breda en een man/vrouw of 3 á 4 kan ik wel kwijt. Wel wil ik het beperken tot een paar uurtjes want mijn hoogzwangere echtgenote heeft haar rust hard nodig.

Maar... iets zegt mij dat ik zie aankomen dat we vooral van "superbas42"-Marcel zullen leren en ik vind dat als iemand vooral moeite doet om een ander iets te leren, je die niet moet opzadelen met reiskosten. Oftewel, hij die leren wil, die reist. Of zoiets. Toch?
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

Tja...ach, het zal ook wel leuk zijn zo even onder elkaar, denk ik zo, en het zijn maar een paar dingetjes om de MK sound te benaderen, maar wel leuke dingetjes, zal ook geen hele dag hoeven duren...
Op zich --vanwege mijn voorstel -- heb ik er geen probleem mee om wat te reizen, maar moet wel te doen zijn....maar dat geld voor iedereen. En wat ik al zei , het kan voor iedereen leerzaam zijn.... of voor niemand, hahaha!
Ik hoor wel wanneer iedereen die dit wil doen weet wanneer ie kan en waar het gaat worden gehouden, en als er maar een iemand overblijft die bij mij in de buurt woont, dan wel graag gewoon bij mij thuis.... hou de topic wel in de gaten!

Grs,

Marcel.
let's JayDee !
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Hej Marcel.....

Ken je me nog.....uit Maastricht.
Ik heb mijn Jaydee overigens bijna thuis, het zal augustus worden.

Er staan wat pics op de gallery (pag 24)

Wat betreft de beginselen van het slappen, ik kom uit het zuiden da's ook niet bepaald centraal hahahaha.

Maar om eens een dag af te spreken voor wat te ouwehoeren en wat technieken uit te wisselen ben ik absoluut IN.
Ik speel inmiddels een jaartje of 14 in MK stijl en heb in een tribute band gespeeld, wie weet worden we nog slimmer van elkaar hahahahaha :lol: :wink:
Wel ff wachten tot mijn nieuwe aanwinst binnen is...pffffff

groetjes John
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

Mooi dat ie bijna klaar is! Had al even gekeken naar de fotos,en we zullen in de toekomst nog wel eens wat afspreken, mischien met nog eventueel meerdere, ahoewel ik niet meer iets van iedereen heb gehoord, we houden er wel kontakt over!
let's JayDee !
Gebruikersavatar
Rodi
Berichten: 1654
Lid geworden op: 13 mei 2005, 11:46

Bericht door Rodi »

superbas42 schreef:Mooi dat ie bijna klaar is! Had al even gekeken naar de fotos,en we zullen in de toekomst nog wel eens wat afspreken, mischien met nog eventueel meerdere, ahoewel ik niet meer iets van iedereen heb gehoord, we houden er wel kontakt over!
Jullie hebt van mij nog niets gehoord...maar ben ook altijd wel in voor een potje slaples!
Nu heb ik die ghostnootjes met je linkerhand wel een beetje door(ben aan het oefenen dat ik ook nootjes kan fretten), maar ik denk dat Mark King wel meer technieken heeft die hij gebruikt.

Misschien kan ik jullie wat dubbelslap dingetjes leren. Nu ben ik daar pas een paar maandjes af en toe mee bezig en kan ik maar een paar dingetjes, maar iets is beter als niets..toch?

En zoals je ziet kom ik uit Barendrecht.
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

Rodi schreef:
superbas42 schreef:Mooi dat ie bijna klaar is! Had al even gekeken naar de fotos,en we zullen in de toekomst nog wel eens wat afspreken, mischien met nog eventueel meerdere, ahoewel ik niet meer iets van iedereen heb gehoord, we houden er wel kontakt over!
Jullie hebt van mij nog niets gehoord...maar ben ook altijd wel in voor een potje slaples!
Nu heb ik die ghostnootjes met je linkerhand wel een beetje door(ben aan het oefenen dat ik ook nootjes kan fretten), maar ik denk dat Mark King wel meer technieken heeft die hij gebruikt.

Misschien kan ik jullie wat dubbelslap dingetjes leren. Nu ben ik daar pas een paar maandjes af en toe mee bezig en kan ik maar een paar dingetjes, maar iets is beter als niets..toch?

En zoals je ziet kom ik uit Barendrecht.
Ok das niet zo ver inderdaad, en wellicht is die dubbelslap wel interresant voor me,of andere dingetjes die ik nog niet kan.
Wachten nog wel effe af of er nog meer zijn die wat van elkaar willen leren! En anders is de groep gewoon wat kleiner!
Groeten.
let's JayDee !
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

We spreken zeker iets af.
Gewoon voor het lolletje :lol:

groetjes Johnneke
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

Yep! :D
let's JayDee !
Plaats reactie