Docenten verzamelen, wie helpt mij!

Heb je iets te vragen over je techniek? Lastige muziektheorie? Wil je je kennis met het forum delen? Post het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jelles
Berichten: 915
Lid geworden op: 17 feb 2005, 13:40

Docenten verzamelen, wie helpt mij!

Bericht door jelles »

Luitjes!

Ik ben momenteel druk bezig met het schrijven van een eigen lesmethode als onderdeel van mijn afstuderen aan het conservatorium. Ik heb van de docenten onder jullie even wat hulp nodig. Zouden jullie deze enquete even in willen vullen en zoveel mogelijk verspreiden onder jullie collega docenten. Maak niet uit wat voor les ze geven en waar dat gebeurd. Als ze maar les geven en de enquete zoveel mogelijk invullen :)

Alvast bedankt!

Hier is de link: https://www.thesistools.com/web/?id=223633" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes!
Fender jazz '78 | De Gier Soulmate #60 | Lakland 5501 | Vanderkley
andre van ham

Bericht door andre van ham »

jelles schreef:Luitjes!

Ik ben momenteel druk bezig met het schrijven van een eigen lesmethode als onderdeel van mijn afstuderen aan het conservatorium. Ik heb van de docenten onder jullie even wat hulp nodig. Zouden jullie deze enquete even in willen vullen en zoveel mogelijk verspreiden onder jullie collega docenten. Maak niet uit wat voor les ze geven en waar dat gebeurd. Als ze maar les geven en de enquete zoveel mogelijk invullen :)

Alvast bedankt!

Hier is de link: https://www.thesistools.com/web/?id=223633" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes!
heb hem net even ingevuld voor je. Succes!
Gebruikersavatar
jelles
Berichten: 915
Lid geworden op: 17 feb 2005, 13:40

Bericht door jelles »

Top! Thanks André :)
Fender jazz '78 | De Gier Soulmate #60 | Lakland 5501 | Vanderkley
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

Done.
Gebruikersavatar
jelles
Berichten: 915
Lid geworden op: 17 feb 2005, 13:40

Bericht door jelles »

Didi schreef:Done.
Thank u! :)
Fender jazz '78 | De Gier Soulmate #60 | Lakland 5501 | Vanderkley
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Bericht door Buster »

Als je er zelf nog wil benaderen staan HIER namen en contactgegevens.
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Gebruikersavatar
QuoVadis
Kwoo
Berichten: 3418
Lid geworden op: 30 dec 2004, 18:32

Bericht door QuoVadis »

Check!
Plaats reactie